יום ראשון, 11 בדצמבר 2016

קרמי הצלה – לגירוי בעור, ללחות והרגעה ולטיפול בצלקות

שלושה קרמי הצלה שניסיתי לאחרונה הם קרם זעתר טיפולי של כריסטינה שמיועד להרגעת עור מגורה (כמו עור אחרי טיפול), קרם משקם ומזין של ד"ר קליין שמתאים לעור יבש ולשיקום העור לאחר פילינגים,  וקלו קוט שהוא קרם סיליקון מיוחד לטשטוש צלקות. 

קרם זעתר מסדרת BioPhyto של כריסטינה
הזעתר ידוע בתכונות הריפוי שלו הוא נחשב ל"אנטיביוטיקה של הטבע", הוא אנטיבקטריאלי, אנטי דלקתי,עוזר להילחם בזיהומים, טוב להצטננות ובעיות בדרכי הנשימה ולריפוי פצעים. טוב לריפוי כוויות, עקיצור וכאבי שרירים ודלקות פרקים ואפילו לכאבי ודלקות אוזניים. מקובל לחלוט תה זעתר למי שמקורר או חולה לסיוע למערכת החיסונית להבריא.
קרם הזעתר הוא קרם טיפולי מיועד למריחה על עור מגורה ואדמומי ולאחר טיפולים קוסמטיים כמו פילינג, הסרת שיער, לייזר וכו'. 

הקרם מכיל מרכיבים מעניקי לחות, מרפאים ואנטיבקטריאליים, הנה העיקרים שבהם:
·         אבץ – מרפא פצעים
·         שמן זית – מעניק לחות
·         דבש דבורים – מעניק לחות
·         שמן קיקיון – מעניק לחות
·         תמצית זעתר – אנטיבקטריאלי ומרפא
·         שמן טימין – אנטיבקטריאלי
·         תמצית צמח החזזית – אנטיבקטריאלי
·         אכיניציאה – מרפא
הקרם אינו כולל מרכיבים מזיקים כמו:
·         SLS
·         פראבנים
לשימוש בקרם מורחים על העור ומעסים לספיגה.
לקרם יש צבע לבן-ירקרק עדין וריח עז של זעתר. בניגוד למה שחשבתי, ולבדיחות שרצו לפני שניסיתי את הקרם (איפה הפיתה והלבנה), בכלל לא הפריע לי למרוח אותו והריח אפילו נעם לי. ההרגשה של הקרם מאוד נעימה, כאילו הוא מצנן ומלבין את העור. הוא משרה לעור הרגשה של הרגעה ועוזר כשיש גירוי. למרות שלא סבלתי משום מצב קיצוני, באופן כללי הוא הרגיע לי את העור ונתן לי הרגשה כמו אחרי מריחת מסיכת הרגעה. 

בסדרה יש גם מסיכת זעתר שמכילה עוד מרכיבים לשימוש כמסיכה.
קרם זעתר, כריסטינה, 75 מ"ל, 165 ש"ח. ניתן לרכישה אצל קוסמטיקאיות, מידע באתר כריסטינה
קרם משקם ומזין Post Protective Cream של ד"ר קליין
הקרם המשקם והמזין של ד"ר קליין עשיר בשמנים צמחיים, הוא עדין מאוד ומיועד לשימוש למתן לחות לעור מגורה או אחרי טיפול כמו פילינג. בשונה מקרם הזעטר של כריסטינה שנועד להרגעת העור ולריפויו, הקרם נועד כלחות קבועה לעור מגורה ולמתן לחות כהשלמה לקרמים טיפוליים. כך שאחרי הטיפול מומלץ למרוח קרם זעטר לחיטוי והרגעה, ואחר כך להמשיך עם לחות עדינה זו.
הקרם עשיר בשמנים טבעיים ותמציות צמחים כמו קנולה, דבש דבורים, אלוורה, סקוולן, חמאת שיאה, שמן דקלים, חוחובה, אלנטואין, חיטה, שמן בורג', שמן נר הלילה, קלנדולה, תמצית אצה חומה, אובליפיכה. בכך הוא מספק גם לחות וגם אנטיאוקסידנטים. כיום הוא כולל גם פראבנים, ואני מקווה שבמהדורה הבאה הם לא יכללו. 

מבחינת הרגשה, הקרם לבן, בעל מרקם רך מאוד אבל לא דליל ונוזלי, נמרח היטב וההרגשה שלו על העור ממש טובה ולא כבדה, הריח שלו טוב עם זאת לא בולט ולא משתלט. קרם נעים במיוחד! כייף לימי החורף הקרים והיבשים ולעור סובל. שימו לב שהוא קרם לחורף ואינו מכיל מסנני קרינה כך שיש צורך למרוח קרם הגנה בחשיפה לשמש במיוחד אחרי טיפולים כמו פילינג.
קרם משקם ומזין Post Protective Cream של ד"ר קליין, 50 מ"ל, 243 ש"ח. להשיג אצל ד"ר קליין וקוסמטיקאיות מורשות. עוד על קרמים של ד"ר קליין.
ג'ל קלו קוט Kelo Cote
ג'ל קלו-קוט הוא ג'ל סיליקון שמיועד לשיפור מראה צלקות – הורדת אדמומיות ושיפור המרקם ועובי הצלקת. הג'ל הוא חבישת סיליקון שמורחים אותה פעמיים ביום בשכבה דקה למשך תקופה. הצלקות לא תמיד נעלמות לחלוטין אבל בצלקת טריה יהיה שיפור אחרי תקופת טיפול. 

על קלו קוט כתבתי בעבר, אז הבת שלי השתמשה בו לכוויה בפנים, ליד הפה. הכוויה נוצרה מחומר שצרב את העור בזמן טיפול שיניים. הצלקת היתה אצלה כמה זמן עד שהגיע קרם הקלו קוט. תוך תקופה קצרה מרגע שהתחלנו למרוח הסימן האדום של צלקת הכוויה נעלם לחלוטין. זה שכנע אותי ביעילות הג'ל, במיוחד משום שהצלקת לא הראתה סימני רגיעה או שינוי עד שהתחלנו למרוח את הקלו קוט!
עכשיו אני מורחת את הג'ל על הרגל שלי אחרי שנחבלתי במהלך טיול במערת נמר על מנת לטפל במראה הצלקות שנוצרו. הפעם אני כבר חכמה יותר ועושה זאת מוקדם יותר, ברגע שהפצע הגליד ונרפא – כי הזמן הטוב ביותר לטפל בצלקות הוא מוקדם – כשהן רק נוצרו. הקרם יעיל יותר בצלקות טריות. תוכלו לקרוא עוד על קלו-קוט שמגיע היום גם עם קרם הגנה ונקרא קלו קוט UV.
קלו קוט ניתן להשיג בבתי המרקחת ומחירו באיזור 100-200 ש"ח תלוי בתכשיר ובחנות.
גילוי נאות: קרמי הצלה אלו ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr