יום שבת, 14 בינואר 2017

תיקים של שורש – לנוער, סטודנטים ואנשי הייטק!

תיקים של שורש – תיקי יום חדשים לנוער, סטודנטים ואנשי הייטק. שורש, שהתפרסמה בזכות הסנדלים שלה שכולנו מכירים, מייצרת ומשווקת מגוון מוצרים נוספים כמו נעליים, מערכות שתיה ועוד, השיקה לאחרונה סדרת תיקי יום חדשים, מעוצבים ושימושיים במיוחד, שמתאימים לנוער, לסטודנטים, לאנשי הייטק וכל מי שצריך תיק איכותי, בדגש על שימושיות גבוהה ועם התאמה לנשיאת מחשב נייד וטאבלט.
תיקים של שורש – לנוער, סטודנטים ואנשי הייטק!

הסדרה של תיקים של שורש כוללת כיום שלושה סוגי תיקים במחבר צבעים ועיצובים:
תיק יום גימנסיה – תיק 25 ליטר עם כיס ראשי (מרופד למחשב נייד עד "15.6/טאבלט), תחתית מרופדת, כיס קדמי וכיסים צדדים. מגיע בטיפות סגול, אינקה שחור ויווני כחול. מחיר כ-143 ש"ח.
תיק יום אתנה – תיק 20 ליטר עם כיס ראשי (מרופד למחשב נייד עד "14/טאבלט), תא קדמי עם חלוקה פנימית, כיס פנימי תחתון, רצועות מתיחה. מחיר כ-203 ש"ח.
תיק יום מטרופוליס – תיק 30 ליטר עם גב תומך, רצועות חזה מרופדות מתכווננות, 3 תאים (אחד למחשב נייד עד "15.6, אחד לטאבלט ותא קדמי עם חלוקה פנימית(. מחיר כ-242 ש"ח). זה התיק שבחרתי לבן שלי ופרוט מלא מופיע מטה. 

התיקים של שורש מגיעים במספר גוונים ועיצובים:
אינקה שחור או אפור – תיק אפור או שחור עם רצועה בשחור-לבן בעיצוב בהשראת האינקה מפרו
יווני כחול – צבע תכלת עם רצועה גיאומטרית בתכלת בהיר יותר וכחול.
טיפת סגול – צבע סגול עם רצועה בסגול, שחור ותכלת בדוגמא גיאומטרית שמזכירה טיפות משולשות.
אינדיאן חום – בז' עם רצועה בבורדו עם גוונים שמזכירים עיצוב אינדיאני.
תיק מטרופוליס
אני בחרתי את תיק מטרופוליס בצבע אפור עם דגם אינקה לבן המתבגר שלי שהולך לחטיבת הביניים. 

עיצוב
הצבע סולידי והדוגמא השחורה-לבנה של האינקה מאוד יפה. הרצועה עוברת בזיגזג על התיק ומספקת לו תמיכה ויופי, וגם בהזדמנות מסתירה את הרוכסן האלכסוני שבחזיתו. התיק עשוי מפוליאסטר אבל מרגיש קצת כמו בד ג'ינס. יש לי הרגשה שהמטרופוליס גברי יותר בהשוואה לתיקים האחרים.
תכונות
התיק מכיל עד 30 ליטר. יש לו 3 תאים עמוקים הנסגרים ברוכסן: אחורי מרופד ללפטופ (עד "15.6), אמצעי מרופד עם חלוקה שמתאים לטאבלט, וקדמי עם ארגונית. 

בנוסף, יש לו תא קטן אלכסוני בחזית לשליפה מהירה של פריטים תוך שהם סגורים היטב בתוך התא בזכות הרוכסן. 

בצדדים יש שתי רשתות שמתאימות לבקבוק שתיה, טלפון, או דברים אחרים קטנים שצריך לשליפה מהירה. אצלי תא רשת צדדי הוא חובה בגלל בקבוק המים. כשהוא מחוץ לתיק עצמו זה מונע תאונות שהוא דולף, וקל לשלוף לשתיה מהירה. 

בנוסף, יש לו גב אורטופדי וכתפיות אורטופדיות מתכווננות לתמיכה טובה ונעימות בנשיאה. 

התיק כביס בכביסת יד (ייבוש בתליה בצל ללא סחיטה).
חוות דעת
התיק גם יפה וגם מאוד פונקציונלי. ניתן להעמיס עליו המון ובאופן מאורגן. יש המון תאים פונקציונליים למטרות שונות. הנשיאה מאוד נוחה ונעימה גם כשהמשקל רב יחסית. תיק מצויין, יפה ופונקציונלי שיתאים לקהלים שונים – גם בתעשייה וגם לסטודנטים ובני נוער.
ובהזדמנות זו אזכיר ששורש, בנוסף על האיכות הגבוהה של מוצריה, היא חברה ישראלית עם אחריות חברתית, מסוג החברות שאני מתגאה בהן – חברה מצליחה שמיצאת לחו"ל ודואגת לעובדיה, לקהילה, ולסביבה. תוכלו לקרוא עוד עליה בכתבה: ביקור במפעל שורש – עסק עם אחריות חברתית.
המוצרים של שורש נמכרים בחנויות הטיולים ורשתות שונות ובחנות המפעל בטירת כרמל.

גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr