יום שני, 13 בפברואר 2017

ג'רנטיק GERnetic - קוסמטיקה של סלולותרפיה והומאופתיה

ג'רנטיקGERnetic  - קוסמטיקה של סלולותרפיה והומאופתיה
ג'רנטיק GERnetic היא חברה צרפתית חדשנית בתחום הביולוגיה התאית המבוססת על קוסמטיקה טבעית פעילה שעיקרה סלולותרפיה (ביולוגיה תאית יישומית) לטיפול בגורמים הביולוגיים של העור ולא רק בסימפטומים ותופעות עור. טיפולי העור של ג'רנטיק הם מהמתקדמים ביותר ומבוצעים על ידי קוסמטיקאות מומחיות של החברה ומלווים בתכשירים ביתיים משלימים.
ג'רנטיקGERnetic  - קוסמטיקה של סלולותרפיה והומאופתיה

ג'רנטיק GERnetic– חברה צרפתית

את ג'רנטיק הקים ד"ר אלברט לה-פורט, ביולוג וחוקר ב-1973. במשך 45 שנה חקר ופיתוח מגוון תכשירים לכל בעיות העור. השיטה שלו נקראה סלולותרפיה – ביולוגיה תאית יישומית. המטרה לשפר את כלל המערכת החיסונית בשילוב של חומרים, מינונים והומאופתיה מחומרים טבעיים בלבד, טהורים ועוצמתיים.  ג'רנטיק היא חברה צרפתית בינלאומית שפעילה בכ-60 מדינות בלמעלה מ-30,000 מכונים.

הטיפולים של ג'רנטיק

את הטיפולים של ג'רנטיק בארץ מבצעות קוסמטיקאיות שהוכשרו במיוחד ומאבחנות את המטופלות באופן הוליסטי – הגיל, מצב העור, אורח החיים והתזונה. זה מאפשר להן להתאים את הטיפולים (שמבוצעים גם לגברים) לפנים ולעור בכלל. בין הטיפולים שהן מבצעות:
·         טיפולי פנים – כוללים ניקוי והכנה, טיפול הזנה עשיר ומשלים, טיפול לעור שמנוני, טיפול מסביב לעיניים, טיפול בפיגמנטציה ובכתמים.
·         טיפולי גוף – טיפול בסימני מתיחה, טיפול בעור החזה, טיפול בצלוליט.
·         טיפולים לגבר.

טיפול פנים של ג'רנטיק

הגעתי לחיה גנון בכפר סבא, קוסמטיקאית שעובדת עם גרנטיק, להתנסות בטיפול הזנה עשיר ומשלים לפנים.
הטיפול שקיבלתי היה טיפול לעור יבש שחיה התאימה אותו לסוג ומצב העור שלי. הטיפול אינו סטנדרטי אבל נותן מושג כמה יסודיים ומורכבים טיפולי הפנים של ג'רנטיק.
התחלנו עם ניקוי  והכנה -
חלב פנים Glyco – חלב לניקוי והכנת העור, כולל גליקו-פרוטאינים, גם מסיר איפור ומנקה את העור להמשך ונותן לו תחושת נוחות ורכות.
ג'ל ניקוי עם גרגרים Ger Peel – פילינג עדין מאוד מקלף תאים מתים, מבהיר ומטהר. כולל רכיבים מן הים.
מי פנים Fibro – תרחיץ משלים את הניקוי אחרי חלב הפנים, מסיר שאריות איפור ותאים מתים, ללא אלכוהול, מרכך את העור ומטהר ומווסת את החומציות של העור תודות לתרכובות צמחים.
Lotion Aux Acides de Fleurs – תחליב חומצת פרחים עם תמהיל חומצות AHA שמבצע פילינג עדין לסילוק תאי עור מתים.
המשכנו עם בסיס -
תרסיס Mito Special– בהתזה – המרצת תאים והכנתם לקליטת התכשירים ולמניעת צלקות.
וניקו לעור רגיש הסדרת זרימת הדם חומצות ותמציות
Immunu + Synchro  
מסיכה Immunu – מסיכה לניקוי הידוק וחידוש עור הפנים. מטהר ופועל כאנטי אייג'ינג.
קרם Synchro - קרם מאזן ומזין המתאים במיוחד לעור יבש ורגיל, מכיל חומצות שומניות.
עברנו למסיכות
בשני המסיכות הבאות חיה שילבה וממש רקחה מוצרים לפי הידע הנרחב שלה במוצרי ג'רנטיק.
מסיכץ וג'טל שחיה רקחה במקום מהחומרים של גרנטיק שכללה בסיס של סובין עם תמציות לחידוש ורענון העור והחדרת לחות. מסיכה אפורה שנראית כמו בוץ אבל מריחה כמו דייסת סובין של בוקר.

מסיכת פול אוף – מסיכה רטובה שמתייבשת על העור, לוכדת את הלחות ומחדירה לעור את חומרי ההזנה ויוצרת אפקט של הידוק – וליפטינג. המסיכה הזו צהבהבה ומבריקה והאפקט של ההורדה שלה מגניב. 
הנה סרט שמדגים את זה.

לסיום - Synchro + Tropo
קרם Synchro - קרם מאזן ומזין המתאים במיוחד לעור יבש ורגיל, מכיל חומצות שומניות.
קרם Tropo הוא קרם בסיס יומי קליל שמשאיר את העור אחיד ומוכן לאיפור.

ההרגשה והתוצאה 

אז איך זה מרגיש? כל הטיפול נעים ועדין ולא מגרה את הפנים. בשונה מטיפולים אחרים שבהם לפעמים נוצר לי עקצוץ או גירוי, פה ההרגשה היתה מאוד נעימה בכל מהלך הטיפול, שכלל גם את הצוואר והמחשוף. העור קיבל רעננות וחיוניות ושפע לחות ונראה טוב מיד אחרי הטיפול. למחרת האפקט אף הודגש והפנים היו חלקים נעימים ומלאי חיוניות!
מידע

להפניה לקוסמטיקאית ג'רנטיק 1-800-35-1717
חיה גנון, אצלה עשיתי את הטיפול בכפר סבא (מגוון טיפולים קוסמטיים כולל אפילציה ואיפור) – בפייסבוק: https://www.facebook.com/hayaganon1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr