יום שבת, 25 במרץ 2017

שמלות הכלה והארועים של ליאור בורודה

אם יש לכן חתונה או ארוע חשוב ואתן מחפשות לוק חגיגי ומקורי שיהיה רק שלכן, כדאי לכן להכיר את ליאור בורודה, מעצב השמלות  שכבר הספיק להלביש את שר.
שמלה רקומה בעיצוב ליאור בורודה - הזמנה מיוחדת מהודו 
ליאור, 29, מצייר שמלות מגיל צעיר, עוד כשהיה ילד. האהבה שלו היא בעיקר שמלות ולוקים אקסרבגנדים ותיאטרליים. בציורים שלו כיכבו פנטזיה ועולמות אחרים. לימים, כשהתבגר, התשוקה הזו הפכה למקצוע. ליאור, יליד חיפה, למד במגמת קולנוע ועבד כשנתיים במחסני לב לתיאטרון.  בגיל 21 הוא טס למילאנו, שם למד 4 שנים ועשה תואר בעיצוב אופנה (באיטלקית!).
לירון התמחה אצל רוברטו קוואלי כ- 3 חודשים. אחר כך כ-3 חודשים אצל מוסקינו בפירנצה.
כשחזר לארץ, עבד אצל רושידה ועיצב גם קצת קזואל. נסע לארה"ב ועבד כמעצב בניו יורק אצל המותג3as4  (זהו מותג מאוד אוונגארדי של שלישיה – ישראלית, גבר פלשתינאי, ובחורה גרמניה, שמהווה התבטאות פוליטית בהקשר של שלום ואיחוד). אחרי תקופה קצרה עבר לאשטון מייקל בלוס אנגלס שם עיצב דגם לזמרת שר לטקס פרסי ה-MTV . הוא השתלב בעיצובים של כל הסופרסטארים והסלבריטאין כשנה.
עכשיו הוא חזר ומעצב שמלות כלה וערב אקסקלוסיביות במותג החדש שלו, שנקרא על שמו ליאור בורודה Lior Borda. במותג יש מבחר עיצובים קיימים "על המדף" אבל הדגש הוא על עיצובים מותאמים אישית בשילוב בדים וריקמות מקוריות שמיוצרות במיוחד לכל שמלה ושמלה. בתהליך עיצוב אישי ואינטימי ליצירת שמלה ייחודית לכל לקוחה.
בתהליך העיצוב ליאור עושה סקיצות, ציורים אומנותיים לחלוטין שמהווים בסיס להמחשת העיצוב ברמת גימור אמיתית לחלוטין עם דגשים על אקססוריז, שיער ואיפור.

השמלות מתאפיינות במראה רומנטי רך ועדין עם המשלבים סקסיות ומחשופים עם קלאסיות ואיפוק ושילוב בדים כמו שיפון, משי, ותחרות בעבודת יד. בין השילובים יש גם רקמות שאותם מעצב ליאור בהשראות שונות שמשלבות טקסטורות מהטבע, צמחים וחיות עם דמיון ועתידניות. רקמות אלו מוזמנות במיוחד ונרקמות בעבודת יד בחו"ל, חלקן בהודו. השמלות מותאמות ללקוחה מבחינת הגזרה והמידה וכוללות בטנה נוחה, כך שכל בד שבא במגע עם הגוף הוא נעים ונושם.
שמלת ערב - צילום שי יחזקאל

מידע
מחירים: שמלות ערב בעיצוב קיים 2,500 ש"ח, עיצוב אישי החל מ-3,500 ועד 10,000 ש"ח. שמלות כלה בעיצוב קיים החל מ-5,000 ש"ח. עיצוב אישי החל מ-6,000 ש"ח ועד 15,000 ש"ח
מידות: כל המידות לכל אשה וכל גזרה!
מיקום: יהודה מרגוזה ביפו
פייסבוק:  Lior Boroda / ליאור בורודה-  bridal & evening
אינסטגרם: lior_boroda
טלפון: 03-5223711 

תגובה 1:

  1. אמן עם נשמה ענקית. מוכשר ברמות על. שמחה שבחרת בי ובתכשיטי לפאר את העיצובים המהממים שלך. המשך לעשות חיל. חג שמח לך www.facebook.com/ir.jewelry

    השבמחק

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr