יום שבת, 25 במרץ 2017

צעצועים לפסח - מתנות לילדים לפסח

מחפשים מתנות לילדים לפסח? המתנה המושלמת היא צעצועים לפסח – מעסיק את הילדים ועוזר להורים וכולם מרוצים, ולפעמים גם הגדולים נהנים. אז רגע לפני שאתם רצים לחנות – הנה הצעצועים הכי חדשים והכי מיוחדים שכל אחד ירצה – הגדולים, הקטנים והבנות, ויש גם ספרים מומלצים!
צעצועים לפסח - מתנות לילדים לפסח

צעצועים חדשים לפסח 2017

נתחיל מהקטנטנים:

בובת סמי הכבאי

בובת סמי הכבאי דוברת עברית, עם משפטים כמו "אל דאגה, הכל יהיה בסדר", אנחנו בדרך לשם, רות המפקד" וקטע משיר הפתיחה. מחיר בסביבות 149.90 ש"ח. ואם אתם מחפשים משהו צנוע יותר – יש בובות קטנות יותר בגובה 25 סנטימטר של סמי הכבאי בחליפת הכבאי ובחליפת הצלה, אדם פרייס ואלביס הכבאי. מחיר 79.90 ש"ח. מבית הנסיך הקטן. מתאים החל מהקטנטנים.

כרית מחמד ומנורה

כרית מחמד מסדרת "מפרץ ההרפתאות" ובה גורי כלבים מ"יחדית החילוץ". הכרית גם בובה וגם כרית ויש גם גרסה גם של מנורת לילה עם תאורת כוכבים בשלושה צבעים מתחלפים. מתאים החל מהקטנטנים. ליין כרית מחמד בגדלים 28-40 סנטימטר ב-119.90 עד 149.90 ש"ח. מחירי המנורות 189.90 ש"ח. מבית הנסיך הקטן.
אם מפרץ ההרפתקאות פופולרי אצלכם, דיאמנט צעצועים משווקים ליין שלם לעונה החדשה עם דמויות הכלבלבים והרכבים שלהם, רכב בסיסי עולה 99.90 ורכב שטח 39.90 ש"ח.
תמונה: סטודיו דיאמנט

כדור לתינוקות  - Bolli  מבית הוגו ספורט
כדור גמיש ורך שהקטנטנים יכולים לאחוז בקלות ולשחק איתו. נהדר לפיתוח המוטוריקה תאום קשר עין-יד. 
לא רעיל, במבחר צבעים. מחירו 29.90 ש"ח.
צילום יח"צ אקספלורר טויז
נעבור לגדולים יותר, מגיל 3

משחקי מים

ליין שלם של משחקי מים של MonkeyBusinessSports המשווק על ידי אקפלור טויז. מגוון משחקים כמו בומרנג, רוגטקה כדורי ספוג, חץ וקשת למים קטנים וגדולים, אלת קרב למים, ועוד. בטווח מחירים 39.90-129.90.
צילום יח"צ אקפלור טויז

ארוזיפ דיסק יחיד מבית הוגו ספורט

ארוזיפ דיסק יחיד מיועד למשחק של זריקת דיסק. הוא אוירודינמי ומצטיין ביכולת זריקה למרחק עד 60 מטר! הזריקה ממש קלה והדיוק ירשים אתכם. מחיר: 69.90 ש"ח.


צילום יח"צ אקפלור טויז

בוב הבנאי

ערכות של כלי עבודה שניתן לעבוד איתם בדומה לכלי העבודה האמיתיים. כלי עבודה באיכות גימור גבוהה שחלקם פועלים כמו כלי עבודה אמיתיים עם בטריות (למשל, סט המברגה). יש גם ערכת בטיחות של בוב הבנאי אותה הילד ממש לובש (שימושי גם בפורים). מפתח מוטוריקה, ידע מעשי, דמיון ויצירתיות. מחירי הערכות מ-69-349 ש"ח. מבית טופ פליי, לגילאי 3+.

מסלולי נסיעה, רחפן ורובוט

שלל משחקים חשמליים רובוטיים מהממים שכמו רכבי שטח שפועלים בכל תנאי השטח (גם בבוץ!) מכוניות מרוץ עם מסלולים מודולריים פיצולים ולופים, רובוט שהולך ויורה חיצים רכים ועד רחפן שיכול לטוס בגשם ובמים. מחירים לדוגמא: ג'יפ Skimmer 189 ש"ח, רחפן Water Drone  399 ש"ח, מסלול מכוניות בסיסי 200 ש"ח. מבית טופ פליי. חלק רק מגיל 8+.

חרוזי הקסם - יצירה בתלת מימד

אם אתם מכירים את חרוזי הקסם ורצתם לגהץ בשביל הילדים, אז לדיאמנט יש חרוזים בלי גיהוץ, נדבקים בהתזת מים וניתן ליצור מהם יצירות תלת מימדיות כמו טירה בתלת מימד. מ-20-70 ש"ח. לגילאי 3+.


והנה כמה דברים שיתאימו לבנות - ערכות יצירה וגינדור לבנות.


סטודיו לעיצוב ציפורניים

סטודיו שלם, כולל מייבש ציפורניים על בטריות ומגוון אביזרי קישוט, מדבקות, פצירה והוראות. נראה לי שמייבש הציפורניים הזה יהיה שימושי גם לאמא! המחיר 79.90 ש"ח. מבית דיאמנט, מגיל 3+.

ערכת צמידי צ'ארמס

היום כששגעון הצ'ארמס תפס חזק אצל הנערות והצעירות, גם הילדות יכולות להנות מצ'ארמס משלהן שיעצבו ויכינו לבד. מתאים גם למסיבות יצירה משותפות! המחיר נע מ-29.90 ועד 59.90 לפי גודל וכמות הצמידים. מבית דיאמנט, מגיל 3+ (מתאים ביותר לגילאי 6+).

לדיאמנט צעצועים יש עוד המון ערכות מקסימות למשל, קעקועי שיער  ב-100 דוגמאות שונות המל מ-14.90 ועד 49.90 ש"ח.
תמונה: סטודיו דיאמנט
ואם עדיין לא החלטתם מה ותרצו משהו יותר מתוחכם ואינטלקטולי, וכדאי אולי לחשוב על מתנה איכותית כמו משחק חשיבה או ספר.

משחק חשיבה - אבודים בחלל Lunar Landing מבית Thinkfun

משחקי חשיבה, ובכלל, משחקי קופסא, מתאימים מאוד לכל הגילים ולכל המשפחה. אחת החברות המובילות בתחום היא אקספלור טויז שגם מתרגמת וגם מפתחת משחקים. כיום המטרה היא משחקים שיתאימו למגוון גילים ולמספר משתתפים משתנה.  אחד המשחקים החדשים הוא חדר בריחה. עוד משחק הוא אבודים בחלל שבו עוזרים למעבורת להכנס לספינת האם. משחק שתורם לתפיסה המרחבית וכולל כרטיסי משחק וחוקרים מוחשיים על משטח המשחק. יש במשחק 40 אתגרים ברמות קושי שונות. מגיל 8+, 89.90 ש"ח.

ספרים

ספר הוא מתנה נהדרת לחג, גם חינוכית וגם מהנה. אין כייף גדול לקטנים מסב או הורה שיושב איתם ומקריא להם. וזה הרבה יותר טוב ובריא מטלויזיה ומשחקים בסמטרפון! ספר חדש ומיוחד שיצא לאחרונה הוא "ספר התודות שלי". זהו ספר שמסב את תשומת לב הילדים למה שיש להם, להזכיר להם כמה טוב להם ולהיות מאושרים. הספר, שמגיע בגרסה נפרדת לבן ולבת, כולל מקום בסופו להדביק את תמונת הילד. ואז, בכל אחד מקטעי התודה, הילד או הילדה מככבים. כייף גדול!
ספר התודות שלי, לבן ולבת, מיכל בוקר, סדרת הארגמן. מפעוטות עד גיל 7. הוצאת אוריון, מנוקד, 36 עמודים, 45 ש"ח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr