יום רביעי, 1 במרץ 2017

שתי מסקרות חדשות של לוריאל – מסקרה חתולית ומסקרה לגבות 2 ב-1

שתי מסקרות חדשות של לוריאל - מסקרה חתולית Volume Million Lashes Feline ומסקרה לגבות 2 ב-1 Brow Artist Sculpt. המסקרה החתולית בעלת אפליקטור חדשני ופיגמנטים בגימור גלוס ומסקרה לגבות שמאפשרת גם למלא וגם לעצב במסקרה אחת.
שתי מסקרות חדשות של לוריאל – מסקרה חתולית ומסקרה לגבות 2 ב-1

מסקרה חדשה של לוריאל Volume Million Lashes Feline

מסקרה חדשה "חתולית" מבית לוריאל Volume Million Lashes Feline. המסקרה בעלת אפליקטור חדשני להפרדה והארכה עם פיגמנטים שחורים במיוחד בגימור גלוס. המסקרה שמבטיחה לעשת לנו מראה עיניים חתולי ומפתה!
מסקרה חדשה של לוריאל Volume Million Lashes Feline
שם המסקרה של לוריאל באנגלית Volume Million Lashes Feline בתרגום חופשי לעברית נפח מליון ריסים חתולי, ונקראת בקיצור פלין (חתולית). למסקרה פלין מספר תכונות שמחדשות – מבנה המברשת, אריזה עם מנגנון ויסות כמות הצבע ופורמולת פימגנטים ושמנים ייחודית:
מברשת Millionizer – המברשת בעלת קימור ייחודי, על פי המידע מהחברה "מושלם" שמעבה, מפריד ומדגיש כל ריס וריס מהשורשים ועד לקצוות. המברשת עשויה מסיליקון ויש לה מראה שטוח משהו אך תלת מימדי. הנה תמונה של המברשת.
מנגנון Excess Wiper – מנגנון זה מותקן באריזת המסקרה עצמה ומסיר עודפי צבע מהמברשת ומנקה וסוחט ממנה שאריות חומר. זה אמור לסייע במריחה מדויקת. זה עונה על אחת הבעיות שאנו נתקלות בה של כמות צבע בלתי אחידה מה שדורש מאיתנו לתמרן עם המברשת באריזה ולפעמים צורך לנקות חלקים ממנה במהלך תהליך האיפור.
פורמולת Noirissime – הצבע של המסקרה שחור במיוחד עם הרבה פיגמנטים ויש בו שמנים שחורים עם גימור מבריק גלוסי.
חוות דעתי
אריזת המסקרה דומה למסקרות הקודמות של לוריאל אם כי פחות שמנה וזה נח יותר לארנק. בדומה למסקרות האחרות של לוריאל שניסיתי, היא אינה שחורה לחלוטין ויש לה צבע ירוק בוהק שמקל על מציאתה בתיק.
המבנה הפלסטיקי והצורה של האפליקטור חדשנית ושונה, לא מברשת רגילה "שעירה" אם כי מבנה פלסטיק עם בליטות. זה קצת מוזר בהתחלה ולקח לי להתרגל. במריחה הראשונה קצת מיהרתי והרגשתי שאני לא מסתדרת איתה. אבל במריחה השניה גם הצבע זרם יותר טוב וגם קיבלתי נסיון עם המבנה המיוחד וממש אהבתי אותה!

הקימור של האריזה, בדומה לקודמות, נוח לאחיזה. האפליקטור אכן מוציא כמות מדודה ודקה של צבע והמריחה מאוד נוחה. התוצאה טובה!

מידע: מסקרה Volume Million Lashes Feline של לוריאל, 9 מ"ל, מחיר 132 ש"ח – במבצע 60 ש"ח. במהלך חודש פברואר מבצע השקה מסקרה פלין וליינר ב-89 ש"ח. לרכישה ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות.

מסקרה לגבות של לוריאל Brow Artist Sculpt

מסקרה לגבות של לוריאל 2 ב-1: קצה למילוי ומברשת לעיצוב. המסקרה החדשה של לוריאל Brow Artist Sculpt עם שני שלבים, קצה חרוט – למילוי, ומברשת צד לצביעה ועיצוב.

באיפור גבות יש שתי פעולות עיקריות – מילוי ועיצוב. במילוי צריך להתשמש בצללית או בעפרון, על מנת למלא חורים, או לצייר גבות. בעיצוב – לצבוע כשיש הבדלי צבע או שיער לבן, ולסרק ולקבע את שיער הגבות שלא יתבדר. המסקרה לגבות של לוריאל מאפשרת את שניהם. יש לה ראש דו שלבי עם קצה למילוי ומברשת לעיצוב. הם קוראים לזה שני שלבים לפי סדר הפעולה:
שלב 1 – קצה בצורת חרוט לצורה וצבע
שלב 2 – צד המברשת – לקיבוע ועיצוב
המסקרה לגבות Brow Artist Sculpt בעלת מרקם אבקתי ולא דביקה, כך שהגבות לא מתקשות כמו אחרי שימוש בג'ל. המסקרה מגיעה בשלושה גוונים: בלונד, חום בהיר וחום כהה להתאמה טובה לצבע השיער.
מתאים גם לנשים שצובעות את הגבות לתיקונים בין צביעה לצביעה.
אני ממליצה לקחת צבע מעט יותר בהיר מהשיער בדרך כלל התוצאה שתתקבל תהיה טובה יותר.
חוות דעתי – נח לשימוש, פונקציונלי, ובעיקר מתאים לקחת בתיק מוצר אחד לעיצוב הגבות ולא להיסחב עם שניים. המסקרה מאוד נוחה לשימוש והתוצאות יפות. הנה דוגמא למילוי חורים בגבות והארכתם. הצבע שבחרתי הוא חום בהיר, מעט בהיר מצבע השיער שלי והתוצאה מאוד טבעית ונעימה.

מידע: מסקרה לגבות של לוריאל, Brow Artist Sculpt , 6.5 גרם, מחיר: 80 ש"ח (יש מבצעים). במהלך חודש פברואר במבצע ב-40 ש"ח בלבד. לרכישה ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr