יום ראשון, 16 באפריל 2017

טיפול התחדשות - טיפול קומבי של רונית רפאל

טיפול התחדשות של רונית רפאל כוללים מגוון טיפולי אנטי אייג'ינג ושמירת מראה הנעורים של העור. אחד הטיפולים הוא טיפול קומבי המשלב שלושה טיפולים אינטנסיביים לשיפור מיידי של העור  - ניקוי עמוק, פילינג קריסטל וחמצן. במכון היוקרתי והנעים אליו הגעתי ברעננה מתבצעים מגוון טיפולי אסתטיקה רפואית, טיפול באקנה, טיפולי גוף, הסרת שיער והדגשת תווי פנים.
טיפול התחדשות - טיפול קומבי של רונית רפאל
טיפול אוקסי  מרכזי רונית רפאל מדע היופי צילום יוני רייף 
המכון של רונית רפאל קיים כבר כ-30 שנה, אותו הקימה רונית רפאל אחרי שהתמודדה עם כוויה כימית קשה בפניה עקב טיפול רשלני בפצעי בגרות. מטרתה היתה לתת מענה אפקטיבי ובטוח לכל הצרכים האישיים של הנשים (וגם גברים) בטיפולי הפנים והגוף.
הגעתי לרונית רפאל ברעננה להתחדשות בתקופת האביב לקראת הפסח. המכון אלגנטי ורגוע.
חדרי הטיפול מרווחים, אלגנטיים וללא רבב.
טיפול התחדשות - טיפול קומבי הוא טיפול המשלב שלושה טיפולים באחד: ניקוי עמוק, פילינג קריסטל וחמצן. הוא גם מחדש את העור, יוצר אפקט של זוהר, ונעים. אחרי ניקוי יסודי מגיע החלק העיקרי של הטיפול שהוא טיפול החמצן "אוקסי". זהו טיפול בהתזת חמצן, טיפול שביסודו מיועד לחולי סכרת לשיפור זרימת הדם והחדרת חומרים טיפוליים לעור. רונית רפאל אימצה את הטכניקה ובאמצעות מכשיר ממותג שלה מותז על העור בעוצמה חמצן מקורר הכולל בחומרים טיפוליים המותאמים למטופלת ולסוג העור והצרכים בטיפול כשהוא מבצע החדרת החומרים לעור:
"טיפולי האוקסי מבוצעים באמצעות חמצן  בשילוב מים פיזיולוגיים וה – LEC40 קומפלקס אנטי אייג'ינג המכיל לציטין טהור, אומגה 3, אנטי- אוקסידנטים וויטמינים. הקומפלקס הינו פטנט בין לאומי, אשר פותח ע"י מחלקת המחקר והפיתוח של L.RAPHAEL Geneve בראשותו של פרופסור מאיר שיניצקי, מבכירי המדענים בעולם בתחום חקר ממברנת התא. לכל אחד מטיפולי האוקסי מרכיבים ייחודיים נוספים המיועדים להשגת התוצאות המיטביות בהתאם למטרות הטיפול."
מכשיר האוקסי של רונית רפאל
החלק השלישי של טיפול התחדשות קומבי הוא פילינג קריסטלי עדין מאוד ושילוב של כמה מסיכות לחות.
כל החומרים בטיפול הם של רונית רפאל נעימים ובעלי ריח טוב. שילוב של חומרי הניקוי, המסיכות וקומפלקס ה-LEC40 לעיל.
מוצרי טיפוח רונית רפאל, צילום: יח"צ
עבורי הקוסמטיקאית שילבה בחמצן טיפול אנטיפיגמנטציה שמשלב ב-LEC40 גם תמצית כמהין ו-Anti Gravity לעור מורם ומתוח יותר. בשלבי הטיפול בוצע שימוש גם באוקסי וגם במכשיר אולטרסוני להחדיר את הלחות לעור הפנים, הצוואר והמחשוף, וגם מסיכת לחות. הטיפול באוקסי קריר, מרגישים כמו אויר קר על הפנים ורעש של רוח. האולטרסאונד מעסה, וליד הפה, באיזורים יבשים, הרגשתי קצת עקצוץ.
מימין: החדרת לחות באולטרסאונד, משמאל: טיפול האוקסי
 הטיפול לוקח למעלה משעה והוא מאוד מתודי ויסודי. עשיתי לא מעט טיפולים עד עכשיו, ואצל רונית רפאל הרגשתי שהמטפלת מאוד מקפידה על הכל. כל שלב בוצע בעדינות ובנעימות תוך שימת לב לפרטים הקטנים, כל ניקוי ומעבר בוצע ביסודיות והטיפול כולו לווה בעיסוי. כשהפנים היו במסיכה – המטפלת טיפלה בזרועות ובידיים, כולל עיסוי ומריחת חומרי טיפול. והושם דגש על הטיפול בצוואר. הרגשתי שאני בידיים המקצועיות ביותר בכל רגע ורגע!
לאחר הטיפול יצאתי ללא שום גירוי, אפילו לא זמני, כשהפנים נראות נהדר!

לרשת רונית רפאל 9 סניפים בארץ, ולרונית רפאל גם רשת ספא ויופי בינלאומית לה סניפים בג'נבה, ניו יורק, מילנו, מוסקווה וקאן. מידע נוסף אודות המכון, הסניפים והטיפולים נמצא באתר: רונית רפאל – מדע היופי ובטלפון 1-800-85-84-84.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr