יום שני, 17 באפריל 2017

חנות חדשה לנעלי דנילו נפתחה במקום מיקולינסקי בדיזנגוף 127

חנות חדשה לנעלי דנילו נפתחה לפני חג הפסח ברחוב דיזנגוף 127. רשת דנילו מציעה מבחר מותגי הנעלה מובילים אופנתיים ביבוא מקביל במחירים נוחים ונגישים שמתאימים לכל כיס. החנות, בגודל 150 מטר נפתחה במקום חנות מיקולינסקי המיתולוגית. זוהי חנות שלישית לרשת נעלי דנילו האופנתית שבבעלות דניאל זגורי.
חנות חדשה לנעלי דנילו נפתחה במקום מיקולינסקי בדיזנגוף 127

רשת דנילו הוקמה על ידי דניאל זגורי בשנת 2008 והיא מתמחה ביבוא מקביל של נעליים אופנתיות לכל המשפחה. הרשת מביאה מגוון מותגים בינלאומיים מובילים בדגמים עכשיווים. דניאל בוחר בעצמו את הקולקציות השונות ומשלב קז'ואל, נעלי ספורט, ספורט אלגנט ואלגנט. בין המותגים: פלדיום, דזיגואל, רפובליק, פליי לונדון ועוד.


החנות החדשה משתרעת על 150 מטר ומשלבת מבחר נרחב של מותגים איכותיים ודגמים טרנדיים.  בקולקציה, הפונה לקהל הישראלי ולמזג האוויר פה בארץ, ניתן לראות את המותגים הבאים:
Paladium – פלדיום, המותג המיתולוגי שהתחיל במגפיים בשנות ה-50 של המאה הקודמת והפך לשם דבר. החברה שיצרה צמיגים למטוסים עברה לייצר מגפיים מחומרי הגלם ה"מיותרים" עם תום המלחמה. הנעלים של המותג מגוונות וצבעוניות עם קולקציה רחבה לגברים, נשים וילדים.

Fly London המותג הבריטי שהפך כבר להרבה יותר מנעלים אלא לייפסטייל. בקולקציה שיובאה השנה יש דגש על נעלי גברים אך גם נעלי נשים וילדים.
מגפי Blundstone המפורסמים

Republic Footwear – לנשים, כולל מגפונים, נעלים וקולקציית נעלי ערב רחבה.
ריפבליק, תצלום יח"צ

Natural World – סניקרס אקולוגיים ונוחים במיוחד במגוון צבעים.
נעלי ספורט ממגוון מותגיםNike, New Balance, Adidas, Puma – לנשים ולגברים.
Desigual – המותג הספרדי הצבעוני בקולקצית הנעלה ותיקים אופנתיים ושיקים במיוחד.
דזיגואל, תצלום יח"צ

Moses – כפכפי נוחות במבחר צבעים איסופי כמעט. אלו כפכפים בטכנולוגיה חדישה, רכים ונוחים עד תחושת ריחוף, ניתנים לשטיפה ובעלי ריח ייחודי של חלב ודבש שמנטרל ריחות רעים. העיצוב ביציקת פלסטיק בצורת סנדל פתוח מגיע במבחר צבעים ייחודי, וכולל גם כמה מנומרים, זהב וכסף. העיצוב גברי משהו ורחב ולכן מתאים במיוחד לגברים, אם כי לא מעט נשים ונערות יעריכו את הנוחות והצבעוניות של הכפכפים ולא יוותרו עליהם.

בנוסף, נמכרים גם נעלי  Melissa, נעלי Franklin לגבר, Toms לנשים וגברים ועוד.
חנויות דנילו
דיזנגוף 139 ת"א
שנקין 14 תל אביב
דיזנגוף 127 תל אביב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr