יום שלישי, 4 באפריל 2017

סרום הגנה מזין וטיפול S.O.S – חדש בסדרת BC Repair Rescue של שוורצקופף פרופשיונל

מוצרים חדשים בסדרת BC Repair Rescue של שוורצקופף פרופנשיונל: סרום הגנה מזין Nutri Shield Serum וטיפול S.O.S Elixir. שני מוצרים שממלאים את החללים במשטח השיער ומשקמים אותו בטכנולוגית Cell Perfector כך שהוא מחודש כמו באופן טבעי! המוצרים מצטרפים לסדרת BC Repair Rescue כוללת שמפו, שמפו להזנה עמוקה, ספריי-קונדישיונר, קונדישיונר, מסיכה, מסיכה להזנה עמוקה, סילד אנדס (קרם קצוות).   סרום הגנה מזין וטיפול S.O.S – חדש בסדרת BC Repair Rescue של שוורצקופף פרופשיונל
לשיער נגרם נזק כל הזמן - מתהליכים כימיים (כמו צביעה, החלקה), חום (מפן ומחליקים), קרני השמש ומרדיקלים חופשיים. התוצאה היא שברים בסיבי השערה שנשארת לא מוגנת ופגועה. השיער שלנו בנוי ממולקולות של 21 פחמנים. כשיש בהם נזק ופגיעה, אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיקום שונות. הטכנולוגיות הקיימות יכולות ליצור שרשרות של עד 12 מולקולות בלבד.
הטכנולוגיה של שוורצקופף פרופשיונל הנקראת Cell Perfector משקמת את השיער באמצעות שרשראות של 18 מולקולות פחמן בשרשראות חומצות אמינו זהות למבנה השיער כך שהן בונות אותו באופן הקרוב ביותר למבנה השיער המקורי.
החומרים שבנוסחת סדרת הרסקיו של שוורצקופף פרופנשיונל ממלאים את השערה ומצפים אותה בשכבר הגנה שלמעשה מחזקת ומרככת ומשלימה את החללים במבנה השיער, והתוצאה שהשיער שלם יותר, במצב טוב יותר, יפה וקורן יותר.
הסוד של המוצרים בסדרה הוא ריכוז גבוה של הפרוטאוליפידים שהם שילוב של קרטין שעבר הידרוליזה עם מרכיבים ליפידים, חומצות אמינו ופנטנול (ויטמין B5) שבונה את השיער מבפנים.

סרום הגנה מזין Nutri Shield Serum בסדרת BC Repair Rescue

זהו סרום הגנה בפורמולת שתי פאזות (בתרגום שתי שכבות נוזליות או רבדים) המכילה ריכוז חומרים גבוה שמתקנים את מבנה השיער ונותנים לו רכות וחלקות. הסרום כולל שני חומרים:
חומר אחד – המשקם – הממלא את הפגמים בתוך מבנה השערה
חומר שני – המגן והמבריק – מגן על פני השערה מקרני UV ומחום של פנים ומחליקים עד לטמפרטורה של 220 מעלות.
שני החומרים מופרדים על מנת לשמור עליהם ובעת השימוש מבוצע הערבוב והשילוב שלהם תורם לתוצאה אופטימלית.
הוראות שימוש
להוציא כמות קטנה, לערבב את שתי הפאזות ולמרוח על השיער. לעצב כרגיל.
צילום יח"צ חו"ל
חוות דעתי
הסרום מגיע בבקבוק ורדרד אלגנטי בצבעי לבן-ורדרד-אדום של הסדרה. הוצאת הסרום במשאבה. לסרום ההגנה החדש יש שתי פאזות, כשמוציאים ממנו, רואים את שני הגוונים הלבן-שקוף והורדרד זה לצד זה.
מערבבים ומורחים על השיער.
הסרום משפיע מיידית על השיער, מוריד חשמל סטטי ואיתו את תופעת מעטה הנוצות (feathering) לאורך זמן (אצלי החזיק גם למחרת - ועד לחפיפה הבאה) ומקנה לו ברק נהדר. למחרת הוספתי עוד מעט כדי לחזק את הברק. מעבר לכך, השיער היה צייתן יותר ונוח יותר בעיצוב, אם כי הוא מיישר מעט את השיער וזה לא תומך בהוספת נפח למי שצריכה.
מידע: BC Repair Rescue Nutri Shield Serum, 28 מ"ל+28 מ"ל, 110 ש"ח. 

טיפול S.O.S אליקסיר 3 ב-1 BC Repair Rescue S.O.S Exlixir בסדרת BC Repair Rescue

זהו טיפול מהיר ומיידי הכולל 4 פאזות (חומרים) במוצר אחד שכולל מספר טכנולוגיות משולבות יחד עם טכנולוגית רברסיליין שמחזירה את הנעורים לשיער. הטיפול כולל:
1.      מילוי מחדש של סיב השערה
2.      מתן שכבת הגנה
3.      הענקת טיפוח אחיד לכל סוסיג השיער
התוצאה מיידית, הטיפול אינו מכביד על השיער.
הוראות שימוש
אחרי החפיפה, לנגב את השיער. לנער היטב ולרסס על שיער לח. לחכות 5 דקות ולשטוף.
מידע: BC Repair Rescue S.O.S Exlixir, 100 מ"ל, 98 ש"ח
צילום יח"צ חו"ל

סדרת BC Repair Rescue

בנוסף למוצרים החדשים לעיל, הסדרה כוללת שמפו, שמפו להזנה עמוקה, ספריי-קונדישיונר, קונדישיונר, מסיכה, מסיכה להזנה עמוקה, סילד אנדס (קרם קצוות).  
צילום: שוורצקופף פרופשיונל חו"ל


מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  למידע על נקודות מכירה: 1-800-33-33-22.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr