יום שישי, 19 במאי 2017

Etam מותג לבני הנשים הצרפתי חוגג 100 שנה עם קולקציית קיץ 2017

Etam מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי חוגג 100 שנה עם קולקציית קיץ 2017. Etam הוא מותג אופנתי לנשים ונערות למראה סקסי עוצמתי של תעוזה ובטחון עצמי. המותג כולל לבני נשים אופנתיים וטרנדיים ועיצובי בייסיק, אופנה לכלות ומסיבות ובגדי ים.
Etam חוגג 100 שנה עם קולקציית קיץ 2017

מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי Etam

מותג ההלבשה Etam חוגג 100 שנה. הוא נוסד כבר ב-1916 כשהוא משדר לנשים תעוזה ושחרור. המותג קורא לנשים להיות אותנטיות, אלגנטיות וסקסיות. המותג מביא את הנשיות הצרפתית לישראל. כשמגיעים לחנות של Etam מגיעים לחנות מתמחה. אין זו עוד מחלקה בכל בו שיש בו הכל. כאן מתמחים בהלבשה תחתונה על שימושיה – מבסיס ועד אופנת פנאי ובגדי ים. כאן מתאימים את החזיה ללקוחה במקצועיות והתמחות במותג.
חנות Etam בקניון איילון

 קולקצית Etam  לקיץ 2017

קולקצית Etam  לקיץ 2017 מחולקת לשלוש מחלקות: day wear, night wear ובגדי ים.
Day wear – הלבשה תחתונה ליומיום, הכוללת פריטי חובה, פריטי בייסיק ופריטים מעוצבים יותר. יש כאן חזיות משולשים, גוזיות, גופיות, וכו'). החל מפריטי בייסיק חלקים, כאלו שמתמזגים עם הלבוש ונעימים ללבישה בעיקר בצבעי היסוד – גוף, לבן, ושחור. כולל חזיות סטרפלס. חלקן מרופדות. הדגש הוא על נוחיות אלגנטית.
Night wear – הלבשה אלגנטית, מתוחכמת, סקסית ויוקרתית בצבעים שונים ושילובים של בדים כמו תחרות.  במחלקה זו קיימים שלל פריטים שמתאימים לכלות ולמסיבות.
לכל אחת מהמחלקות הנ"ל יש פריטים משלימים כמו חלוקי קימונו, מכנסיים קצרים, טופים ועוד.
בכל נקודת זמן לכל אורך השנה ניתן למצוא בחנות ליין של 7 קווי עיצוב.
לבנים של Etam - צילום יח"צ חו"ל


בגדי הים של Etam

ל-Etam יש מגוון רחב מאוד של בגדי ים אופנתיים במיוחד במבחר צבעים ועיצובים החל מצבעים חלקים ועד הדפסים אפריקאים, טרופיים וצבעוניות רחבה. ביקיני, חזיות סטפלס, בגדי ים שלמים בגזרות מיוחדות המתאימות למבני גוף שונים.
את בגדי הים רוכשים בשיטת "מיקס אנד מאץ'" כלומר בפריטים בודדים, חזיה ותחתון בנפרד. זה מאפשר גם לשלב סגנונות וגם להתאים מידות באופן מלא לבעלות חזה מלא וטוסיק קטן, ולהפך.
בגדי ים של Etam - תצלום יח"צ חו"ל

מידע

חנויות Etam יש בדיזינגוף סנטר בתל אביב ובקניון איילון ברמת גן.
אתר החברה: www.etam.com

אינסטגרם etam_il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr