יום שישי, 19 במאי 2017

מים מיסלרים חדשים של לוריאל

מים מיסלרים הם מסיר איפור אפקטיבי ועדין במיוחד. המים המיסלרים החדשים של לוריאל מנקים ביעילות את הפנים, אינם מבושמים וללא פראבנים, ללא אלכוהול והיפואלרגיים. אין צורך לשטוף את הפנים אחרי השימוש בהם או להשתמש בטונר. הם מגיעים בשתי גרסאות – לעור רגיל ומעורב ולעור יבש ורגיש (מכיל גליצרין). החברה מנגישה את המים המיסלרים במחיר נח לכל כיס.
מים מיסלרים חדשים של לוריאל

מהם מים מיסלרים

Micelles הם מולקולות ליפידים (מולקולות קטנטנות של שומן) שמושכות שומנים ולכלוך. מים מיסדרים  Micelles water הם תמיסה המכילה Micelles והיא למעשה שמן בתוך מים, אך התמיסה (בריכוז 95%) אינה שומנית.
למים המיסלרים יכולת לנקות את העור ולהסיר איפור ביעילות ובעדינות מבלי לשנות את דרגת החומציות (ה-PH) של העור ולכן אין צורך לשטוף את העור או להשתמש בטונר אחרי השימוש. כמו כן, זה הופך אותם למתאימים גם לעור רגיש.
המים המיסלרים קיימים כבר עשרות שנים, והם אחד הסודות של המאפרים המקצועיים, שמאפשרים להם להסיר איפור ומייד לאפר מחדש. עד לא מזמן המים המיסלרים היו יקרים ביותר. אבל לאחרונה חברות הטיפוח העממיות יותר כמו לוריאל השיקו מים מיסלרים במחירים נוחים, כאלו שכל אשה תוכל להנות מהם.
המים המיסלרים של לוריאל מגיעים בשתי גרסאות: מים מיסלרים לעור רגיל עד מעורב, ומים מיסלרים לעור רגיל עד יבש ורגיל. הם מגיעים בבקבוק של 400 מ"ל.
לשימוש – מספיגים מים מיסלרים על גבי פד או צמר גפן ומנקים את הפנים בלי לשפשף או לשטוף. לחזור על הפעולה עד להסרת כל שאריות האיפור (עד שלא נשאר איפור על גבי הפד).

תכונות המים המיסלרים של לוריאל

·         מנקים את הפנים ביסודיות, מסירים איפור מהפנים, העיניים והשפתיים ללא צורך בשפשוף
·         ללא פראבנים
·         ללא בישום
·         היפואלרגני
·         ללא אלכוהול
·         נבדק דרמטולוגית
מים מיסלרים של לוריאל תצלום יח"צ חו"ל

מים מיסלרים לעור רגיל עד מעורב

מכילים ריכוז של 95% של מיסלרים.  מטהרים את העור ומסייעים בהסרת עודף שומן (סבום). מעניקים מראה מאט לאיזורים שנוטים להיות מבריקים.
את המים האלו ניסיתי, הם עדינים מאוד ואין להם ריח. הסרת האיפור היתה יעילה ולא הרגשתי כל יובש או גירוי בפנים.

מים מיסלרים לעור רגיל עד יבש

מכיל מים מיסלרים בתוספת גליצרין שמעניק לחות ומרגיע את העור. מסייע במניעת גירויים לעור.
שימו לב שהמים המיסלרים מסירים איפור אך לא איפור עמיד במים כמו מסקרה עמידה, לכך יש צורך במים מיסלרים דו פאזיים כמו אלו של גרנייה – Micellar Cleansing Water in Oil.

מידע

מים מיסלרים של לוריאל, 400 מ"ל, 42 ש"ח. לרכישה בכל רשתות הפארמים. כרגע במבצע 36 ש"ח.

גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr