יום ראשון, 18 ביוני 2017

אנדר ארמור מתחדשת בטכנולוגיות וחנות חדשה

מותג הספורט אנדר ארמור Under Armour מציג טכנולוגית ביגוד ספורט חדשה Threadborne עם בדים קלים, גמישים במיוחד, רכים ונעימים מאוד עם איזורים מנדפים ללא תפרים. רשת אנדר ארמור מתרחבת בארץ ומקימה סניפים ברחבי הארץ.

אנדר ארמור הוקמה על ידי קווין פלאן Kevin Plank שהיה קפטן הפוטבול של אוניברסיטת מרילנד. מטרתו היתה לייצר בגדים שיתאימו לספורטאים מתוך הנסיון האישי שלו של הצרכים של הספורטאים. אחד המוצרים הראשונים שלו היתה חולצה סינתטית שמתייבשת מהר והיה פורץ דרך של הבדים הקלים המנדפים. מאז החברה מובילת דרך בטכנולוגיות שהיא מביאה לעולם הספורט ובעיצובים היפים שלה.
טכנולוגיה חדשה של אנדר ארמור בשם Threadborne לוקחת את ביגוד הספורט צעד נוסף קדימה עם כמה חידושים:
SIRO
זהו בד סינתטי חדש שהייחוד שלו נמצא בצורת האריגה של הבד שנותנת לו תחושת כותנה ומשי ונידוף מעולה. המשמעות היא שלובשים בד נעים במיוחד שמרגיש כמו כותנה אך במשקל קל במיוחד ונידוף מעולה.
Seamless
שימוש בבד עם מרקם מתחלף ללא תפרים. הבד משנה את מבנהו לאפשר אוורור Vent באיזורים החשובים (תחת בית השחי, בגב, וכו'). זהו למעשה שילוב של שני בדים ללא תפירה. התפרים בדגמים האלו הם רק בשרוולים. בד זה מתייבש מהר במיוחד.
Microthread
אריגים קלילים וגמישים במיוחד המבוססים על סיב בצורת סליל. האריגים קלים, גמישים באופן לא רגיל, נעימים ומתייבשים מהר. הם עשויים פוליאסטר מיוחד וללא אלסטן, לייקרה וגומי.
בנוסף, בקולקציה של אנדר ארמור משולבות עוד טכנולוגיות רבות – בדים אנטיבקטריאליים, רשתות נידוף, משטחי נעל Para חלקים ארוגים מסיב אחד (כמו במיתרי צניחה) "ללא תפר" שהחיבור לשאר חלקי הנעל בהדבקה.

סביר להניח שתמצאו אצל כל ספורטאי חובב וכמובן מקצועי את מוצרי אנדר ארמור. כשהבאתי הביתה תיק ספורט (מצוין) של אנדר ארמור אחד הפריטים שנכנסו לתוכו על ידי הספורטאי רוכב האופניים והמתאמן בחדר כושר היה מכנסיים מנדפים של אנדר ארמור שנרכשו כבר מזמן. התיק, אגב, קל, מעוצב, נח לשימוש עם הרבה כיסים ותאים פנימיים וגם אופנתי.
הטייטס (Legging) שבחרתי לבתי הספורטאית, מתעמלת התעמלות מכשירים, באנדר ארמור עשויים בטכנולוגיה מנדפת, אנטי בקטריאלית, ויש להם איזורי רשת נידוף. הם פונקציונליים ויש להם כיס סמוי עם רוכסן. העיצוב שלהם אופנתי במיוחד. מחיר: 309.90 ש"ח.
טייטס של אנדר ארמור וכובע - טכנולוגיות חדשניות לספורטאים

אופנתי במיוחד - קו מתחת לפופיק

פונקציונלי - כיס עם רוכסן

טכנולוגיות מתקדמות - רשת נידוף Vent
אפילו הכובע הוא תרמי ומבודד את הראש מחום השמש והסביבה. והוא גם מאוד יפה.
אנדר ארמור - טכנולוגיות מתקדמות גם בכובע
חנות חדשה של רשת אנדר ארמור בארץ נפתחה בימים אלו בקניון האופנה TLV Fashion Mall. בחנות בגדי ספורט ואביזרים לנשים וגברים. החנות מרווחת ונוחה. תאי ההלבשה ענקיים, עם דלת ומנעול לפרטיות מלאה ומיזוג חזק. במחלקת הנעליים תמצאו כורסאות מדידה מלכותיות ממש. חווית קניות כמו בארה"ב.
רוני גינצבורג, מנהלת שיווק אנדר ארמור, מספרת שהרשת מתרחבת. זוהי חנות שניה וב-3 השנים הבאות יפתחו עוד 13 חנויות בארץ, בקרוב גם בבאר שבע.
מחירים
גופיות לנשים- 159.9 ש"ח- 149.90  ₪, מידות- xxs-xxl (תלוי בדגם).
חולצות לנשים- 129.90 ₪, מידות- xxs-xxl.
גופיות לגברים- 179.90 ₪- 149.90 ש"ח, מידות- xs-3xl.
חולצות לגברים- 199.90-149.90 ₪, מידות- sm-5xl.
מידע
אנדר ארמור, נמל תל אביב, קניון TLV תל אביב, רשת גט פרו ובחנויות ספורט נבחרות.
גילוי נאות: הייתי אורחת החנות והמוצרים ניתנו לסקירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr