יום רביעי, 14 ביוני 2017

קולקצית קיץ בורדינון – סיפורי קיץ

קולקציית קיץ ייחודית חדשה בורדינון, "סיפורי הקיץ של ורדינון" עם מגוון מוצרים ייחודיים: מגבות חוף – מגבת עגולה ומגבת שמתקפלת לתיק, שמיכות קיץ Cool Air ומגוון מצעי ג'רסי לילדים. Every Summer Has a Story וזהו הסיפור של ורדינון במחירים אטרקטיבים.



הגעתי לחנות של ורדינון להציץ בקולקציית הקיץ החדשה. לא יכולתי שלא להתלהב ממגוון מוצרי הטכסטיל בחנות. הצבעים העליזים מעטרים את החנות בשפע המוצרים לקיץ והמוצרים הרב שנתיים. התמקדתי בכמה מוצרים חדשים וייחודיים פה אבל אני ממליצה להגיע ולהתרשם.  
קולקציית מגבות החוף של ורדינון כוללת מגוון מגבות חוף צבעוניות, מעוצבות וקלות. ניתן למצוא בקולקציה:
·         מגבת חוף עגולה - צבעונית וטרנדית בקוטר 160 ס"מ במחיר 79.90 ש"ח
·         מגבת חוף ענקית בעיצוב מיוחד – זוהי מגבת אלגנטיות במיחד, דקה, מחומר דוחה חול בגודל 170/70 ס"מ. מחירה 59.90 ש"ח
·         מגבת מעוצבת קלה שניתן לקפל אותה לתיק ים אופנתי וגם להשתמש בה ככרית חוף, במחיר 139.90 ש"ח.
את מגבת התיק ניסיתי. היא מגיעה בשני גוונים – ג'ינס וורוד עם עיצוב של עוגן. שניהם מהממים והבחירה היתה קשה, הם אופנתיים מאוד. המגבת נעימה ורכה למגע והטריק של האריזה כתיק מצויין. את הציוד (טלפון, כסף, וכו) ניתן להניח בשקית קטנה בתוך התיק, כך שישאר מאובטח גם כשמתנגבים. המגבת גדולה יחסית ונוחה גם להנחה על החוף או הדשא. מגבת התיק במצב פתוח ובמצב תיק (בתמונה למעלה). שימו לב לטקסט השובבי I need vitamin sea/



הנה המגבת העגולה.
מגבת עגולה - צילום תמי בר שי chicbox
קולקציית שמיכות המזגן Cool Air – שמיכות חדשניות שמיועדות לשימוש בלילות החמים במיוחד שבהם אנחנו ישנים עם מזגן. זוהי שמיכה עבה רק במעט משמיכת מעבר. המילוי שלה הוא מיקרופייבר (דומה לפוך סינתטי) ייחודי הכולל פסי רשת לאוורור. מוצר ייחודי לאיזון החום. השמיכה מגיעה כשמיכת יחיד (219.90 ש"ח) וזוגית (299.90 ש"ח).
שמיכת מזגן - צילום שירה רז

לכבוד הקיץ יש גם קולקצייה חדשה של מצעי ג'רסי לילדים ולנוער. אלו מצעים נעימים במיוחד 100% כותנה סרוקה. הסדין כולל גומי להידוק ומתיחה על המיטה. העיצובים הייחודיים לורדינון הם של מיוזיק ולאב מיני. המצעים מגיעים בשני גדלים – יחיד (239.90 ש"ח) ומיטה וחצי (251.90 ש"ח).
מצעי ג'רסי של ורדינון דגם מיוזיק - צילום שי אדם


לסיכום, יש פה מוצרים נהדרים שמתאימים מאוד גם למתנות, כולל מתנות סוף שנה!
מידע
המחירים שנמסרו לי ע"י הרשת בתוקף עד 30.6.2017 ללא כפל מבצעים

רשת ורדינון ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr