יום שני, 7 באוגוסט 2017

קולקציית "S" של גולברי לסתיו-חורף 2017

קולקציית "S" של גולברי לקיץ 2017 מהמוטיב Special, Sensual, Sophisticated  - מיוחדת, חושית ומתוחכמת. הקולקציה לסתיו-חורף 2017 היא שילוב בדים, צבעים ודפוסים מיוחדים למראה נשי טרנדי, עדין ולפעמים מחוספס. רשת גולברי מתחדשת בשלושה סניפים חדשים כולל סניף דגל בקניון TLV Fashion ומשדרגת סניפים קיימים. הסקירה שלי כוללת את מאפייני הקולקציה עם פריטים שבחרתי והתנסות שלי עם הקולקצייה.
קולקציית "S" של גולברי לסתיו-חורף 2017
קולקציית S
קולקציית S של גולברי כוללת מספר מאפיינים:
מחוייטים - קטגוריית המחוייטים כוללת חליפות ובלייזרים, ג'קטים מחוייטים וחולצות מכופתרות. עם זאת משתלבים עיצובים הכוללים תחרה, דוגמאות גיאומטריות, פרחוניות, פסים ועוד. זה משתלב בקולקציה כולה והדוגמאות למטה כוללות את המחוייטים.
נאוטיקל סטרייפ Nautical Stripes - פסי אורך במגוון רוחבי פס מרווחים וצפופים ובצבעים שונים עם צבעוניות). הפריט שאהבתי הוא הקז'ואל החתיכי שמזכיר סגנון מלחים לא יומרני.
סריג פסים - צילום יניב אדרי

המודפסים – כוללים מודפסים פרחוניים וברוארד סיני (המוטיב הסיני חוזר), רקומים וצבעוניים. שילוב הגוונים העוצמתי בשמלה הבאה עם שרוול מתרחב ומתנפנף - טרנד העונה!
מודפסים - צילום ניר יפה

הצבעוניים – שילוב צבעים בעיקר תכלת Smoky blue וחציל. התכלת מעושן ומחוספס. כאן ניתן לשלב מספר פריטים כולל אקססוריז תואמים. אני אוהבת צבעוניות וניתן גם לשלב את הפריטים עם ג'ינס לשדרג הופעה יומיומית ולגוון בצבעים.
הצבעוניים - צילום יניב אדרי

קולקציית ערב – מבחר שמלות באורכים שונים עם שילובי לורקס מנצנצים, תחרה, קטיפה, נגיעות כסף, זהב, פאייטים, ניטים, פנינים ועוד. שמלות מקסי. יש גם שילוב של בדים דמויי עור. השמלה עם הפייטים מרשימה וחגיגית במיוחד. מדדתי את אחת משמלות הערב השחורות והמנצנצות ואהבתי מאוד את התחושה - הבד נעים ומאוד נח ללבוש את השמלה שזהו פרמטר חשוב אצלי בבחירת מלתחה.
שמלת פייטים - צילום יניב אדרי

מעילים וסוודרים - מבחר מעילים, סוודרים גדולים נופלים ופריטים לכל מטרה. תראו את השכמייה ההורסת הזאת!
שכמייה - צילום יניב אדרי
אקססוריז – שפע אביזרים לשילוב עם הקולקצייה כמו תיקים, צעיפים ותכשיטים. חלקם תואמים לפריטי הקולקציה לשילוב אופטימלי. התיקים בגדלים שונים ועיצובים שונים, מהקלאסי (חום, שחור, קאמל) ועד קאמל וכסוף. נועזות במבנה ממרובע ועד עגול ושילוב תכשיטים וניטים. את התיק הבא אהבתי - תיק גב נח ללבישה עם גימור אופנתי במיוחד.
אקססוריז - צילום ניר יפה

הקולקציה של גולברי מתאפיינת במגוון בדים איכותיים, עדינים עם נפילה עדינה ורכה המחטבים את הגוף. בקולקציה, כמו כן באביזרים יש שימת דגש לפרטים הקטנים. טווח המידות רחב 36-46.

חנויות חדשות לגולברי
גולברי מתחדשת גם בחנויות. נפתחה חנות הדגל של גולברי בקניון גינדי TLV Fashion Mall. זוהי חנות מרווחת במיוחד בגודל של 200 מ"ר, מעוצבת ונוחה שבה ניתן יהיה להתרשם בנוחות מכסימלית מהקולקציה הנרחבת של גולברי. החנות מעוצבת בצבעי שחור-לבן אופנתי וטרנדי.

גולברי סניף TLV Fashion צילום אלעד גוטמן

גולברי סניף TLV Fashion צילום אלעד גוטמן

בנוסף, נפתחו סניפים חדשים בעזריאלי ראשונים ראשל"צ וברחוב אלנבי בתל אביב. בעזריאלי ראשונים הסניף בגודל 130 מ"ר. החנות ברחוב אלנבי בגודל 150 מ"ר. בקרוב מתוכנן סניף אאוטלט ענקי באלנבי בגודל של 300 מ"ר. חנויות הרשת האחרות ישודרגו.
מידע
מעצב ראשי: יעקב גולברי
אתר: גולברי
טווח מחירים קולקציית סתיו 2017
מכנסיים: החל מ- 199.90 ₪
חולצות:  החל מ- 99.90 ₪
טוניקות: החל מ- 149.90 ₪
ג'קטים: החל מ- 259.90 ₪
חצאיות: החל מ-129.90 ₪
שמלות: החל מ- 199.90 ₪
תיקים: החל מ-129.90 ₪
צעיפים החל מ- 69.90 ₪
כובעים החל מ- 49.90 ₪


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr