יום חמישי, 1 בפברואר 2018

Fit4style לספורטאים – Protein Cup ו-Energy Spray

Fit4style מותג חדשני לספורטאים משיק שני מוצרים: Protein cup משקה חלבון חם בטעמים באריזה מותאמת לשימוש חד פעמי ו-Energy Spray שהוא משקה אנרגיה דל קלוריות באריזה מהפכנית.

שני מוצרים הושקו לאחרונה בארוע רב משתתפים ב"ריברסייד" על הירקון. בארוע התעמלנו וניסינו את המוצרים החדשים יחד עם מאמני כושר מובילים.

Protein Cup משקה חלבון חם באריזה חד פעמית
משקאות וחטיפי חלבון פופולריים מאוד בקרב הספורטאים המקפידים על הגזרה ורוצים להגדיל את מסת השריר. כמותם גם נשים בדיאטה. המשקאות בשוק כיום מגיעים לעתים קרובות בצורת "שייק" שיש להקציפו ולשתות אותו כשהוא קר או בטמפרטורת החדר. ואחר כך צריך לשטוף ולטפל בשייקר. Protein Cup הו שייק חם המגיע בשלושה טעמים: קרמל מלוח, עוגיות חמאה, ומוקה. זהו שייק חם ונעים שמזכיר דייסה והוא ממש אוכל מנחם אחרי אימון. בנוסף,Protein Cup מגיע באריזה חד פעמית בצורה של "השתמש וזרוק", זוהי כוס חד פעמית עם בוחשן כשהאבקה שבו סגורה הרמטית בנייר אלומיניום. לשימוש מסירים את מכסה האלומיניום , מוסיפים מים חמים, מערבבים ושותים.


המשקה טבעוני, אין בו לקטוז או חלבון מן החי או אלרגנים של סויה. כשר פרווה.
המוצר מכיל: חלבון אפונה 34%, גלוקוז, חלבון אורז 18%, מייצב-פקטין, מלטודקסטרין, חומרי טעם וריח, חומצת אמינו L-Leucine, מונע התגיישות- סיליקה ג'ל, ממתיק- סוכרלוז. מכיל 140 קלוריות במנה.
כל כוס מכילה בין היתר 21 גר' חלבון צמחי, מהם כ-4 גר' BCAA המכילים בתוכן 2.7 גר' לאוצין הנחוצה לתהליך בניית חלבוני השריר בגוף לאחר אימון.
מארז 3 כוסות חלבון המכיל 53 גרם אבקה בכל אחתבמגוון טעמים לבחירה (המארז מגיע עם מכסים ובוחשניםבעלות 49 .
Energy Spray – תרסיס אנרגיה דיאטתי
כל ספורטאי באימון ארוך צריך בוסט של אנרגיה. רוכבי אופניים, רצים בריצות ארוכות וכו', נוהגים לשתות במהלך האימון ג'ל אנרגיה הנמכר בשקיות קטנות. Energy Spray דומה למשקה אנרגיה, אבל הוא דיאטתי ומתאים למי שרוצה לתת לגוף אנרגיה אבל בלי הקלוריות. תרסיס ייחודי שלו טעם מנטה מצפה את חלל הפה בטעם של פחמימות, מה שמבלבל את הגוף ונותן לו הרגשה של בוסט אנרגיה. כך זוכים לבוסט אנרגיה ללא הקלוריות. בנוסף, התרסיס מעוצב עם קליפס ארגונומי לתלייה על בגד הספורט (או האופניים) לשימוש ביד אחד להתזה קלה. כל תרסיס מכיל 10 התזות ובסך הכל 5 קלוריות!


Fit4Style Energy Spray טבעוני, כשר פרווה ומיוצר בישראל. אריזת ספריי אנרגיה Fit4Style Energy Spray המכילה 3 מילויים  10 מ"ל כל אחד ומעטפת פלסטיק אחת בצבע אדום או כחול בעלות 39 ₪
ניתן להשיג בחדרי הכושר ,רשתות הפארם ובאתר החברה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr