יום שלישי, 23 בינואר 2018

תכשיטי ננו Nano Jewelry כי "תכשיט אחד שווה אלף מילים"

תכשיטי ננו מתבססים על טכנולוגיה ייחודית של כיתוב מיניאטורי מזהב טהור על אבנים יוקרתיות. הקולקצייה כוללת תכשיטים רומנטיים ועם מסרים שונים המתאימים לדתות השונות, לציון ארועים מיוחדים או להביע רגע ואהבה לאדם אהוב. המסרים ייחודיים והעיצובים מרתקים!

ננו תכשיטים בשוק הפשפשים
את זהר עזרא פגשנו בבוטיק התכשיטים החדש שלו Nano Jewelery בשוק הפשפשים.  התכשיטים שלו כבר נמכרים בכל העולם דרך אמזון ועכשיו הוא פתח את החנות בארץ להגיע לקהל הישראלי באופן בלתי אמצעי. התכשיטים שנמכרים כאן הם תוצר של פיתוח של 11 שנה. לפי כ-11 שנה הוא פגש מדען שדיבר על חיבור של מתכת לאבן וזה הדליק אותו. אחרי שנים של פיתוח הצליח לפצח את הרעיון וליצור משהו חדש – טכנולוגיה של הדפסה של זהב (ומתכות) על אבן. בטכנולוגיה שלו אפשר לכתוב טקסט מיניאטורי על התכשיטים. לכן גם תמצאו בחנות מיקרוסקופים ו"לופות" שמאפשרות לראות את הטקסט המיניאטורי, מכאן השם ננו Nano. ולכן התכשיטים נמכרים עם זכוכית מגדלת "לופה" שמאפשרת את קריאתם. אם כי חלק מהטקסטים ניתנים לקריאה גם ללא עזרים. השלב הבא, אומר זהר הוא הדפסה על יהלומים.
זהר עזרא
חנות ננו תכשיטים
יודאיקה, אהבה, מזלות, ניו אייג', ועוד. אלו הם המסרים של Nano Jewelry ועוד היד נטויה. התכשיטים מגיעים בגדלים, צבעים ועיצובים שונים בזהב או כסף ובשילוב של טקסט וציור.
צילום: יח"צ
הקטגוריה אולי הגדולה ביותר ששמתי לב אליה בחנות היא הדתית, ולנו היא יודאיקה. יש פה כיתובים נוצריים עם צלבים, יהודיים עם חמסה, בערבית, ואפילו למאמינים בבודהה. תפילות וסמלים שונים. למשל, שמע ישראל, מזמור לדויד וברכת הכוהנים, אשת חייל, תפילת הדרך.
פריטי יהדות Judaica

תכשיטים לקהל בערבית

קטגוריה נוספת היא הקטגוריה של האהבה, הרומנטית. תוכלו למצוא כאן תליון עם המשפט "אני אוהב אותך" ב-120 שפות (בתליון עצמו, לא גרסאות שונות).
I love you
מהניו אייג' יש מסרים עוצמתיים כמו פירוט תכונות המזל האסטרולוגי שלו, משפטי העצמה,  משפטי השראה ועוד, הכל במגוון שפות וסגנונות. אני בחרתי שרשרת עם המשפט: "Let your dreams take you away". עוד יש סמלים וטקסטים שונים על בעלי חיים, מוזיקה, ספורט ועוד. וזהר בעצמו עונד תליון למען זכויות בעלי החיים. וניתן גם להזמין כיתוב בבחירה אישית בהזמנה מיוחדת.
כיתובים שונים - let animals live, father, etc.
צילום: יח"צ

האבנים בקולקציה שונות. הקולקציה היוקרתית כוללת אבנים שונות, אך זוהר מדגיש כי הן חייבות להיות חלקות לגמרי. לכן, לא תמצאו תכשיטים מאבנים כמו טורקיז, מונסון וטיגריי. הכוכבות של ליין התכשיטים הן אם כך אבנים סינטטיות כמו זרקוניה, סברובסקי ואונקס. הפוליש והחיתוך של כל אבן, עולים בהרבה על הסטנדרט הממוצע והתוצאה היא תכשיט ללא רבב, בעל עיצוב ייחודי ונדיר ובעל טוויסט מיוחד במינו.

התכשיטים של ננו מיוחדים במינם בקונספט, בעיצוב ובכיתוב שנותן מימד ומשמעות חדשה לתכשיט עם הקדשה. אני כבר התאהבתי בהם...
המחירים מתחילים מ-379 ש"ח לשרשרת קטנה.

ניתן להשיג:
רבי יוחנן 6 תל אביב
1-700-55-61-66
פייסבוק: NANO Jewelry  / תכשיטי ננו
אינסטגרםNanoJewelryGifts


גילוי נאות: הייתי אורחת החנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr