יום שלישי, 3 באפריל 2018

סדרת טיפוח לשיער BC Scalp Genesis עם StemCode

סדרת טיפוח חדשה לשיעור BC Scalp Genesis מבית שוורצקופף פרופשיונל המכילה את הרכיב החדשני StemCodetm המחדש את תאי הגזע! הסדרה מאזנת ומרגיעה את עור הקרקפת ומשפרת את מראה השיער.
סדרת טיפוח לשיער BC Scalp Genesis עם StemCode

סדרת הטיפוח BC Scalp Genesis מטפלת באופן הוליסטי בשיער ובראש. ההנחה היא שקרקפת מאוזנת ובריאה חשובה לשיער יפה. כך, המוצרים בסדרה מטפלים גם בעור הקרקפת וגם בשיער. הסדרה מטפלת בסדרת בעיות כמו קרקפת שומנית, קשקשים, שיער דליל או גירוי באמצעות מוצרים לניקוי עמוק, למניעת קשקשים, לחיזוק השיער והרגעת הקרקפת.
סדרת BC Scalp Genesis מכילה חומרים פעילים מתקדמים ביותר ווויטמינים להילחם בהזדקנות מה שתורם למראה צעיר חזק ועשיר של השיער. בין החומרים הפעילים בסדרה:
StemCodetm הוא חומר הנלחם בהזדקנות. הוא פותח על ידי מומחים בתחום האנטיאייגי'ינג והוא מסייע בשמירה על תפקוד תאי הגזע. StemCodetm מגן על תאי הגזע והשורשים.
ויטמין B3 המחזק את השיער
ויטמין B5 (פנטנול) מזין את השיער ומספק לו לחות (מקובל מאוד בהרבה מוצרי טיפוח שיער)
ויטמין E – אנטיאוקסידנט
ביוטין – מחזק את זקיק השיער
בין המוצרים יש שמפו לניקוי הקרקפת, שמפו להרגעת הקרקפת, שמפו לקרקפת נוטה לקשקשים, שמפו להחייאת שיער דליל, סרום להרגעת הקרקפת, סרום להאחייאת שיער דליל וקצף מרוכז לאחייאת שיער דליל.
אני התנסייתי בשני מוצרים: שמפו לניקוי הקרקפת BC Scalp Genesis Purifying Shampoo וסרום להרגעת הקרקפת-BC Scalp Genesis Soothing Serum.

שמפו לניקוי הקרקפת BC Scalp Genesis Purifying Shampoo

השמפו לניקוי הקרקפת מכיל StemCodetm ונגזרת של ויטמין B3 וקרטין. בנוסף, יש בו מרכיבים נוספים ותמציות צמחיות כמו קמומיל, מרווה, רוזמרין, שמן חוחובה ועוד.
השמפו מסייע בניקוי עמוק של הקרקפת, הסרת שומן מיותר, לכלוך ושאריות של חומרי טיפוח. מאזן את הקרקפת ושומר על בריאות השיער.
השמפו מגיע בשפורפרת כסופה יוקרתית בדומה למוצרי החברה אך פרקטית. נוח לנשיאה בתיק רחצה או להעמיד על המדף באמבטיה. השמפו שקוף ובעל מרקם נעים וריח משכר אך לא משתלט. ניתן להשתמש בו כל יום.
מחיר: 99 ₪ ל- 200 מ"ל / 160 ₪ ל- 1000 מ"ל

סרום להרגעת הקרקפת-BC Scalp Genesis Soothing Serum

הסרום להרגעת הקרקפת מכיל StemCodetm, ויטמין B3 וקרטין.
הסרום מגיע בבקבוק פלסטי קל יחסית ולא שביר שלו פייה רכה מיוחדת. הופכים את הבקבוק ולוחצים בעדינות על הפייה מהצד ויוצא סרום שקוף בעל ריח נעים עדין שאינו מתנגש עם ריחות אחרים. את הסרום מורחים על הקרקפת. הסרום נספג היטב וההרגשה של הראש והשיער רגועה ונעימה אחרי השימוש.

יש להיזהר בשימוש במחליקים אחרי מריחת הסרום ולכן כדאי למרוח אותו אחרי פעולות עיצוב. המריחה היא על הקרקפת ולא על השיער.
מחיר: 130 ₪ ל- 100 מ"ל

סדרת BC Scalp Genesis

שמפו להרגעת הקרקפת BC Scalp Genesis Soothing Shampoo  
שמפו BC סקאלפ ג'נסיס להרגעת הקרקפת עם קומפלקס StemCode וויטמין B5, מנקה בעדינות וביעילות את השיער ועוזר להרגעת הקרקפת תוך שמירה על בריאות השיער.
מחיר: 99 ₪ ל- 200 מ"ל / 160 ₪ ל- 1000 מ"ל
שמפו לקרקפת הנוטה קשקשים BC Scalp Genesis Anti-Dandruff Shampoo  
שמפו BC סקאלפ ג'נסיס נגד קשקשים עם קומפלקס StemCode וויטמין E, מנקה בעדינות ובשימוש קבוע מסיר קשקשים נראים לעין תוך שמירה על בריאות השיער.
מחיר: 99 ₪ ל- 200 מ"ל
שמפו להחייאת שיער דליל BC Scalp Genesis Root Activating Shampoo  
שמפו BC סקאלפ ג'נסיס לשיער דליל עם Carnitine tartrate, טאורין ואכינצאה, הינו השלב הראשון במגוון מוצרי הסדרה עבור שיער דליל. שימוש קבוע בשמפו בשילוב עם סרום מחייה לשיער דליל של BC סקאלפ ג'נסיס מחזקים את שורשי סיב השיערה בקרקפת.
מחיר: 99 ₪ ל- 200 מ"ל
סרום להחייאת שיער דליל BC Scalp Genesis Root Activating Serum
סרום BC סקאלפ ג'נסיס לשיער דליל עם Carnitine tartrate, טאורין ואכינצאה, הינו השלב השני במגוון מוצרי הסדרה עבור שיער דליל. בשילוב עם שמפו מחייה לשיער דליל של BC סקאלפ ג'נסיס מחזקים את שורשי סיב השיערה בקרקפת.
מחיר: 130 ₪ ל- 100 מ"ל / 190 ₪ ל- 7 אמפולות X 10 מל'
קצף מרוכז להחייאת שיער דליל BC Scalp Genesis Densifying Foam
קצף BC סקאלפ ג'נסיס לשיער דליל עם קומפלקס StemCode וביוטין יוצר מראה שיער מלא וצפוף יותר והופך את השיער  לחזק ועמיד יותר בפני שבירה.
מחיר: 190 ₪ ל- 150 מ"ל

מידע

המוצרים משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  לבירור נקודות מכירה משרדי שוורצקופף פרופשיונל: 1-800-33-33-22
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr