יום רביעי, 18 באפריל 2018

הסודות לקניית יהלומים במחיר הוגן מבית תכשיטי Dianoche

"יהלומים הם חבריה הטובים של האישה" אומר הפתגם המפורסם, "יהלומים הם לנצח". נראה לי שאין אשה שלא אוהבת יהלומים. ואני חושבת שתכשיטים הם אביזר אופנתי חשוב. למרות שתכשיט הוא קטן, הוא משלים כל הופעה להופעה זוהרת! כולנו אוהבות תכשיטים, בין תכשיטי אופנה ותכשיטים יקרים. כשזה מגיע ליהלומים הידע שלנו לא כל כך רב ותמיד יש את החשש שמרמים אותנו באיכות ובמחיר. מה אם היהלום לא אמיתי? האם המחיר סביר?
הסודות לקניה נכונה של יהלומים במחיר משתלם מבית תכשיטי Dianoche
את התשובות קיבלתי בבורסת היהלומים בביקור אצל תכשיטי Dianoche שמשווקים ישירות מהיצרן לצרכן, כדאי להכיר אותם, אבל לפני זה, אתחיל עם הטיפים.

טיפים לקניית יהלומים

בקשו תעודת איכות
בקשו תעודות איכות ותעודות גמולוגיות של המעבדות המחמירות והמוקפדות בלבד (GIA, HRD, IGI) ולא של מעבדות שנותנות הערכת יתר ודרוג שגוי ליהלומים.
הסתכלו במחירון
ליהלומים יש מחירון כמו "יצחק לוי" למכוניות. הוא של Rapaport. תוכלו להסתכל במחירון היהלומים ולבדוק אם המחיר סביר. וגם לשאול את המוכר איך התכשיט תואם את המחירון.
קנו במקום אמין
בבורסה ליהלומים תמצאו יצרנים אמינים ומבוקרים, שם נמצאים יצרנים מורשים.
אל תחפשו פאר
מחנות יוקרתית בפריים לוקיישן תהיה יקרה משמעותית מחנות יצרן.

תכשיטי דיאנוצ'ה Dianoche

אני חוזרת ל-Dianoche. ב-Dianoche התרשמתי מאוד מהמבחר, יכולת ההתאמה האישית, המחירים ההוגנים והיושרה שלהם. Dianoche נוסד על ידי טל וגלעד ווילף להם נסיון רב בתחום היהלומים כשהמטרה העיקרית שלהם הוא שיווק ישיר והוגן עם יחס אישי לכל לקוח. המוטו שלהם הוא שקיפות והוגנות. השם Dianoche מגיע משילוב המילים באיטלקית יום ולילה Dia Noche – התכשיטים מתאימים ליום ולערב ולהם ניחוח עיצובי איטלקי ובינלאומי. המשרד והחנות של Dianoche ממוקם בבורסה ליהלומים שברמת גן ניתן לבחור תכשיטים ולהתאים אישית את המראה בתקציב העומד לרשות הלקוח.
אל תטעו ממראה המקום של משרד אפור משהו,התכשיטים כאן יוקרתיים ומרהיבים, המבחר נרחב ותזכו ליחס אישי. והעיקר – המחירים יהיו כאלו שלא תראו בחנויות הרגילות. יש פה מבחר תכשיטים רב מיהלומים ואבני חן יוקרתיות. יש כאן בתצוגה מבחר תכשיטים – עגילים, טבעות, תליונים ושרשראות, צמידים, שעונים, סיכות, ועוד. 

טבעות

אתחיל מהטבעות. יהלום תמיד הולך הכי טוב. אבל אני אוהבת טבעות צבעוניות. הנה כמה טבעות שמצאו חן בעיני.






עגילים

שילובי זהב ועם יהלומים ואבני חן, צמודים או תלויים. מבחר רב.




תליונים, שרשראות ועוד









 

תוכלו למצוא את התכשיטים, להתרשם מהמבחר ומהמחירים בקישור תכשיטי דיאנוצ'ה.
אם מצאתם תכשיט אבל אתם רוצים לשנות, לשדרג, להתאים לתקציב, תקבלו את כל הסיוע.  ניתן גם לעצב פה תכשיטים בהתאמה אישית לחלוטין, כאלו שרק לכם יהיו. על המחשב ראיתי דוגמאות מקסימות – איך מוסיפים שילובי אבני חן, משנים את מיקום ומספר היהלומים, ועוד. אם ראיתם תכשיט יפה על סלבריטי – כאן יעזרו לכם לעצב כזה תכשיט בתקציב שלכם! והמחיר יהיה הוגן, כזה שלא תמצאו בחנויות הרגילות. 

ואם יש לכם תכשיטים ישנים שמאסתם בהם, או תכשיטים מסבתא ששוכבים סתם בארון, בדיאנוצ'ה עושים הערכת שווי וקונים זהב ויהלומים במחירים הוגנים וגם ישלמו עבורם במזומן. שווה בדיקה.
לכל הפרטים וצפייה בקטלוג אונליין בקישור: תכשיטי דיאנוצ'ה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr