יום שני, 10 בספטמבר 2018

Coolioo – המתנות הכי מגניבות


בין אם זה לחג או ליומולדת – את המתנות הכי מגניבות, הכי "קוליות" מכל העולם תמצאו ב-Coolioo. נפתרה הבעיה מה לקנות לבני הנוער או ג'אג'טים מיוחדים לבית, מתנות מיוחדות שעושות אפקט wow. ל-Coolioo חנות בדיזנגוף סנטר וגם אונליין.
Coolioo – המתנות הכי מגניבות

על קוליו Coolioo  שמעתי לראשונה מהבת שלי. למען האמת היא מדברת על זה כבר המון זמן. עכשיו כשהיא מחדשת את החדר שלה זה היה הטריגר לדפדף באתר Coolioo ולמצוא לה אקססוריז שיקפיצו את הלוק החדש של החדר.
Coolioo מיבאים צעצועים ואביזרים חדשים ומפתיעים מכל העולם. הם התחילו ביבוא צעצועים מסין ב-2012 ומאז הפכו שם דבר בעיקר אצל הילדים והנוער. אנחנו הזמנו בגלישה באתר (אם כי נראה לי שביקור בחנות יהיה ממכר במיוחד). יש בו שלל גאג'טים לבית, למטבח, למשרד, לנייד ועוד.
לחדר הנוער מצאנו מחזיקי ספרים ועטים, מנורות מעוצבות, קישוטי קיר, כריות, ועוד ועוד. הבת שלי בחרה כמה דברים: מנורת נאון גלידה, בובת חד קרן, סט מדבקות למתג החשמל ושמיכת פיקניק על הירח.

שמיכת פיקניק על הירח
שמיכה עגולה בהדפס פני הירח בגווני אפור-לבן. שמיכת פיקניק מעוצבת, קלה, מגניבה וכייפית. כשיוצאים לפיקניק היא ארוזה, יש לה מחזיק עם ידית והיא לא גדולה ונכנסת בקלות לתיק. יש לה עיצוב מגניב של ירח, גימור רך של פליס ותחתית PVC. אפשר להשתמש בה גם כשטיחון בבית או לתלות על הקיר.





מנורת נאון גלידה
מנורה מעוצבת שפועלת על בטריות בצורת גלידה מנוקדת בתאורה. קלה לנשיאה אם רוצים לקחת למסיבה או להזיז בחדר. בגב המנורה יש חור לבורג לתלייה כך שאפשר גם לתלות אותה על הקיר.


בובה גדולה חד קרן squishable
בובה גדולה שכייף לחבק בגודל 40 ס"מ. רכה, נעימה ומלטפת שנראית חמוווווד ומקשטת כל מיטה או ספה. לחד קרן פרצוף שמנמן חמוד שמתחשק לנשק וכרבולת צבעונית. בחנות יש עוד דגמים שונים של בובות כאלו.


מדבקות למפסק חשמל
מדבקה מעוצבת למפסקי חשמל שמקשטת ומיפה. מגיעה במגוון צורות גרפיקה, למשל חיות – מגוון חתולים, קוף, צפרדע, דובי וכו'. יש מכל מיני סוגים ודגמים. שימו לב שיש צורך בקצת יכולת טכנית, החלקים של ה"תמונה" נפרדים ויש להדביקם חלק חלק ליצירת התמונה. למשל, הזנב, ה"HELLO", העיניים, וכו'.




מידע
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr