יום רביעי, 5 בספטמבר 2018

קאבילון (Cavilon) – תכשיר פטנטי של 3M למניעת תפרחת חיתולים

תפרחת חיתולים היא בעיה שכמעט כל הורה (ותינוק) נחשף אליה. קרמים מכל הסוגים, מריחות, ריסוסים, החלפות חיתול תכופות, בקיץ משאירים אותם עירומים (ומתפללים שלא יברח בדיוק על השטיח), מה לא מנסים. את זה בדיוק מגיע קאבילון Cavilon של חברת הפטנטים המפורסמת 3M לפתור. ריסוס אחד בקפלים, המתנה של חצי דקה עד שיתייבש ועור התינוק מוגן ל-3 ימים באמצעות החומר הסיליקוני המבודד המוגן בפטנט!
קאבילון (Cavilon) – תכשיר פטנטי של 3M למניעת תפרחת חיתולים


תפרחת חיתולים
תפרחת חיתולים מביאה אי נוחות גדולה לתינוק ובעקבות זה להורים. זוהי בעצם דלקת השסימפטומים שלה הם עור מגורה, אדמומיות, פצעונים ומבחינת התחושה – כואב, שורף ולא נעים. הסיבה העיקרית לגירוי היא הלחות, ובעיקר השתן והצואה שנוגעת בעור לאורך זמן כשלא מחליפים חיתול בזמן (בלילה, במעון, וכו'). אבל כדאי לדעת שיש עוד גורמים כמו טיפול אנטיביוטי (שמשמיד את החיידקים הטובים), אלרגיות (כמו מגבונים, טיטולים, סבון או אבקת כביסה/מרכך), עור רגיש (אטופיק דרמטיטיס או סבוריאה) ושפשוף של הבגד או החיתול.
קאבילון Cavilon
קאבילון הוא תכשיר ייחודי שיוצר שכבת הגנה "נושמת" מסיליקון, שקופה וגמישה, שמפרידה לחלוטין בין העור להפרשות התינוק למשך 72 שעות (כ-3 ימים) ומאפשרת לו להחלים. התכשיר היפואלרגני – אינו מכיל אלכוהול, בישום, פראבנים, חומרים משמרים או לטקס, ומתאים לעור רגיש. והוא אינו נשטף ברחצה ולכן נשאר לכשלושה ימים. עם זאת, כשיש שלשול, ניתן להשתמש בו כל 12 שעות כיוון שהוא מתמוסס באופן הדרגתי ומהיר יותר במקרים אלו.
קאבילון נטול ריח ושקוף. את קאבילון מרססים על עור נקי ויבש פעם-פעמיים ממרחק של 10-15 ס"מ על כל השטח המטופל. יש להחזיק את הקפלים ש"יפתחו" והספריי יגיע אליהם ולהחזיק לכ-30 שניות עד שהוא יתייבש לחלוטין. הוא אינו מותיר דביקות או תחושה מפריעה כלשהי. אין למרוח תכשירים אחרים ומשחות בזמן הטיפול בקאבילון. מביקורות של משתמשים ששמעתי כי בחלק ניכר מהמקרים צריך להשתמש בו בתכיפות גבוהה מ-72 שעות אבל הוא עובד כמו קסם!
קאבילון: מתוך עלון הצרכן
בנוסף, הוא יעיל גם אצל מבוגרים במצבים של פציעות ושפשפת.
קאבילון מגיע בכמה צורות, ביניהן התרסיס בגדלים שונים וכטוש למריחה. התרסיס שניסיתי היה בגודל 28 מ"ל ובשימוש אחת לשלושה ימים הוא מספיק לכחצי שנה (140 התזות).
קאבילון: מתוך עלון הצרכן
תרסיס קאבילון 28 מ"ל עולה בסופרפארם 185 ₪, אך הוא מסובסד על ידי קופות במרשם אחות, או רופא בקופות החולים מכבי, לאומית ומאוחדת. למבוטחי מכבי – חינם, מאוחדת 59 ₪ ולאומית -  69 ₪.
גילוי נאות: קיבלתי את המוצר לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr