יום שישי, 30 בנובמבר 2018

נעלי בית Dearfoams – כי כשחם ברגליים חם בכל הגוף

נעלי בית חמות הן המפתח לחורף חם. כשחם ברגליים – חם בכל הגוף! נעלי הבית של Dearfoams מעוצבות, חמות במיוחד, מתאימות עצמן לכף הרגל, ניתנות לכבסן במכונה והסוליה שלהן מתאימה גם ללכת בחוץ, כי כשכל כך נעים, מי רוצה להוריד אותן מהרגליים?! נעלי בית Dearfoams הן כל מה שניתן לחלום עליו – נעל רכה, מרופדת, מחממת, נעימה ומעוצבת.
נעלי בית Dearfoams – כי כשחם ברגליים חם בכל הגוף

החורף בארץ לא קר כמו באירופה, אבל כשהרצפות בארץ רובן מאבן או שיש קר ולא נהוג לחמם יותר מדי, קר כל הזמן. קר ברגליים ובכל הגוף. אשה חכמה לימדה אותי פעם שנעלים חמות הן המפתח לחום בכל הגוף. ואם יש נעלי בית חמות במיוחד, לא קר! אז רגע לפני שאתם מעלים את החימום לדרגה שתייבש לכם את האף ואת חשבון הבנק, נסו את Dearfoams!

כשהבת שלי התחילה לגנוב לבן שלי את נעלי הבית היה לי ברור שיש פה משהו מיוחד. ואכן, כשנעלתי לראשונה את נעלי הבית של Dearfoams כבר לא הורדתי אותן מהרגליים ונראה לי שהן ישארו עלי כל החורף. 

הנה קצת מידע על המותג:
נעלי Dearfoams הן מוצר פרימיום איכותי שמיוצר על ידי מפעל הרכבת מטוסים שהופנה לטכסטיל אחרי המלחמה. והנה קצת מתכונותיהן של נעלי הבית Dearfoams:
– נעל נוחה, הסוליה מוקצפת (זהו פטנט) – מדרך רך בולם זעזועים ומרופד שמתאים את עצמו לכף הרגל.
– הנעל מיוצרת מפולימר סינתטי אנטי בקטריאלי ולכן לא חייבים גרביים.
– הנעל ניתנת לכביסה ב – 100% במכונת הכביסה.
– הסוליה מבודדת וכוללת אנטי סליפ – נגד החלקה.
– עמידות במים – לא צריך להיבהל כשמטפטף לנו קצת על הנעל (אבל בבקשה לא לנסות את העמידות בגשם שוטף ובשלוליות).
– הגימור עם פרווה מחממת ונעימה בתוך הנעל.
– עיצוב מהמם בשלל דגמים, ניתן לצאת איתן החוצה כשצריך הן נחשבות "סמי אאוטדור" (כמובן שתראו את כל התיכוניסטיות מסתובבות איתן ונרטבות ישר לרגליים בגשם) ואפשר לרדת איתן עם הכלב.
עיצובים
בקולקציה מגוון נעלי בית המגיעות בדגמים שונים: בגזרות  גבוהות מעל הקרסול, בגזרת מגפון וחלקן פתוחות מאחור להכנסת כף הרגל בקלות.
העיצובים כוללים בדים נעימים ומפנקים: בדים סרוגים, קטיפה, דמויי בדי בוקלה, בדי פליס, סקוץ', שילובי בדים. הגימור הפנימי הוא ביטנה פרוותית מפנקת. לנעלי הבית דמות מגפון נוספו כפתורים ייחודיים, בדים בהדפסים אתניים, כפתורים מיוחדים, רוכסנים קשירות מיוחדות ההופכות את המגפונים למגפונים המתאימים גם להליכה מחוץ לבית.
הצבעים הבולטים בחורף לנשים הינם: בורדו, גווני אפור, גווני החום והבז', סגול חציל, לבן, שחור, ירוק כחול אינדיגו, ועוד. הצבעים הבולטים לגברים כל גווני האפור, חום וכאמל לגווניו ושחור.



נעלי בית DEARFOAMS לבן צילום דויד הקרופט מחיר 140 

שילובים בנעלי בית DEARFOAMS חורף 2018-19 בורדו כאמל שמנת צילום דויד הקרופט
מידע
דגמי הנשים: בין 99 עד 179 ש"ח. מידות-  S,M,L,XL (בהתאמה ל- 35-42).
דגמי הגברים: בין 149 עד 179 ש"ח. מידות – S,M,L,XL  (בהתאמה ל- 39-46).
את נעלי הבית ניתן להשיג ברשת חנויות "הוויאנס", מגה ספורט, רשת בוניטה דה מאס, רשת "המשביר לצרכן", רשת "פפאיה", H&O , רשת דונה ויקטוריה והיכל הספורט.
גילוי נאות: הנעליים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr