יום שני, 5 בנובמבר 2018

Rapid Reveal Peel של דרמלוג'יקה - פילינג ביתי עוצמתי ועדין

פילינג ביתי עוצמתי אך עדין של דרמלוג'יקה – והוא פועל נהדר! תכשיר ה Rapid Reveal Peel מחליק ומעדן את העור בפעולה ביתית קלה. התכשר מיועד לטיפול ביתי לאורך זמן, הוא מקנה לעור חיוניות ומעודד התחדשות של עור – מחדש ומבהיר וללא התקלפויות או אדמומיות! מתאים במיוחד לעור בוגר.
פילינג ביתי עוצמתי ועדין של דרמלוג'יקה – Rapid Reveal Peel

תכשיר הפילינג של דרמלוגי'קה מבוסס אלפא הידרוקסי עם אנזימים וחומצה סיטרית להסרת תאים מתים, הבהרה וגירוי להתחדשות העור. הטיפול אינו מתנגש אלא משלים טיפול אצל קוסמטיקאית ושימוש בקרמים פעילים אחרים.
התכשיר מיועד בעיקר לנשים מעל גיל 35, אך מתאים לטווח גילים רחב יותר. מחקר קליני הוכיח שהוא הגביר את קצב התחלפות התאים לקבוצת גילים רחבה וצמצום עומק קמטוטים לעור בוגר יותר. הוא
התכשיר מגיע ב-10 שפורפרות חד פעמיות לשימוש ביתי. התכשיר מיועד לטיפול שבועי (אחת לשבוע, למשך 10 שבועות) להאצת התוצאות אפשר להתחיל בשימוש שלושה ימים רצופים ואז לעבור לפעם בשבוע למשך 7 שבועות. בסך הכל הוא מספיק לכחודשיים.

רפיד ריוויל פילינג Rapid Reveal Peel

התכשיר מתאים  במיוחד לעור רגיל ובוגר עם סימני הזדקנות ולמצבים של פוסט אקנה.

רכיבים פעילים עיקריים

·         קומפלקס ייחודי של חומצות אלפא הידרוקסי להמסה של הדבק הבין תאי (מה שגורם להצטברות תאים מתים על פני העור) ואנזימי דלעת מותססים המסייעים בהשלה של תאים מתים והאצה של תאי עור חדשים.
·         חומצה סיטרית המופקת מתמצית לימון קוויאר אוסטרלי המסייעת באופן דרמטי לחילוף התאים ולפילינג בעור. לימון קוויאר מיוחד זה נקרא כך משום שתרמילי העסיס שלו נראים כמו פנינים שקופות קטנות בגוונים שונים.
·         תמצית סובין אורז מקור גבוה במיוחד של חומצה פיטית המסייעת גם בהבהרה של כתמי פיגמנטציה וגוון עור לא אחיד.

הפעולה של הפילינג

·   מאיץ את שיחלוף התאים בעור וחושף עור חדש ומוצק יותר.
·   מסייע בצמצום משמעותי של קמטוטים בעור.
·   מסייע בהבהרה של עור הפנים.
·   משפר את ספיגת החומרים הפעילים בעור.
הנה סרטון שמדגים את את השימוש:

המארז

המארז של הפילינג מגיע בקופסת קרטון שבה יש נרתיק נוח שמחזיק 10 שפורפרות. הוא מזכיר קצת תיק כלי רחצה (או איפור) ויש לו רגל מגומי שנתפסת בואקום על החרסינה או המראה כך שניתן למקם אותו בנוחיות. אני הנחתי אותו ככה כשהתחלתי את השימוש עם 3 ימים אינטנסיביים. בהתחלה רק בדקתי בעדינות ולא השתמשתי בשפורפרת מלאה וזה אפשר לי להעמיד את השפורפרת הפתוחה בלי שתיזל עד לשימוש הבא.
הוראות השימוש בתכשיר בשפות רבות חוץ מעברית. קיבלתי דף עם הסבר בעברית. בעקרון אפשר תמיד לפנות לשרות הלקוחות באתר דרמלוג'יקה על מנת לשאול שאלות ולהתייעץ, הם עונים מהר.

אופן השימוש

התכשיר מיועד באופן עקרוני ל-10 טיפולים. טיפול פעם בשבוע או טיפול אינטנסיבי של 3 ימים רצופים ואחריו טיפול פעם בשבוע למשך 7 טיפולים. אפשר להמשיך ולרכוש ערכות נוספות.
מומלץ לעשות את הטיפול בערב, על עור נקי.
1.      לסובב את ראש האפליקטור לפתיחת השפורפרת ולמרוח את התכשיר.
2.      לעסות בעדינות את הפילינג על גבי העור, הצוואר והמחשוף בתנועות סיבוביות בעזרת קצות האצבעות. יש להימנע מאזור העיניים. להשאיר על גבי העור במשך 3-7 דקות, בהתאם למצב הרגישות של העור. תתכן תחושת עקצוץ קלה וחמימות בעור.
3.      לשטוף היטב עם מים קרים או לנגב בעזרת מטלית רטובה.
אחרי הטיפול מומלץ לשים סרום והרבה לחות.

חשוב לדעת

לנקות היטב את העור לפני הטיפול.
לא לעשות פילינג או גרגרים או שימוש בחומרים פעילים חזקים אחרים (כמו רטינול) באותו הערב. למחרת אפשר לחזור לטיפול רגיל.
להתרחץ לפני הטיפול. רחצה במים חמים אחרי הטיפול תסב אי נעימות ואינה מומלצת. אחרי הטיפול השטיפה היא במים קרים או פושרים.
לא לתכנן פעילות גופנית עוצמתית (כמו ריצה) או חשיפה לשמש או לכלוך מיד אחרי הטיפול.
אם יש אדמומיות – למרוח הרבה קרם לחות.
את הטיפול מומלץ לעשות בחורף ולמרוח קרם הגנה חזק (SPF50).

טיפים

השפורפרת יכולה להספיק לשני טיפולים אם מטפלים רק בפנים.
אפשר לשים גם על הידיים!

חוות דעתי

אני כבר מתקרבת לגיל 50 ולכן עשיתי את הטיפול האינטנסיבי. התחלתי עם חצי שפורפרת לוודא שאינני רגישה ואין לי תופעות לוואי כתוצאה מהשימוש בתכשיר. את שארית החומר בשפורפרת הנחתי "עומדת" במארז. ביום השלישי כבר מרחתי שפורפרת מלאה על הפנים, הצוואר, המחשוף והידיים וכך בשבוע שאחרי. השארתי את התכשיר 7 דקות על העור בלי בעיה.
התכשיר שקוף ומעט סמיך ממים, אין לו ריח. הוא שרף לי מעט בנקודות רגישות מסביב לאף והפה (כנראה יותר מהרגיל כי היה מזג אויר יבש במיוחד במהלך הטיפול שגורם לי סבל ורגישות בעור). אבל לא במידה שקשה לסבול. הרגשת החום נרגעה כשפתחתי את דלת האמבטיה ונתתי לאויר קריר להיכנס. לכן אני ממליצה לאורר את האמבטיה לפני הטיפול.
כבר בתחילת השימוש הרגשתי שהפנים שלי הופכים בהירים וקורנים יותר, אחרי שבוע הרגשתי בברור שהעור נראה יותר טוב, חלק ונעים. ובעיקר – ההרגשה שלי שהעור נעים יותר למגע, בעל חלקות ונעימות גדולה! וזה הכי חשוב לי!
קשה לראות הבדלים גדולים בקמטים בטווח זמן קצר כזה, אבל קל להרגיש את ההבדל המשמעותי בעור הפנים, הבהירות, החלקות והנעימות. העור שלי מרגיש ונראה כמו שלא נראה הרבה זמן! מומלץ מאוד ובחום!

מידע

רפיד ריוויל פילינג, 506 ש"ח  (מכיל: 10 שפורפרות של 3 מ"ל)
תכשירי המותג ניתנים לרכישה בנקודות המכירה של דרמלוג'יקה, במכוני קוסמטיקה נבחרים ובמרכזי הספא היוקרתיים של ישרוטל, ספא של הולמס פלייס, וכו'. לברור נקודות מכירה: 073-210-20-30 או באתר דרמלוג'יקה 
גילוי נאות: התכשיר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr