יום שישי, 9 בנובמבר 2018

אפקטיב קר Effective Care של ד"ר פישר – סדרת קרמי לחות מתקדמת ומגוונת


קרמי הלחות של אפקטיב קר מבית ד"ר פישר כוללים מבחר קרמים להתאמה אישית: קרמי גוף לעור יבש או מגורה במשאבה או בתרסיס, קרם ידיים אפקטיבי עם שפורפרת to go לארנק. הרכיבים כמו שמנים טבעיים, ויטמין E ופרו ויטמין B5, אלנטואין וללא פראבנים. והמחירים תחרותיים עם מבצעים לכניסת החורף.
אפקטיב קר Effective Care של ד"ר פישר – סדרת קרמי לחות מתקדמת ומגוונת

כבר בתקופת עונת המעבר אנחנו מתחילים לסבול מיובש. שינויי מזג האויר התכופים והרוחות המעצבנות לא עושים טוב לעור (לפחות לא שלי). עור הפנים שלי דווקא מרגיש יופי תודות לטיפולים שהתחלתי לאחרונה (כמו פילינג שמומלץ לעשות רק בחורף וקרמים עשירים). אבל לפעמים נראה לי שמלחמה ביובש בגוף ובידיים היא מאמץ שלא נגמר. וזה כנראה נכון. מה אפשר לעשות? לשתות הרבה, להיזהר ממקלחות חמות ולהשתמש בתכשירי רחצה ושמני רחצה עדינים. בנוסף, כדאי למרוח קרם לחות כשהעור עוד לח ולתגבר את זה כמה פעמים ביום. אחת הסדרות הטובות ללחות היא אפקטיב קר של ד"ר פישר. היא כוללת מגוון תכשירים שאפשר לבחור מהם ורכיבים שיעשו טוב לעור.
היתרונות של סדרת אפקטיב קר Effective Care
·         מרכיבים מעולים – שמן טבעי, ויטמין E, אנלטואין ועוד. מרכיבים אפקטיביים מוכרים וידועים.
·         מבחר קרמים שאפשר לבחור ולהתאים - לתכשירים ריח עדין ונעים. יש מבחר גדול של תכשירים לכל סוגי העור והשימושים. מגווון רחב קרמים עשירים יותר או פחות וכוללים את התכשיר שמרססים ולא משאיר שכבה (אפשר ישר להתלבש) כמו הספריי אנד דרס. יש גיוון גם במרקם, בתכולה והיעוד וסוג העור וגם בניחוח.
·         לא אלרגני, ללא פראבנים
·         מותג שאפשר לסמוך עליו - כשמדובר בד"ר פישר כמעט תמיד אני יודעת שהמוצרים יהיו מוצלחים.
·         מחיר הוגן  - בחודשים נובמבר-דצמבר יתקיימו על מוצרי אפקטיב קר מגוון מבצעים ברשתות הפארם והשיווק השונות ומחיר הקרמים ינוע בין 10-30 ש"ח מכסימום.
המוצרים בסדרת אפקטיב קר
קרם גוף Intensive
סדרה המיועדת לעור יבש במיוחד ומגורה. בעקרון הקרמים בסדרה מכילים את רכיבי הבסיס הבאים: תמצית שיבולת שועל, אלנטואין, שמן שקדים, פרו ויטמין B5 וויטמין E. לזה נוספים רכיבים מיוחדים בהתאם לקרם הספציפי. למשל, הקרם לעור יבש במיוחד מכיל חמאת מנגו וחומצות פירות של פסיפלורה, ענבים ואננס (AHA) שמקנים לו תכונות אנטיאייג'ינג שיוצרות פילינג עדין וחידוש העור. הקרם לעור רגיש מועשר ברכיבי תה (לבן וירוק), אלוורה וקמומיל.

הקרמים בסדרה מגיעים במיכלים של 700 מ"ל עם משאבה לנוחיות שימוש. אני ממליצה להניח באמבטיה או על השידה בחדר ולמרוח אחרי מקלחת ובכל פעם שמרגישים גירוי. לקרמים ריח עדין ונעים, הם לא סמיכים מדי וקלים למריחה.
תחליב גוף Intensive – סדרת Spray and Dress
תרסיס מהפכני נוח במיוחד לשימוש המכיל רכיבים חדשניים. התרסיס לשימוש בהתזה ובזכות הפטנט של האריזה ניתן לרסס בכל הזויות כולל הפוך! הוא מכיל רכיבי לחות כמו שמן שקדים, שמן חמניות ועוד שמנים וקומפלקס ויטמינים (E, B5), אלנטואין וכו'. אחד המרכיבים הוא Aqaxyl שלוכד את הלחות ביעילות – את רכיב זה ראינו בקרמי הפנים. הוא פועל על לב התא ומפעיל את מאגר המים בתוכו (הגברת החומצה ההילארונית) ופה הוא נמצא גם לשרות הגוף. ניתן לקרוא עוד על סדרת ספריי אנד דרס Spray and Dress.
זהו אחד התכשירים האהובים עלי בגלל הנוחות הגדולה בשימוש ועוצמת הלחות הגבוהה.

קרם ידיים וציפורניים
קרם שמיועד במיוחד לעור יבש ומגורה (ולמי אין כזה בחורף?). אני מכורה לקרמי ידיים בחורף בצורה מוגזמת אני מודה. הידיים שלי יבשות נורא כל הזמן ונראה ששום דבר לא יעזור.
שלושת הטיפים שלי למלחמה ביובש בידיים:
1. השתמשו בכפפות לכל עבודות המטבח, גם אם נראה שזה רק למשהו קטן.
2. השתמשו בסבון עדין לרחצת הידיים – בשרותים, במטבח וכל הזמן. לא רק לגוף מגיע סבון נוזלי עם לחות!
3. מרחו קרם ידיים אחרי כל נגיעה במים.

קרם הידיים והציפורניים  Intensive Relief מיועד לעור יבש ומגורה וגם מעניק לחות לקוטיקולות מסביב לציפורניים. הוא מכיל: תמצית שיבולת שועל, אלנטואין, שמן שקדים, פרו ויטמין B5 וויטמין E. הוא עוזר גם לתחושה וגם נגד הזדקנות הידיים. הוא מעניק הרבה לחות, מעט שומני אבל לא משאיר שכבה חלקה על הידיים. הוא מגיע בשני גדלים. אחד לבית ואחד קטן לתיק To-Go.

גילוי נאות המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr