יום שני, 31 בדצמבר 2018

קרם פנים טיפולי AC-Clear של קמדיס ומדריך לצמחי מרפא לעור

קרם פנים טיפולי AC-Clear Face Cream של קמדיס Kamedis מיועד לעור שמן עם נטייה לפצעונים ואדמומיות. הקרם מבוסס על הרפואה הסינית בתרכובת יחודית הכוללת צמחי מרפא שנחקרו ויעילותם הוכחה בניסויים קליניים. עכשיו כשיושבים עם כוס תה ליד החימום, חשוב לתת לעור את הלחות המתאימה. כדאי להכיר - מדריך צמחי המרפא הסיניים והתרכובות שמטפלות בבעיות עור.
עכשיו בחורף כשיבש מאוד בגלל מזג האויר והשימוש הבלתי פוסק במזגנים, העור שלנו סובל. גם עור שמן כשהוא מקבל משב חימום יבש סובל מאוד. כך שדווקא בחורף, כשפחות מזיעים, צריך לתת לכל עור את הלחות המתאימה לו. חשוב מאוד לאלו הסובלים מעור רגיש מגורה או עם אקנה להשתמש בקרם מתאים. ואין זמן מתאים יותר מהחורף לטיפול קוסמטי, כולל טיפול באקנה. החשיפה המצומצמת לקרינת השמש מאפשרת לטפל בפנים ביתר עוצמה ולשלב חומרים פעילים שעושים הנשלה (פילינג). במקביל לטיפול זה, חשוב להשתמש בקרם שיגן על הפנים מהיובש ויתן את הלחות המתאימה.
המוצרים של קמדיס פותחו כשיתוף פעולה בין ישראל, ארה"ב וסין על ידי רופאי עור ומומחים. כל המוצרים מכילים צמחי מרפא מהרפואה הסינית בתרכובת ייחודית עליה הוצא פטנט. יש בה ששה צמחים כשהראשי בהם הוא הפורטולוקה הנפוצה ונחשב לנוגדן חמצון עוצמתי המסייע לריפוי פצעים היעיל נגד חיידקי האקנה. הנוסחה מטפלת בפצעים, לא מייבשת את העור אלא מרגיעה.
קרם הפנים מרגיע ומבצע פעולה אנטיבקטריאלית. הוא טבעי לחלוטין ללא פראבנים,SLS, צבע או סטרואידים. הקרם מכיל את תרכובת הצמחים וכן חומרים פעילים נוספים כמו חומצה סליצילית (מסייעת בהנשלת תאים מתים), סקוולן וחמאת שיאה (ללחות) ועוד. לשימוש לפי הצורך 1-3 פעמים ביום.


לקרם מרקם של קרם-ג'ל בצבע בז'. הוא נספג במהירות ומותיר ריח צמחי עדין וקל. הוא נותן לעור לחות בלי שמנוניות.

כדאי להכיר את צמחי המרפא שמטפלים בבעיות עור שונות, כולל אקנה, גירוד ואדמומיות. המידע מד"ר לאון קירסיק, יועץ וחוקר קליני של חברת קמדיס. ד"ר קירסיק  מנהל רפואי קליני לדרמטולוגיה במרכז הרפואי של אוניברסיטת אינדיאנה ומרצה בבית הספר לרפואה איקאהן בניו יורק הוא מהמובילים בתחום שהגיע להרצות בכנס הדרמטולוגים השנתי בארץ. 

מדריך צמחי מרפא לטיפול בעור 

צמח הפלודנדרון -  מקל על דלקות, כאבים ואקזמה. בנוסף, נוגד דלקתיות חיידקים  ופטריות.
צמח אנג'ליקה סיני  - מטפל בבעיות גניקולוגיות, מכיל תכונות נוגדות דלקתיות, חיידקים ומועיל גם לריפוי פצעים.
צמח רובהרב סיני - נוגד דלקתיות, חיידקים, אלרגיות וחמצון. בנוסף, הצמח ידוע גם כמועיל לריפוי פצעים וויסות הפרשת החלב.
צמח פרי קנידיום - מקל על מחלות עור כמו אקזמה. חומר יעיל נוגד אלרגיות, דלקתיות וחיידקים. הוכח גם כמקל על תחושת גירוד.
צמח סנגויסורבה - לטיפול בדימומים, כוויות וכיבי עור. נוגד אלרגיות, דלקתיות וחיידקים. בנוסף, הוכח כי הסנגויסורבה מחזק את מערכת החיסון של הגוף במאבק נגד זיהומים.
צמח כריזנטמה - נוגד דלקתיות, חמצון וחיידקים.
צמח אינדיגו - להקלת דלקות עור, אקזמה ופסוריאזיס. נוגד דלקתיות חיידקים ופטריות. מועיל גם בהאטת התרבות מואצת של תאי עור, תכונה מועילה במצבים של פסוריאזיס.
צמח ליקוריץ - נוגד דלקתיות, חיידקים, פטריות ומפחית את תחושת הגירוד בדלקת עור אטופית (אטופיק דרמטיטיס).
צמח פורטולקה - נוגד חמצון רב עוצמה. מכיל תכונות נוגדות דלקתיות, נוגדות חיידקים, במיוחד מסוג  P.acne, הפתוגן של האקנה. מסייע גם לריפוי פצעים.
צמח סקוטלריה - נגד דלקות עור וחיידקים. צמח נוגד דלקתיות, חיידקים וחמצון. בנוסף, הצמח מועיל גם לוויסות הפרשת החלב בעור.
צמח אגוז עץ הסבון - נוגד דלקתיות, חיידקים ופטריות. בנוסף, הצמח מכיל ריכוז גבוה של סאפונינים, המתאפיינים בתכונות ניקוי והקצפה טבעיות החיוניות לפיתוח סבונים ושמפו לשיער.
צמח אילנתה בלוטית - מועיל לפצעים ופריחות עור. נוגד דלקתיות חיידקים, ומחזק את מערכת החיסון של הגוף במאבקה נגד זיהומים.
בתמונה - צמחי המרפא בקיט האקנה של קמדיס.


 קיט לטיפול באקנה

קרם פנים טיפולי של קמדיס נמכר לבד וכחלק מקיט טיפול באקנה שמכיל סבון פנים, קרם לטיפול נקודתי וקרם לחות עדין.

קרם פנים טיפולי Face Cream, 50 מ"ל, מחיר לצרכן: 59 ₪  מוצרי קמדיס נמכרים ברשתות הפארם, החנויות המובחרות ובאתר: http://bit.ly/2RSuW4J
מוצרי "קמדיס" אינם מכילים סטרואידים, פראבנים וצבעים מלאכותיים. כמו כן אינם מכילים SLS. כל אלה גורמים לתופעות לוואי ידועות. המוצרים כן מכילים ריכוז גבוה של תמציות צמחים טהורות, המקנות לפורמולות את הגוון הייחודי שלהן. את מוצרי החברה ניתן להשיג באתר החברה  www.kamedis.co.il  ובחנויות נבחרות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr