יום שני, 31 בדצמבר 2018

ביגוד קוסמטי פעיל מבית BeGood New York – ללבוש טיפול יופי!

הביגוד של BeGood New York עושה פעולה כפולה - הוא גם בגד מחטב וגם קרם. לובשים טייץ אופנתי מלא שיק מחטב מטפח  במראה אופנתי של 2019. הטייץ מכיל חומרי טיפוח במיקרו-קפסולות ומיקרו-קריסטלים שמשתחררים מחום הגוף ומשחררים קפאין, ויט
מין E ו-A, אלווורה, ועוד! ואיך הטייץ? אופנתי, מחטב ונעים ביותר! הלבוש האידיאלי לאשה העסוקה!

כשלרות, הבת של מקימי ובעלי חברת הקוסמטיקה "דר' נונה", התבטלה לפני כשנה פגישה בתערוכת Cosmopro היא לקחה לעצמה שעה להסתובב בתערוכה. דוכן ביגוד צד את עינה בין דוכני הקוסמטיקה וכך גילתה את הביגוד הקוסמטי.
הביגוד מיוצר באיטליה והטכנולוגיה שוויצרית של Dermofibra Cosmetics. בבגד יש מיקרוקפסולות ומיקרו-קריסטלים אורגניים. כשלובשים את הבגד הוא מתחמם מחום הגוף והם משחררים חומרי טיפוח שעושים מיצוק, משפרים את זרימת הדם, מרגיעים ומטפחים את העור. בין החומרים: קפאין, ויטמין E, ויטמין A, אלוורה, ועוד. הבגד פעיל והוא עמיד בכביסה עדינה או ידנית (עד 30 מעלות). המיקרו-קפסולות עמידות ועברו את מבחן 100 הכביסות. הסיבה היא שהכביסה בטמפרטורה נמוכה לא מפעילה את הקפסולות ולא משחררת את החומרים, אלו משתחררים רק בחום הגוף שלנו (36 מעלות). המיקרו-קריסטלים האורגניים עמידים לחלוטין.

התנסות וחוות דעתי

ואיך הבגד עצמו? הדגם שניסיתי הוא הדגם ל. נתחיל מזה שהוא ריחני. יש לו ריח נעים ומרענן. כשלבשתי את הטייץ – הוא אופנתי ביותר, צמוד ומחטב ויש לו ברק מקסים. מתאים מאוד ליציאה. מעבר לאופנתיות וההתאמה שלו (צבע שחור) לכל הופעה, מחטב ויפה, רך ונעים במיוחד והבד מנדף Dry Fit כך שלא מזיעים בו.

אופנתיות ושיק

המותג נקרא BeGood New York כי הוא שואב את העיצובים שלו מהאורבניות של ניו יורק. הוא אופנתי ושיקי במיוחד ונותן מענה לכל שעה ביממה 24/7. הוא מתאים לאשה העסוקה והאופנתית ומאפשר טיפוח on the go גם כשאת עסוקה.

הקולקציה מתחלקת בין קז'ואל, ספורט ושינה. ומגיעה במספר צבעים (שחור, כחול, אפור ועוד):

הקז'ואל

זהו הדגם אותו ניסיתי. הוא מגיע בשחור ומתאים ללוק של יום וערב, תלוי מה לובשים איתו. אפשר לצאתת לסידורים ולהחליף לעקבים עם טופ יפה ולצאת בערב. דק יותר ומבריק.


הספורט

מגיע עם הדפס. עבה יותר ופחות שקוף. מתאים לחדר כושר, הליכה, שיעור פילטיס או יוגה, וכל פעילות ספורטיבית. בדגם זה מנוצלת מאוד התכונה של הנידוף.

שינה

למותג מספר חליפות שינה במספר צבעים.

ל-New York BeGood יש כמה דגמים וצבעים שמתאימים לכמה לוקים. הקולקציה מגיעה במידות S,M,L והמחירים החל מכ-439 ש"ח.

מידע

072-3939525
Facebook- Begood NY Israel
צילומים: יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr