יום שני, 31 בדצמבר 2018

FootLogix DD מוס מוקצף עתיר לחות להגנה כפולה על עור הרגליים


קרם Footlogix DD מבית מותג הפדיקור הבינלאומי הבינלאומי הוא מוס מוקצף עתיר לחות ולא שמן הכולל אצות ורכיבים מתקדמים יגן על הרגליים בפעולה כפולה – אידיאלי לטיפול בלילות החורף הקרים והיבשים.
FootLogix DD מוס מוקצף עתיר לחות להגנה כפולה על עור הרגליים


מותג Footlogix מתמחה בפדיקור ובכל בעיות כף הרגל, כולל טיפול בחולי סכרת. למותג למעלה מ-20 מוצרי טיפוח וטיפול מתקדמים למצבים שונים. החל מטיפוח לכל אשה ואיש ועד לחולי סכרת ולמצבים טיפוליים.
כתבתי בעבר על השקת המותג FootLogix  בישראל. המוצרים מסתמכים על טכנולוגיות שחודרות לתוך שכבת עור כף הרגל לטיפול יסודי ועמוק. אחת הטכנולוגיות עליהן מתבססים המוצרים הוא השימוש בספירולינה, תרכיב אצות זעירות אנטיבקטריאליות, ובטיפול בטכנולוגית Dermal infusion technology - זהו טיפול ביואקטיבי, פעיל ואפקטיבי.
קרם הלחות DD (דאבל דיפנס) במרקם מוס ייחודי ממוצרי הסדרה של המותג, בעל הגנה כפולה במיוחד בזמן הלילה. המוצר פונה למגוון סוגי העור ומעניק לחות מרבית מלבד לאנטי אייג'ינג. הוא נטול ריח המורכב מ Dermal Infusionו Spiraleen שמכיל תמצית אצות זעירות בעלות מאפיינים נוגדי חיידקים בולטים. בנוסף, הקרם מחדש תאים, מסלק מזהמים מתוך התא ומחייה את כפות הרגליים.  

והקרם הזה הוא תענוג! מנערים את הבקבוק ולוחצים – יוצא קצף לבן - קל, נעים ורך ונטול ריח. קל במיוחד למריחה ואפשר ישר לגרוב גרביים או ללכת כי אין לו אפילו טיפה של שומניות או תופעות לוואי. והלחות משפיעה מייד ולאורך זמן!


יתרונותיו  העיקריים של התכשיר:
  • עתיר לחות
  • תחזוק מצב כפות הרגליים לאורך טווח.
  • המוס אינו מכיל שמנים סינתטיים ולכן הוא חדיר דרך השכבות החיצוניות של העור.
עוד ניסיתי מהסדרה פורמולה במרקם מוס עם לעור קשה, ספריי לריכוך יבלות נהדר לעור יבש, גס וסדוק ואביזרים לטיפול בכף הרגל. מומלץ לגשת לסניפי החברה ולהתאים אישית את המוצרים לטיפול מיטבי.

ואם במקרה נדלקתם עם הלקים שבתמונה הראשית, הלק המנצנץ הוא מהמהדורה המוגבלת Metamorphosis של OPI לסילבסטר.
מידע
Footlogix DD, 125 מ"ל, 130 ש"ח.
מוצרי Footlogix מיובאים לישראל בלעדית ע"י "ברייסון שיווק" המייבאת מותגי פרימיום בתחום בניית הציפורניים, כדוגמת OPI,  IBD  ומי שבעלת רשת בתי הספר למקצועות היופי בפריסה ארצית, נייל סטודיו.   המותג יימכר במכוני הטיפוח ברחבי הארץ, במרכזי השיווק וברשת נייל סטודיו. את המוצרים ניתן לרכוש במכוני הטיפוח המקצועיים או ברשת "נייל סטודיו" למקצועיים. למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר: https://www.nailstudio.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr