יום שלישי, 1 בינואר 2019

ערכת החורף תינוק ולילד של ד"ר פישר – חובה ביובש ובקור

בחורף כולנו סובלים מיובש, צינון ושאר מטרדים. התינוקות, שעורם רגיש יותר והם חולים יותר סובלים עוד יותר. יש בידנו להקל עליהם עם תכשירים מהמדף: סבוני ושמני רחצה, קרם לחות, מגבונים עדינים לאף ואפילו קרם לאף. ד"ר פישר מציגה את ערכת החורף שהיא ממש בגדר חובה! ואם לתינוקות זה טוב –אני ממליצה לנסות את זה גם בשבילכם ולא רק לתינוק.

החורף בפתח: שלוליות, מטריות ומעילים הם חלק בלתי נפרד מהשגרה החורפית. בקרב ילדים השגרה כוללת גם צינון והתקררות מתמשכת. תינוקות וילדים מתמודדים עם אף סתום ואדמומי, נזלת שלא פוסקת ועור שמתייבש בקלות בפנים ובגוף.
למה זה קורה?
באופן טבעי, כאשר אנחנו מרבים לנגב את אזור האף בניירות טישו, הניירות מגרים את העור, פוצעים אותו כל פעם קצת. החזרה על הפעולה שוב ושוב לאורך היום גורמת לפציעה עמוקה יותר המספיקה לגרות את העור, ולעיתים אף לדמם מעט.
אז מה עושים?
מגבונאף מבית ד"ר פישר הינם מגבונים מיוחדים לתינוקות וילדים, העשירים בלחות אופטימאלית, בריח מנטה עדין המקלים על ניקוי אף נוזל. מגבונאף מכיל שילוב ייחודי של תמציות קמומיל ואלוורה להרגעת העור, פפרמינט ואקליפטוס להקלה על אף נוזל ולרענון הנשימה ופרו- ויטמין B5 להענקת לחות ושמירה על מראה עור בריא. מגבונאף הינו היפואלרגני, מומלץ לשימוש יומיומי ואינו מכיל אלכוהול, צבע, פראבנים, SLS ו- SLES.
קרמאף מבית ד"ר פישר הינו קרם ייחודי להקלה ומניעת יובש וגירויים באזור האף ומהווה תכשיר משלים למגבונאף. לקרמאף מרקם עשיר המכיל קומפלקס ייחודי של שמנים 100% צמחיים - פפרמינט ואקליפטוס לרענון הנשימה וכן תמצית הממליס לטיפול יעיל באדמומיות. קרמאף מסייע בריכוך וטיפול בעור סדוק מנזקי החורף, היפואלרגני ומותאם לעור עדין ורגיש במיוחד.
לא רק האף הקטן שלהם דורש טיפול מיוחד, אלא גם עור הפנים העדין שרגיש הרבה יותר מעורו של מבוגר ופגיע יותר במיוחד באקלים היבש והחורפי. מה כדאי לעשות כדי למנוע וכיצד מתמודדים עם בעיות שונות בעורו של התינוק? חשוב מאוד להקפיד על העלאת הלחות בעור הפנים והגוף של התינוק. ההמלצה היא להשתמש בתכשירי רחצה עדינים מאוד, המועשרים במרכיבי לחות ומאפשרים לנקות את העור מבלי לפגוע בו.

לטיפול בעור הפנים של התינוק, מומלץ להשתמש בקרם פנים לטיפול ומניעת יובש עור, לעור יבש במיוחד מסדרת קמיל בלו המסייע לטיפול והגנה על עור הפנים העדין של התינוק מיובש, סדקים, גירויים ואדמומיות הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשינויי אקלים ותנאי הסביבה. הקרם מכיל קומפלקס ייחודי ועשיר במיוחד של מרכיבים צמחיים המסייע בהגנה, הזנה, ריכוך והרגעה לשמירה על לחות העור ומראה בריא. מתאים לשימוש יומיומי לעור יבש במיוחד. עוד על קרמי פנים לתינוק.

בתקופת החורף מואצת תופעת היובש בשל מזג האוויר הקר שבחוץ וכן אמצעי החימום שבבית המורידים את רמת הלחות באוויר ומגבירים את היובש.
גורמים נוספים ליובש הינם נטייה תורשתית ו/או שימוש בסוגי סבון הפוגעים בשכבת השומן הטבעית שעל פני העור. שימוש בשמן רחצה מסייע בטיפול ומניעת יובש עור לעומת שימוש בסבון שעלול לייבש את עור התינוק ולגרום להופעת גירויים, קילופי עור וקשקשים.
לכן מומלץ להשתמש  באמול לתינוק - שמן רחצה טיפולי להקלה מיידית ביובש עור המעניק לחות ל- 24 שעות. התכשיר הינו היפואלרגני, ללא פראבנים וחומרים משמרים וללא SLS ו.SLES- בעל משאבה נוחה לשימוש. ניתן לשימוש בקרב תינוקות כבר מהאמבט הראשון. 
היתרונות של שימוש בשמן רחצה אמול הינם רבים. הוא מנקה את עורו העדין של התינוק, מרכך ומזין  אותו, שומר על לחות העור ותורם למראה עור בריא, רך ונעים יותר למגע.
ואגלה סוד, האמול הוא תכשיר אצלי באמבטיה. הוא מציל אותי כשהעור יבש אפילו בקיץ בבריכה! ממליצה לקרוא סקירה מלאה שערכתי על אמול וסבון קמיל בלו שיבולת שועל.


על מנת לטפל בעור התינוק היבש, רצוי להשתמש בקרם גוף שיבולת שועל של ד"ר פישר המיועד לטיפול אינטנסיבי בעור יבש ומגורה, להגנה על העור ומניעת אדמומיות. 
שיבולת שועל נחשבת לאחד המרכיבים האיכותיים שהעניק לנו הטבע, מלבד סגולותיה הבריאותיות כדגן המכיל כמות גדולה של מינרלים וויטמינים, היא גם מסייעת בטיפול, בריכוך, בהרגעה ובהגנה על העור.
קרם הגוף מותיר שכבת מגן השומרת על לחותו של העור. מותאם לחומציות הטבעית של העור     ,(PH 5.5)  נספג בקלות ומותיר את העור רך למגע ובניחוח נפלא. הקרם הינו היפואלרגני ועבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב, המעיד על התאמה לעור רגיש.
בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר
אנו בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.
מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr