יום שבת, 5 בינואר 2019

ביוטיקר ספא – כשהספא בא הביתה עם מוצרים מפנקים

במיוחד בתקופת החורף, אבל בעצם תמיד, כייף להתפנק ולהרגע עם חוויה של ספא וריחות. אפשר בקלות לעשות את זה בחדר האמבטיה הביתי. ואם כבר מצטיידים, כדאי שלא יהיה יקר. מוצרי הספא של ביוטיקר כוללים פצצות אמבט, ג'ל רחצה גרגירים, קרמים ריחניים, מגבות ומפיץ ריח לאוירה.
ביוטיקר ספא – כשהספא בא הביתה עם מוצרים מפנקים

את חווית הספא אפשר לחלק לכמה שלבים: 1. יצירת אוירה עם מפיץ ריח או נר ריחני. 2. אמבטיה ריחנית עם פצצת אמבט וג'ל רחצה גרגירים. 3. מגבת עדינה לפנים ולידיים, 4. קרמים מפנקים. ואם אתם ממש בענין אפשר לשלב גם עיסוי עם בן הזוג ולהצטייד בשמן עיסוי ריחני.

שלב ראשון – האווירה

העמידו מפיץ ריח ריחני מסדרת SAVON DE GRASSEסדרת ניחוחות מפיצי הריח היא הדרך הנכונה להעניק ריח נעים ורענן בחלל לאורך כל שעות היום. מפיץ הריח מותאם לחדרי שינה, לאמבטיה ועוד.. בסדרה ישנו מגוון גדול של מפיצי ריח שונים בשלל ניחוחות מובילים:  וניל/לוונדר/פצ'ולי, ורד הבר, לוונדר, ציטרוס ואורכידאה (90 מ"ל, 8.50 ₪). אגב, לביוטיקייר יש גם נרות ריחניים עליהם המלצתי בשנה שעברה (8.90 ש"ח).

שלב שני – אמבטיה ריחנית

פצצת אמבט מסדרת VANILLA SPA בניחוח משגע שיהפוך כל אמבטיה לחוויית ספא ארומטית ומפנקת. מגיעה בצבעי לבן וורוד. זורקים אותה לאמבט ומסתכלים - היא תו תוססת במים החמים ברגע המגע עם המים ויוצרת קצף העוטף את העור ומקנה רוגע ושלווה בזמן האמבטיה (5.90 ₪ ליחידה).
ג'ל רחצה עם גרגירים- ג'ל רחצה עם תמצית וניל ארומטית וקיווי. הג'ל שקוף ומעט סמיך מכיל גרגירי עיסוי זעירים (בצבעי שחור וכחול) המסייעים להסרת השמן הנותר מהעיסוי, להמרצת העור ולהסרת התאים המתים ולהשאיר את העור חלק ונקי (250 מ"ל, 8 ₪).

שלב שלישי – מגבת לפנים ולידיים

מגבת ידיים מעוצבת לנוי, וגם לשימוש – עשויה מיקרופייבר רך במיוחד בגודל  24X24ס"מ לניגוב עדין של העור (8.90 ₪).

שלב רביעי – קרמים מפנקים

מומלץ לעטוף את הגוף בקרם גוף במרקם מוס אוורירי שנספג ברגע ומבוסס על מים. קרם מהמוס על בסיס מים מספק לחות וקטיפתיות ואינו מותיר שמנוניות. מכיל אלוורה וויטמין E  להגנה על העור יחד עם תמצית אלוורה להרגעה (לא מכיל פראבן) וריח עשיר (150 מ"ל, 10.90 ₪).
להעצמת הלחות, השתמשו בתחליב גוף וניל אקסטרה מבושם העשיר בשמנים מינרלים ותמציות צמחים כולל תמצית לימון (מכיל פראבן) (250 מ"ל, 7 ₪).
ואם אתם בענין החוויה המלאהיש גם שמן אמבט ועיסוי – מכיל מעט תרכובת שמנים צמחיים כמו שמן שקד לריכוך העור והזנתו ברכיבים חיוניים, לצד שמן זית עשיר בלחות ותמצית וניל ארומטית מרגיעה. (8.90₪).

לסיכום

אז כמה תעלה חווית ספא ביתית מפנקת? פחות מ-50 שקלים. וזה כולל את השלבים, אם נוסיף את השמן נגיע לפחות מ-60 שקלים. פינוק נהדר או מתנה מקסימה למישהו שאוהבים!

מידע

להשיג בסניפי ביוטיקר, גם אונליין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr