יום ראשון, 24 בפברואר 2019

אולימפיה Olympia - מזרונים וחדרי שינה בהתאמה אישית מהיצרן לצרכן

אולימפיה Olympia יצרנית המזרנים פתחה חנות קונספט חדשה לחווית השינה בכפר סבא. אולימפיה מייצרת בארץ כחול לבן בשיווק ישיר מהיצרן לצרכן ומאפשרת התאמה אישית לכל אחד ולכל צורך, עם סוגי מזרונים מתקדמים כמו ויסקו אלסטי ולטקס טבעי בגדלים והרכבים מותאמים אישית. ביקרתי אצל יצרן כחול לבן והתרשמתי.
אולימפיה Olympia - מזרונים וחדרי שינה בהתאמה אישית מהיצרן לצרכן
אולימפיה Olympia - מזרונים וחדרי שינה בהתאמה אישית מהיצרן לצרכן
אול​י​מפיה Olympia הנה יצרנית מזרנים ישראלית מזה ​כ-40​​הממוקמת בפארק תעשיה בראון בקדומים. עד כה אולימפיה שיווקה מוצריה בחנויות שונות. לאחרנה היא נכנסה לשיווק אונליין ובחנות מפעל. לחברה אאוטלט באור עקיבא ועתה היא פתחה חנות דגל בבית הפעמון בכפר סבא בהשקעה של 700 אלף ש"ח. עם השקת חנות הדגל, אולימפיה מציעה התאמה אישית של מערכות שינה. מעתה יוכלו לקוחות הרשת להגיע אישית לסניף המעוצב ולהתאים עם אנשי המקצוע של אולימפיה מזרנים, מיטות וכריות בהתאמה אישית לפי מידה ובמחירים משתלמים במיוחד. 
החנות המעוצבת ממוקמת באיזור התעשייה בכפר סבא. זו הזדמנות גם להתרשם מהעיצובים הנהדרים של המיטות והאקססוריז ולקבל קצת השראה מהאפשרויות לחדרי השינה וגם לנסות את המזרונים.
חזית חנות אולימפיה בכפר סבא - צילום: לבנה רייזר
מרכז התצוגה המעוצב
לאולימפיה יש כ-70 סוגי מיטות וסוגי מזרנים מכל הסוגים: מזרונים עם קפיצים משולבים, מזרונים מפולואוריטן מוקצף ומזרונים מקפיצים מבודדים בשילוב ויסקו אלסטי או לטקס טבעי 100%. ויסקו, מזרני ביצים, לטקס ועוד. כל הטכנולוגיות הקיימות והחדשות.
והיתרונות:
·         ייצור מזרנים בכל מידה (אבל ממש לפי מידה, אם תרצו תקבלו אפילו מזרון עגול!)
·         שילוב טכנולוגיות ורבדים במזרון להתאמה לצרכים והבעיות של הלקוחות, כולל נכים, האוכלוסייה הבוגרת ובעלי בעיות מיוחדות כגון כאבי גב. כולל מזרנים זוגיים כשכל צד בהם שונה לכל אחד מבני הזוג.
·         מחירים מהיצרן לצרכן – החל ממוצרים לסטודנטים ב-1000 שקלים בלבד!
·         התאמת חדר שינה שלם כולל מיטות וכריות בשירות Olympia Art בתאום עם אדריכלים.
ארחיב קצת על היתרונות. אחד השירותים החדשים של אולימפיה הוא שירות ​OLYMPIA ART ​בו תעוצבנה מיטות על פי דרישות מפרט עיצוב​ ​ של הרוכשים ו/​או של האדריכלים. במסגרת שירות זה כל מפרט גודל חומר ורעיון עיצוב יופקTAILOR MADE .

לחברה מוניטין רב באיכות המזרנים והשירות ​אותו מעניקה לקהל לקוחותיה ואף נהנית מלקוחות חוזרים.
מוצרי החברה עומדים בכל הסטנדרטים של התקינה האירופאית​ ​ומוטמעות בהם טכנו​ל​וגיות ייצור חדשניות מתקדמות המאפשרות מתן נוחות שינה, תמיכה לגוף, מזרן עם בדים נושמים ופתחי א​וורור. כיום בטכנולוגיה החדשה ובחומרים האיכותיים אין צורך להפוך את המזרון אלא אפשרי לישון על צד אחד בלי לחשוש שחלילה המזרון לא ינשום או יפתח שקעים או כל בעיה אחרת.

מידע

חנות אולימפייה, בית הפעמון, התע"ש 20, כפר סבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr