יום חמישי, 28 במרץ 2019

פלטות איפור חדשות לביוטיקייר בצבעים מדבריים, קיציים ורומנטיים

קולקצייה של שלוש פלטות איפור חדשות הושקה לאחרונה בביוטיקייר. הפלטות בעלות גוונים מדבריים חמים של זריחה ושקיעה. פלטת סמקים, היילייטרים, ואחת בשילוב עם צלליות. במחיר של 24.90 ש"ח לפלטה מקבלים מבחר של צבעים. משתלם מאוד!

שלושת הפלטות הן: Romantic Sunset המכילה מבחר צלליות, סומק והיילייטר, Desert Dawn המכילה סמקים, ברונזרים והיילייטרים, ו-Summer Glow הכולל מבחר ברונזרים והיילייטרים. הפלטות מגיעות בפלסטיק קשיח איכותי ומגן שקוף לתוכן. הגוונים אבקתיים בגימור מאט ומבריק והפיגמנטים חזקים.




פלטת Romantic Sunset

הפלטה מכילה שמונה צלליות, סומק והיילייטר הגוונים כוללים צבעים בגימור מאט ומבריק. שמונת הצלליות הן במגוון צבעים וגימורים. בחלקן צריך להשתמש בעדינות כי הפיגמנט שלהן ממש חזק (בעיקר הכהות). חלקן רב שימושיות וניתן להשתמש בהן להארה או כסומק בגוון שונה מהסומק וההילייטר בפלטה.


ניתן לראות איך הם מונחים על היד שלי (אני בהירה) – הפיגמנט עשיר והגוונים נותנים מרחב של צבעים חמים ושמנתיים למראה מעושן אך טבעי. למטה הסומק שהוא מאוד ורוד אבל הפיגמנט שלו עדין יחסית כך שהוא יכול לתת גוון ורוד מקסים, אפשר גם לערבב אותו עם הצלליות לאפקט מעניין יותר. ההילייטר מאוד בהיר ויהיה ממש שקוף על עור בהיר ויתן ברק נהדר.



פלטת Desert Dawn

פלטה של 6 סמקים, ברונזרים ושימרים. שניים מהם מחולקים כך שניתן ליצור עוד גוונים או לערבב. הפורמולה משלבת סומק ושימר יחד!  הפלטה מכילה כשישה סמקים חמים וקרים בגימורי סאטן וגם מאט. שתי הצלליות השמאליות בגווני הורוד-כתום מאוד עוצמתי וצריך להשתמש בהן בעדינות. הסומק באמצע הפלטה ממש פוקסיה ויפה. מתחתיו השילוב של ברונזר וסומק שקל לערבב אותם מאוד פיגמנטי. ניתן גם לפסל פנים באמצעותו. ההילייטרים מימין מאפשרים לבהירות ולכהות לשלב עם הסמקים היילייטר בגוון מתאים להן.

פלטת Summer Glow

פלטת היילייטרים בשישה גוונים כשחלקם יכולים לשמש כברונזרים. הגוונים חומים, מוזהבים ופנינתיים. הם מתאימים למתן אפקט יפה של הארה ללחיים ולזוית העין ואפשר לפסל איתם פנים. מעולה למראה זוהר לערב ולתת חימום קל גם ליום. וגם אפשר להשתמש בהם כצלליות. המרקם שלהם קליל ועדין.
לסיכום, הבחירה בין הפלטות קשה. כל מי שאוהבת להתאפר תרצה כזה שילוב מהמם ורבגוני במחיר משתלם במיוחד. אם צריך לבחור אחת, הייתי ממליצה להתחיל מה-Romantic Sunset שיש בה גם צלליות, גם סומק וגם היילייטר כך שאפשר לקחת אותה לטיולים ולהרכיב לוק שלם. לאוהבות האיפור והמתקדמות – לקחת את כולן!
מידע
פלטות איפור Romantic Sunset, Desert Dawn, ו-Summer Glow, 24.90 ש"ח לפלטה.
להשיג בסניפי ביוטיקייר ובחנות האונליין של ביוטיקייר או בטלפון 0747-;85-185
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr