יום שישי, 17 במאי 2019

סדרת CITY NAP של מעבדות ג'יג'י נגד זיהום אויר וקרינה

סדרת CITY NAP של מעבדות GIGI ממזערת נזקים של זיהום אויר וקרינה, כולל אור כחול. באמצעות אנטיאוקסידנטים עוצמתיים ממקורות צמחיים היא מגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ומסייעת בתיקון הנזקים תוך הענקת לחות.
סדרתCITY NAP  של מעבדות GIGI נגד זיהום אויר וקרינה

זיהום אוויר, קרינת UVA מהשמש וקרינת אור כחול מזיקים מאוד לעור. הם יוצרים רדיקליים חופשיים שגורמים לקמטים והזדקנות מוקדמת. המלחמה בהם היא באמצעות אנטיאוקסידנטים ולחות לעור. לאחרונה רבות מחברות הקוסמטיקה מדגישות את חשיבות הדיטוקס והאנטיאוקסידנטים לשמירה על העור לאורך הזמן. אנטיאוקסידנטים ברובם מגיעים מהטבע – מצמחים – פירות, ירקות, אצות, צמחי מרפא וכו'. הסדרה החדשה של GIGI מיועדת בדיוק לזה – מטרתה למזער את הנזקים שגובה אורח החיים המודרני ממראה עור הפנים שלנו. הסדרה מבוססת על קומפלקס בלעדי של GIGI ומכילה 4 תמציות צמחים טבעיות המופקות בטכנולוגיה חדשה השומרת על תכונות ההגנה, המניעה והתיקון שהתפתחו בגנטיקה הצמחית.

סדרת CITY NAP

סדרת CITY NAP מגנה על העור ומונעת נזקים של קרינת UV ,UVA  UVB נזקי מתכות כבדות וכימיקלים, עשן, אבק וזיהום אוויר וקרינת אור כחול המגיע ממסכים. הסדרה כוללת 5 מוצרים: קרם יום, קרם לילה, סבון פילינג, סרום ומסכת שינה. נראה לי ש NAP מגיע מראשי התיבות Air Pollution שהסדרה מיועדת להגן על העור ולשקם אותו בפניו ולא מלשון תנומה. מבין המוצרים ניסיתי שניים: סבון פילינג פחם ומסכת לילה עירונית.

סבון פילינג פחם CITY NAP

סבון פילינג המכיל גרגרי פחם וקומפלקס של חומרים טבעיים ותמציות לנטרול זיהום האויר. בין החומרים בסבון: אלוורה, פנטנול, ושילוב צמחים הכולל ספירולינה ועוד. מנקה באופן פעיל, מסיר הצטברות שומנית ותאים מתים, מכין את העור ללחויות.

לעסות על קרם לחות כל ערב לכדקה. לשטוף היטב ולמרוח לחות כרגיל.
הסבון לבן ויש לו נקודות שחורות. כשמעסים הן משתחררות וצובעות את הקרם, אפקט חביב. הריח שלו משכר ממש ונשאר על העור אחרי השטיפה וזה נעים. הוא לא מייבש, להפך, אפילו מעניק לחות. ממש התאהבתי בו!

תכולה: 200 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪

מסכת לילה עירונית CITY NAP

המסכה מכילה (בנוסף לחומרים השונים) מלפפון, מי ים, אצות, אשכולית, ג'ינסנג, ג'ינג'ר, רודציה. אלו צמחים בעלי תכונות אנטי-אוקסידנטית ואנטי-בקטריאלית. הם מאיצים את ההתחדשות של העור. המסכה מסייעת בשמירה על מיצוק העור וומעניקה תחושת לחות מוגברת. שימוש במסכה בשעות הלילה או בשעות רגיעה מאפשר לעור להתמודד טוב יותר עם האגרסיות הסביבתיות ולהפעיל את מנגנון ההגנה וההתחדשות העצמיים כדי למנוע נזקים קבועים לעור.

במסכה משתמשים פעם עד פעמיים בשבוע. מורחים שכבה נדיבה על עור פנים נקי. ממתינים 3-5 דקות ומנגבים עודפים בעור. ניתן לשטוף שאריות במים ולמרוח קרם לילה כרגיל, אבל הכי מומלץ להשאיר ללילה ולתת לחומרים לעבוד כשאנחנו ישנים.
כשפתחתי את הקופסה הופתעתי, למסכה צבע טורקיז שקוף ומרקם ג'ל. יש לה ריח רפואי מעט אבל נעים.

תכולה: 50 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪

תכשירים נוספים בסדרת CITY NAP

קרם יום - מועשר במרכיבים חיוניים ליצירת מאגר לחות נורמלי בעור. מכיל קומפלקס ייחודי של אצות וצמחים בעלי יכולת אנטי-אוקסידנטית ואנטי-בקטריאלית. החומרים הפעילים מנטרלים פגיעת מזהמים וקרינה, מעניקים לחות מוגברת ומחזקים את מנגנון ההגנה של העור.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪
קרם לילה – קרם הזנה לשעות הלילה מועשר במרכיבים חיוניים המסייעים לעור לתקן נזקים הנגרמים בשעות היום ולייצר מאגר לחות עשיר בעור. מכיל קומפלקס ייחודי של אצות וצמחים בעלי יכולת אנטי-אוקסידנטית ואנטי-בקטריאלית. החומרים הפעילים מאיצים את תהליכי ההתחדשות בעור, מסייעים בשמירה על המיצוק ומעניקים תחושת לחות מוגברת ליום המחר.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪
ג'יג'י היא חברה ישראלית "כחול לבן" שנוסדה ב-1957 ומייצאת לכל העולם. החברה מפתחת מוצרים מקצועיים כולל מיכשור מקצועי. המותגים של ג'יג'י נמכרים על ידי קוסמטיקאיות.

מידע

מעבדות ג'יג'י : http://www.gigi.co.il/
להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות של "מעבדות GIGI " ומכוני יופי ברחבי הארץ או בטלפון  03-9258888

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr