יום רביעי, 8 במאי 2019

ליידי קומפורט Lady Comfort – נעליים יפות ונוחות גם לצעירות!

ליידי קומפורט היא רשת ותיקה שניתן למצוא בה נעליים נוחות במיוחד ויפות! ברשת מגוון נעליים לצעירות ולמבוגרות לכל מטרה שהמשותף להן שהן נוחות במיוחד. לא צריך לסבול בשביל להיות יפה! והמחירים ממש סבירים.
ליידי קומפורט Lady Comfort – נעליים יפות ונוחות גם לצעירות!


אני כמו נסיכה על אפונה ולא מוותרת על הנוחות שלי כך שכמעט לא תמצאו אותי בנעלי עקב מכאיבות. למען האמת רוב הנעליים לא נוחות לי. כתוצאה מזה אני מבלה את רוב זמני בנעלי ספורט כלשהן ורק בארועים ויציאות של ערב כשצריך לבוש פורמלי יותר, אני עוברת לנעליים רשמיות על עקבים וכו'. אבל הביקור שלי בליידי קומפורט השבוע לימד אותי שאפשר למצוא נעליים יפות וגם נוחות ושהן לא תראינה כמו של זקנות!
הסניף של ליידי קומפורט באושילנד בכפר סבא התגלה לי כסניף ענק, עמוס במבחר נעליים מסוגים שונים, צבעים שונים ולמטרות שונות. המחירים לקולקצייה החדשה נעים בדרך כלל בין 100-300. 
חיפשתי סנדלים או נעליים שיתאימו לצבעי הקיץ הבהירים יותר. בהתחלה התלבטתי בין נעלי עקב סירה בעלות עקב נמוך יחסית. שתיהן נוחות ממש – זוג נעליים בצבע כחול נייבי חלק בגימור מט וזוג נעליים בגימור שחור אפור מנומר עם סרט. האפורות נראו לי מתאימות לכל בגד! נוחות כמו כפפה!
לוק ליום העצמאות/שבועות וקייצי עם נעלי נייבי

נעלי סירה עקב נייבי מהממות

כחול או אפור?

האפורות חבל על הזמן

יושבת וחושבת צריך להחליט מה לבחור, והנעליים ממש נוחות

לא התאפקתי וניסיתי גם סנדלי עקב כסופות. אני לא הולכת טבעי על עקבים אבל הסנדלים ממש נוחים! יתאים לכל לוק בהיר או כהה!
עקב וקליל
סנדל עקב כסוף נוח ויפה


המשכתי לסייר בחנות, גם כדי לתת לכן הצצה. יש סנדלים, כפכפים, מוקסינים מהממים, סניקרס, מבחר בלתי נגמר. וכפי שתתרשמו – הדגמים יפיפיים! כל אחת יכולה למצוא פה נעליים נוחות ואני אצטרך לחזור שוב כי יש פה הרבה נעליים טובות.











חברת ליידי קומפורט קיימת כבר כ-50 שנה בייצור ושיווק נעלי נוחות. יש לרשת כ-100 סניפים בכל הארץ. החברה פונה לכל חתך הגילים והאוכלוסייה ונותנת מענה כמעט לכל רגל. החברה מייצרת נעליים ברחבים וגבהים שונים בטכנולוגיה ייחודית המושפעת מכמה מגמות עיקריות ,כולל מגוון רחב של נעלי נוחות עם עקבים בגבהים שונים ובשפע של עיצובים וצבעים המשלבים נוחות,איכות ואופנתיות .
לחברה מגוון גדול של נעליים עם מדרך אנטומי מיוחד. המדרך- הינו תשליל של כף הרגל ומספק תמיכה מלאה לכף הרגל ומאופיין בגמישות, רכות ויכולת לבלימת זעזועים וכך מקל על תופעות כמו עייפות וכאבים. 

מידע

ליידי קומפורט, ברחבי הארץ ואתר אונליין
גילוי נאות: הוזמנתי לסקר את החנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr