יום שישי, 27 בפברואר 2015

Visionnaire סרום של לנקום

Lancome Vionnaire
לפני כחודש סיפרתי לכם שקיבלתי מלידרס סרום לניסוי. אחרי חודש אני מדווחת כיצד אני מרגישה עם המוצר, התרשמות וגם – איך העור נראה ומרגיש. לרשומה זו ארבעה חלקים – 1) הסרום, 2) התרשמותי ממנו ומההרגשה שהוא נותן, 3) ניסיון לבדוק איך השפיע עלי אחרי שימוש של חודש ו-4) סיכום ומסקנות.

אתחיל בסקירה של הסרום מבחינת החומרים שבו ותפקידם.
לסרום יש טקסטורה של משי (כמו רוב הסרומים) והוא מוסיף לעור זוהר מעבר להיותו סרום, הוא מטפל בבעיה של הנקבוביות הגדולות, סימנים אדומים וצבע עור בלתי אחיד (פיגמנטציה).
הסרום שונה מסרומים אחרים כי יש בו תמצית מצמח היסמין שנקראת LR 2412(sodium tetrahydrojasmonate and tetrahydrojasmonic acid) בריכוז של 4% שמקורו מצמח היסמין. זאת מולקולה שחודרת דרך שכבות העור וגורמת לסדרת תהליכים שלמיקרו-טרנספורמציות ומוסיפים לחות ומוסיפים לעור אומגה 3 ואומגה 6 ביחס הנכון. הליפידים שבצמח היסמין מתקנים נזק סביבתי ושולטים בהתנהגות התא כך שהעור ישתפר מבחינת קמטים, צמצום נקבוביות גדולות, טשטוש סימנים אדומים. בסרום יש גם את החומרים ה"רגילים" שהיינו מצפים למצוא בסרום. חסרו לי מרכיבי Anti-Aging אחרים כמו רטינולים, כנראה בגלל טווח הגילאים הרחב לו הוא מתאים וגם כי חלק מהמרכיבים נמצאים במוצרים המשלימים כגון קרם לילה.

 אעבור להתרשמותי מהמוצר.
מבחינת אריזה – יפה ונעים לעין על המדף, לא כבד מדי, נח לשימוש.
את הסרום מרחתי רק בערב בשל כמות האלכוהול שבו. בפעם הראשונה העור קצת צרב (אולי בגלל האלכוהול?) זה קרה לי פעמיים או שלוש במהלך השבועות שהשתמשתי בסרום אבל להפתעתי המריחה היתה נעימה אפילו כשסבלתי מאלרגיה המשכתי למרוח בנעימות. אחרי המריחה העור מרגיש מאוד נעים, קטיפתי וחלק וניכרה בו תוספת לחות משמעותית.

מבחינת השפעת הסרום
חלק זה הקשה ביותר. השינויים במריחה של חודש בלבד כששימוש זה אינו מלווה בשימוש בסדרה כולה של החברה קטנים ואני לא בטוחה שניתן להבחין בהם בצילומים (מה גם שיש הבדלים בתאורה ובזוית הצילום המשתנה). בעיה נוספת היא שמזג האויר השתנה והפך קר ויבש יותר מה שמשפיע על העור בנוסף או כנגד השפעת הסרום. הנה סדרת תמונות שתאפשר לכם להחליט בעצמכם האם יש שינוי בעור ואם הוא נראה טוב יותר.
צוואר – כאן לא ראיתי הבדל משמעותי.

לחי – גם פה אין הבדל משמעותי הבעיה העיקרית היא פיגמנטציה וזו נראית לי דומה. מבחינת אדמומיות התמונות בהחלט מראות שיפור.  האמת שלא הרגשתי שהיתה לי אדמומיות קודם ודווקא עכשיו עם החימום נראה לי שכן.

מצח – פה ההבדל העיקרי שאני רואה הוא הנקבוביות שפחות בולטות בתמונה של "אחרי".

בסיכום מבחינת הפרמטרים של השינוי הצפוי:
1.      קמטים – קשה לי לראות הבדל.
2.      אדמומיות – נראה שהעור פחות אדמומי.
3.      פיגמנטציה – אין הבדל.
4.      נקבוביות – גם בהרגשה וגם בתמונות נראה שהן סגורות יותר.
מבחינת נעימות העור – בהחלט נעים ויש הרגשה של שיפור בלחות.
אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם מהתמונות ולהחליט מה דעתכם, או פשוט לקנות ולנסות לבד!
גילוי נאות:המוצר ניתן לסקירה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr