יום רביעי, 22 באפריל 2015

בקבוקי שתיה לספורט Polar Bottles

כל ספורטאי או חובב טיולים יודע שבקבוק טוב של מים קרים, במיוחד כזה ששומר קור זה חשוב באקלים שלנו במיוחד. הבקבוקים של Polar הם בקבוקים "חמישה כוכבים" – הם מבודדים, קלי משקל, נוחים לשימוש ועשויים מחומרים לא רעילים (BPA and BFS free) שניתנים למיחזור.

כל הבקבוקים מבודדים, מאפשרים מילוי נוזלים חמים וקרים ואפילו הקפאה (זהירות לא למלא עד הסוף). אין להם כל ריח או טעם לוואי ישר מהשימוש הראשון.
העיצוב שלהם אלגנטי וארגונומי – ידית נשיאה נוחה, פייה אטומה, נעימות באחיזה.
הפייה של הבקבוקים רחבה כך שניתן להכניס קוביות קרח שלמות וקל לנקות אותם. הם מותאמים גם לשימוש במדיח הכלים.
הבקבוקים משווקים במספר גדלים ועיצובים ואף ניתן להזמינם בעיצוב אישי.
 אני התנסייתי בשימוש בשני בקבוקים.

בקבוק Ergo 

 Ergo 22 oz (בתמונה לעיל) זהו בקבוק בנפח של 650 מ"ל, בגובה של כ-25 ס"מ ורוחב עד 9 ס"מ (הוא אובלי ברוחב) הוא קל – 185 גרם.
עיצוב הבקבוק כולל שקע לאחיזה נוחה וידית נשיאה. הבקבוק מתאים לרשת הצדדית של התיק שלי (מיועדת לבקבוקי מים). הפייה של הבקבוק דומה לפייה במכסים החד פעמיים של רשתות הקפה – בשולי המכסה יש חור מאורך קטן. הפייה נפתחת בסיבוב הכוס עד שסימון טיפה נמצא מעל מגרעת. הסגירה הרמטית.
הפייה הזו מאוד נוחה עם זאת יש צורך בשימוש בשתי הידיים על מנת לפתוח. גם כאשר הבקבוק פתוח אם יפול – הנזילה של תוכנו איטית יחסית. יש חור קטן נוסף על המכסה שמאפשר לאוויר להכנס ולכן השתיה קלה וזורמת.

בבדיקה שערכתי במילוי תה חם, התה נשמר חם זמן די רב. לא ברמה של תרמוס אבל לזמן די ארוך יחסית.
העיצוב הפרחוני אהוב עלי. זה הבקבוק "שלי".

בקבוק ספורט Sport 

Sport 24 oz (בתמונות מטה). בקבוק מבודד בנפח של כ-700 מ"ל, בגובה של כ-27 ס"מ ורוחב 7.5 ס"מ הוא קל – 144 גרם.
עיצוב הבקבוק מעוגל עם מגרעת לאחיזה, ידית נשיאה ופיית ספורט עדינה ונעימה המאפשרת שתיה ביד אחת, הבקבוק גמיש וניתן ללחוץ עליו להגברת קצב השתייה. למרות שהוא נראה גדול, הוא מצליח להכנס לרשת הצדדית בתיק שלי שמיועדת לנשיאת בקבוקים. זה הבקבוק ה"גברי" אצלינו. העיצוב שלו מתאים ונח ליד הגדולה של הגבר בבית.
הבקבוק מתאים למחזיקי הבקבוקים של האופניים אך קצת ארוך לחלק מהאופניים לכן אני ממליצה להשתמש באופניים בבקבוק קצר יותר או במערכת השתייה של Cenote המתוארת בהמשך.
 הנה בקבוק הספורט עם ידית הנשיאה.

הבקבוק משתלב בהליכון ומתאים למעמד הכוסות שלו.

הנה הבקבוקים בכיסי הנשיאה של התיק.

הבקבוקים מיוצרים בארצות הברית על ידי PolarBottle – Product Architects Inc . מחירם נע בין 13-15 דולאר. הם משווקים בישראל על ידי CRAFT ומחירם באתר החברה בין 70-90 ש"ח.
החברה מעוניינת שהלקוחות יהיו מרוצים מן המוצר ונותנת אחריות "לכל החיים" בעיקר על המכסה עם הפייה. הם אינם רוצים שתזרקו את הבקבוק אם המכסה אבד או ניזוק – במקרה כזה תוכלו ליצור עימם קשר בטופס באתר והם ישלחו לכם מכסה חליפי.

מערכת השתיה של Cenote

מוצר נוסף שניסינו הוא מערכת השתייה של Cenote.  מערכת זו מוכרת בעיקר לרוכבי האופניים המצטיידים בה על מנת שיוכלו לשתות ללא צורך במגע יד תוך כדי רכיבה (פתיחת וסגירת השסתום מתבצעת בנשיכה) . היא גם פופולרית בקרב מטיילים, רצים, בסקי ועוד.
הייחוד של המערכת של Cenote הוא שגם היא עשויה מחומרים בלתי רעילים (BPA and Phthalate free) ושהיא יחסית זולה ועם זאת ניתנת לשימוש רצוף וניקוי לפי בחירת המשתמש כשבסופו ניתנת למחזור.
את השקית מניחים בתיק ואת הצינורית מוציאים דרך חור קטן שמשאירים בריצ'רץ' (או שמשתמשים בתיק המיועד ומותאם למערכת כזאת).
למערכת אין טעמי לוואי.
המערכת עולה בארה"ב באתר החברה כ-17 דולאר ושקית בלבד עולה כ-7 דולאר.


גילוי נאות: הבקבוקים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr