יום שלישי, 5 במאי 2015

Smashbox Full Exposure Kit and Contour Kit

שני קיטים חדשים מבית סמאשבוקס. Smashbox (סמאשבוקס) הוא מותג האיפור המוביל של כוכבי הוליווד מאולפני צילום בלוס אנג'לס!
Smashbox Full Exposure Kit and Contour Kit

סטודיו Smashbox הוקם בלוס אנג'לס ב-1990 ומאז הוא הסטודיו המוביל לצילום הכוכבים. בראשיתו, היה סטודיו חדשני שכמותו לא היה במקום! לצורך הצילומים יצרו במקום איפור נח, נעים ועמיד שיתאים לצילומים ובהמשך, בעקבות הביקוש, התחילו לשווקו לקהל הרחב.
Smashbox הושק בארץ בנובמבר ונמכר כרגע ברשת אפריל. המותג הפך ללהיט כשיש לו ביקורות מעולות והמון באזז. אחרי גידול של מעל 40% במכירות, צפו בקרוב להשקות של נקודות מכירה נוספות ואף לחנויות קונספט! התחזית היא להכפלת גודל השוק של המותג בארץ!
למותג כ-240 מוצרים כשבקרוב יובאו לארץ מגוון מוצרים ייחודיים נוספים. המוצרים נמכרים במחירים סבירים שמאפשרים לכל אשה לרכוש איפור איכותי ברמה מקצועית! 

בארוע הושקו שתי פאלטות חדשות Full Exposure Pallet ו-Contour Kit. מחירן לצרכן 299 ו-269 שח בהתאמה, אלו מחירים אטרקטיביים לכמות כזאת של מוצרים בקיט אחד. רק כדי לסבר את האוזן, ה-Contour Kit כיום מקום ששי ב-Sephora ומוצרים אחרים בחמישייה הפותחת!
בסטודיו מבצעים התאמות וניסויים נרחבים של המוצרים החדשים. כחלק מההשקעה במותג מופו בסטודיו במחקר שארך 5 שנים יותר מ-5,000 עיניים. הם הגדירו צורות עיניים והתאימו הדרכת איפור מבנה העין ליום, לערב ולמראה מוגדר ביותר! כך בדומה מופו ונוצרו הדרכות למבנה פנים. העיניים הם מרכז הפנים, אנו רוצים את המיקוד באיפור עליהם ולכן חשוב להדגיש אותן היטב ולהתאים לכל צורת וצבע עין את האיפור המתאים לה.
Full Exposure Pallete
סט של 14 צלליות בגווני החובה: מניודים ועד שחורים, משימרים עמידים ועד גווני מאט קטיפתיים-חלקים מסודרות בשתי שורות – עליונה שימר, תחתונה מאט לנוחיות בחירה ואבחנה בין הגוונים.
בקיט מברשת דו צדדית, צד אחד רך לצלליות ואחד שטוח להנחת גווני השימר. המראה של כל צד שונה כדי לא להתבלבל ולערבב בהיר וכהה.
בנוסף, תמצאו בקיט את המדריך לאיפור העיניים לפי צורת העין. 

Contour Kit
ערכה של 3 פודרות בגוונים אוניברסליים המאפשרים להתאים לגוון העור ולפיסול ובניית עומק ומימד לפנים (אחרי שהמייקאפ מטשטש את קווי המתאר). באמצעות הערכה ניתן לפסל לבנות ולהדגיש עצמות לחיים וקו לסת, לבצע הצללות והארות לפנים.
בערכה מברשת הצללות זוויתית שעוצבה במיוחד לסט!
הוראות מדויקות להצללה והארה של הפנים לפי המבנה. 

הנה הדרכה עם כתוביות בעברית לשימוש בסט על מנת לעצב את הפנים – להצר את האף, להדגיש את עצם הלחי – שווה צפיה!

הדגמות
בארוע הציג לנו וויל, המאפר הראשי את המוצרים תוך ביצוע שתי הדגמות איפור.
הדגמה ראשונה
וויל הדגים את האיפור תוך שהוא מסביר על הקיטים החדשים ונותן טיפים לאיפור.
לדוגמנית עיני שקד – האיפור קלאסי כשבצד משולש, בהיר מסביב כהה באמצע (ראו מדריך העיניים).
וויל מסביר שאת הקונטור בלחי לשים על העצם. לא לעשות קונטור מתחת לחיבור בין האוזן לקצה האף!
ועוד טיפ מוויל: לא לשים ברונזר על כל הפנים זה מזקין! המטרה באיפור שהחלק האמצעי יהיה בהיר ויקבל פוקוס על העיניים. 

הדגמה שניה
בהדגמה השניה השתמש באיפור שהיום מאוד מודרני בוניס ביץ'. עושים איפור "יוגה" עדין ומשתמשים בליפסטיק בוהק מט.

המוצרים בהם וויל השתמש (בנוסף לקיטים):
Primer Water משמש לרענן את האיפור. מתאים בין השכבות לקבע את האיפור. על בסיס מים וללא סיליקון או תוספות מזיקות. לפריימר התזה מושלמת ונוחה. וויל סיפר לנו כמה השקעה גדולה היתה בהתאמת הראש להתזה, אפילו שמדובר בפריט קטן מפלסטיק!
קונסילר אייליינר – נותן עד 24 שעות כיסוי מלא (Full Cover) מתאים לפיגמנטציה ואפילו לקעקועים – מורחים עם מברשת, מחכים 10 שניות ומטשטשים עם האצבע מתאים לכל הפגמים ולכיסוי ׳בלי איפור׳.
האייליינר עמיד במים מגיע בצבעי שחור וחום (חכו ליולי) כמו מסנני שמש, האיפור יוגדר לפי שעות עמידות.
ליפסטיק מהסדרה החדשה המט. 

וקצת טיפים:
על מנת להרזות את האף לשים היילייטר באמצע מלמעלה עד לפני הקצה אם מגיעים לקצה יתקבל אף מבריק
איך לבחור אודם חדש זרחני מהסט החדש שיושק בקיץ? אותו צבע שאתם אוהבים רק חזק יותר וזרחני.
קצת מהתנסות עם המוצרים. מדובר בסט אישי נשי ברמה של מאפרת מקצועית שכולל את כל הגוונים המתאימים גם לי, לבתי ואפילו לחברה שתבוא להתאפר. המבחר מאפשר להתאפר גם ביום וגם בלילה וההוראות המפורטות מקלות על התאמת האיפור לעין ולמבנה הפנים. המחיר לא זול למי שצריכה צלליות בודדות או ספציפיות או ברונזר בודד אך מתאים למי שרוצה טווח רחב של גוונים לכל ארוע, יום לילה חורף וקיץ. המברשות ארגונומיות ונוחות ומאפשרות להגיע לרמה גבוהה של איפור בבית.
ולסיכום, תוכלו למצוא בחנויות אפריל את הקיטים ולהנות מהן מקיט איפור מקצועי המתאים לכל אשה למראה מושלם עם הוראות שיעזרו להתאים אותו למבנה הפנים והגוונים האישיים של כל אחת.   אך תצטרכו סבלנות כי חלק מהמוצרים בעיקר בהדגמת האיפור השני (כולל הליפסטיקים החדשים),  יגיעו לכאן ביולי אוגוסט אז יש למה לחכות  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr