יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

eBath עיצוב חדר האמבטיה

עיצוב חדר האמבטיה עם eBath עם חמישה טיפים שישדרגו לכם את חדר האמבטיה בלי שתצטרכו להוציא הרבה כסף. שתי הדגמות לעיצובים לדוגמא ואביזרים מגניבים ששווה להכיר, שבגללם הילדים יריבו מי יתרחץ ראשון…
eBath עיצוב חדר האמבטיה

את חדר האמבטיה שלנו הפכנו מאמבטיה צפופה למקלחת מרווחת במהלכה נפטרנו מהאמבטיה והחלפנו אותה בטוש ושיפרנו את מראה האמבטיה עם קרמיקה חדשה ואלגנטית, אסלות תלויות ומקלחונים איכותיים. השלב הבא היה האבזור עם אביזרי הגימור. משהו שאפשר תמיד להמשיך ולשפר בו. לאחרונה הזמנתי כמה אביזרים לאמבטיה מחנות אביזרי אמבט באינטרנט eBath: מרבדים צבעוניים וראש טוש עם תאורה מתחלפת. תוך כדי רענון חדר האמבטיה אספתי כמה טיפים לאבזור עיצוב חדר האמבטיה ומראה הכללי שיכולים להפוך אמבטיה משעממת לאמבטיה יפה ומושכת בלי להשקיע הרבה כסף. הנה 5 טיפים שלא יעלו לכם הרבה.
טיפים לעיצוב חדר האמבטיה
1. חדר האמבטיה הוא מקום לא סלחני. יש בו מים , רטיבות ולחות ובארץ יש גם בעיית אבנית. לכן כדאי להשקיע באביזרים איכותיים. מקלחון שדלתו מתפרקת או שאינו נסגר היטב יגרום לנזילות ובעיות של עובש, ברז שאינו זורם טוב או מטפטף שדורש מאמץ זה דבר מאוד מציק. האביזרים הם יחסית הוצאה קטנה למול ההוצאה הכללית על בניית ושיפוץ חדר האמבטיה אך משפיעים מאוד על חווית השימוש.
2. הצטיידו במגבות תואמות בצבע יפה שמתאים למרבד. אני אוהבת לבחור צבע ניגודי שיקשט את האמבטיה ולא להתאים לצבע החרסינה. שלבו גוונים שונים של אותו הצבע! הרשו לעצמכם להתפרע, בניגוד לקרמיקה שצריך חפירה בשביל להחליף, מרבד ואביזרים  מחליפים אחת לכמה זמן שהם מתבלים אז אפשר לשנות, לגוון ולהעיז. אם אתם קונים אונליין טקסטיל בדקו היטב עם החנות מהו גוון הפריט, שכן הגוונים על המסך נראים שונה מבמציאות.
3. קנו שמפו וחומרי טיפוח יפים ומפנקים. הם לא כל כך יקרים ומהווים פינוק כייפי וגם מקשטים את האמבטיה. כשאינכם מתרחצים הניחו אותם על מדף באמבטיה. הנה התכשירים של ספירה שקיבלתי במתנה מקשטים את חדר האמבטיה. 

4. אלתרו. אם אין לכם תקציב, השקיעו בכלי אחד או שניים איכותיים ויפים לסבון (רגיל/נוזלי) וחפשו מה יכול לשמש אתכם לאחסון ואבזור תכולת האמבטיה. לדוגמא, צנצנות. גמרתם את הריבה? ממרח בצנצנת? נקו היטב, הסירו התוית (תמצאו הדרכה לצנצנות במטבח שתתאים גם לחדר האמבטיה) ומלאו במקלוני אזניים, צמר גפן, וכל תכולה אחרת שתרצו על המדף באמבטיה. התוצאה אלגנטית ויפה וגם פרקטית! דלי בכמה שקלים יכול לשמש ככלי מגבות. גם נרות ישמשו אתכם לריח טוב, לתאורה כשיש הפסקת חשמל (זה קורה הרבה לאחרונה לצערי) וגם יפה! אפשר לקנות בכמה שקלים נרות ריחניים והם גם יכולים להוסיף מגע של צבע. גם אביזרי מטבח כמו כוסות צבעוניות לילדים נראות נהדר באמבטיה, הן יחזיקו את מברשות השיניים, תוכלו לשלוח אותן למדיח הכלים ולהנות משינוי הצבעים. 

5. רכשו אביזרים מגניבים לילדים ולמבוגרים, כמו ראש טוש גשם וראש טוש עם תאורה מתחלפת, הם קצת יותר יקרים אבל התענוג לאורך זמן. ראש טוש עם תאורת לד מתחלפת שקניתי ב-eBath לא יקר מראש טוש איכותי אחר, ובנוסף על היותו מואר באור לד צבעוני הוא ראש טוש נעים נח ואיכותי. התאורה מתחלפת לפי טמפרטורת המים – ירוק כשהמים קרים, כחול כשהמים חמים, ואדום כשהם רותחים. גם שימושי וגם חינני. ובנוסף, לא צריך לרדוף אחרי הילדים שיתרחצו, הם רבים מי יתרחץ ראשון  בגלל זה. רק הערה לגבי  הפטנט הזה, הראש גדול יחסית והקטנטנים ימצאו אותו כבד משהו ואם תתרחצו בטמפרטורת בינתיים בדיוק בין הכחול והאדום למשל, יהיה לכם דיסקוטק קטן… 
החנות שבה רכשתי אביזרים היא eBath. תמצאו ב-eBath את כל המגוון של האביזרים לאמבטיה כולל ברזים, מקלחונים, ראשי טוש, מושבי אסלה, וילונות, מרבדים, סבוניות, מדפים ועוד. ממש הכל. החנות מאוד נוחה, ניתן לדפדף בקטגוריות, לשמור במועדפים, להכניס לסל ולקנות בקלות. אבל זה לא העיקר, העיקר הוא מבחר ואיכות המוצרים. ובדיקה של מבחר המוצרים מגלה אוסף מוצרים איכותיים ומוכרים עם אפשרויות בחירה מרובות. כולל מוצרי יוקרה במחירים תחרותיים שגם מי שאינו עשיר יוכל לרכוש – כמו ראש טוש גשם, ראש טוש עם אורות לד, ועוד חידושים. הזמנתי במוצאי שבת והחבילה הגיעה ביום שלישי בבוקר. 

והנה התוצאה – שני עיצובים עם אביזרים וצבע, הכוללים את מה שרכשתי ב-eBath שמדגימים איך מיישמים את העקרונות העיצוביים שהזכרתי.
עיצוב 1 – ירוק צהוב. ארון האמבטיה נשאר מלפני השיפוץ בגוון כתום. שילבתי מרבד ירוק בהיר צהבהב, פח ירוק כהה, תכשירים שאני משאירה על המדף ועל השיש הם בגווני ירוק עד צהוב (כל השאר נכנס לארון), כולל נר ירוק מאיקיאה וכוסות ילדים בצהוב וירוק.  המגבות בגווני צהבהב. בטוש הותקן ראש טוש עם אורות לד מתחלפים. 

עיצוב 2- גווני כחול. שילבתי מרבד תכלת עם אביזרים ומגבות בגווני כחול-תכלת. שימו לב כמה כוס פלסטיק צבעונית ודיאודורנט בצבע תואם יכולים להוות גימור לעיצוב. 

"Ebath היא החנות האינטרנטית הראשונה בישראל המוכרת אביזרי אמבטיה בלחיצת כפתור. האתר כולל מעל 1,000 אביזרי אמבטיה, ארונות אמבטיה, מקלחונים, ידיות לארונות ועוד. לקנייה ב– ebath יש מספר יתרונות בולטים: מחירים נוחים הנובעים משיטת השיווק הישיר, תהליך קנייה פשוט ומהיר ומגוון אביזרי אמבטיה איכותיים, מעוצבים ועמידים לאורך זמן."
פרטים: eBath
גילוי נאות: השרות/המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr