יום שישי, 15 בינואר 2016

טיפול מזותרפיה של ג'יג'י להאטת הזדקנות העור

טיפול מזותרפיה של ג'יג'י להאטת הזדקנות העור פועל להפחית ולצמצם את הקמטים ולהביא למראה חיוני ומהודק – באמצעות טיפול מזותרפיה (מיקרונידלינג). מזותרפיה היא תחליף לא פולשני לניתוח פלסטי. זהו טיפול פרא רפואי מתקדם לחידוש רקמת העור. הטיפול הוא מהותי לעור בעל אפקטיביות גבוהה להמרצת הדם וליצירת קולגן חדש.
טיפול מזותרפיה של ג'יג'י להאטת הזדקנות העור


טיפול מזותרפיה מבוצע במכון בלבד. באמצעות עט pen חשמלי עם ראש בעל 5 מחטים קטנות בעוצמה מותאמת לאיזור המטופל מבוצע גירוי לעור באמצעות הפציעה הקטנטנה של רבע מילימטר עד מילימטר שיוצרת המחט מה שמגרה את העור ליצור קולגן ומגביר ייצור חומצה הילרונית באמצעות הגברת זרימת הדם. זהו בעצם שימוש במערכת החיסון של הגוף.
טיפול המזותרפיה הקודם בוצע עם רולר. העט החדש מדויק מאוד וניתן לכייל אותו לפי ההוראות לפי מיקום הטיפול (למשל ליד העין) לחדירה לעומק המתאים, כך ניתן להתקרב לעין, וגם לעבוד על הידיים ובאיזור בצוואר.
 במהלך הטיפול מוחדרים לשכבות העור הפנימיות חומרים ייחודיים בצורת שבע סדרת תמיסות סטריליות שפותחו במיוחד על ידי ג'יג'י בהתאם לסוג הטיפול ופועלות בעומק שכבות העור: חומרי אנטי אייג'ינג, חומרי ליפטינג, אנטי צלוליט, נגד אדמומיות, חומרים לשיער ועוד. בין החומרים הפעילים יש חומצה היאלורונית, סליציום אורגני, רזרווטרול, אלדויין, טרי-פפטידים ועוד, בהתאם לטיפול הדרוש לעור הספציפי. הנה עוד מידע על התמיסות ומרכיביהן הפעילים.
הנה סרטון המדגים טיפול מזותרפיה תוך שילוב החומרים הפעילים של ג'יגי' בהתאמה למטופלת.

בג'יג'י מאמינים בהתאמת התכשירים לעור כמו שיש התאמת תפריט לתזונה. יש סדרה רחבה של מוצרים והקוסמטיקאיות, העוברות הדרכות צמודות אישיות על ידי הצוות של ג'יג'י, לומדות להתאים את המוצר לעור המטופל ובהתאם לדרוש לו נבחרים החומרים המתאימים. במשרדי ג'יג'י בפתח תקווה יש חדר הדרכות ייעודי. 

שם מתקיימות הרצאות והדרכות על ידי הצוות המקצועי של ג'יגי'.

כמה חידודים לגבי הטיפול:
– מזותרפיה תורמת למיצוק וחידוש העור, משפתרת את הטקסטורה – זהו מאבק בקמטים ולא הבהרה.
– טיפול מזותרפיה ניתן לעשות כל השנה, הוא לא תלוי מזג אויר ולא כמו פילינג שצריך בחורף.
– הטיפול לא מתאים לבעלי אקנה וחולי סכרת.
– במהלך הטיפול מרגישים דקירות קלות ועקצוצים עדינים
– לא לבצע טיפול כשחולים
– המחטים חד פעמיות
לג'יגי' יש ייחודיות בסינרגיה בין הטיפול במכון ובבית, ג'יג'י מייצרת גם מגוון חומרי טיפוח לעור – ניקוי, טיפול, טיפוח, הזנה, אנטי אייג'ינג ועוד בתכשירים ביתיים שאותם ניתן לרכוש במכונים המטפלים של ג'יגי' ולהמשיך את הטיפול המשלים בבית.
ג'יג'י היא חברה ישראלית "כחול לבן" שנוסדה ב-1957 ומייצאת לכל העולם. החברה מפתחת מוצרים מקצועיים כולל מיכשור מקצועי ומפעילה סניפים ברחבי הארץ והעולם. המותגים של ג'יג'י נמכרים על ידי קוסמטיקאיות. החברה עומדת בתקנים בינלאומיים ובתקני בקרת איכות. מאז 2008 היא חברה "ירוקה" ורוב מוצריה אינם מהונדסים גנטית, אינם כוללים תוצרי נפט ואינם מכילים פארבנים תוך הימנעות ממוצרים אלרגניים ובשמים. מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים! בנוסף, האריזות ניתנות למחזור. החברה מייצאת ל-41 מדינות כולל מדינות שאינן מקיימות יחסים דיפלומטיים עם ישראל. לעוד מידע על ג'יגי'.
חוות דעת אישית: בטיפול מזותרפיה עדיין לא התנסיתי, אבל את המוצרים של ג'יגי' (GIGI) ניסיתי בבית ואני יכולה להמליץ עליהם בחום! הם פשוט נהדרים. בעלי ניחוח עדין ולא מבושם, נספגים היטב והעור מרגיש ונראה נהדר אחרי השימוש בהם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr