יום שבת, 16 בינואר 2016

סבוקלם אקטיב קרם לחות, סבוקלם בין לילה וסבוקלם סבון

סבוקלם אקטיב קרם לחות וסבוקלם בין לילה הם שני קרמים שמיועדים להרגעת עור רגיש ולמלחמה באדמומיות. שניהם כוללים תמציות צמחים ורכיבים מרגיעים הנלחמים ביובש, באדמומיות ובעודפי שומן. הקרמים אנטיאלרגנים, ללא פראבנים ולא נוסו על בעלי חיים. כדאי גם לנקות את הפנים בסבון מתאים.
סבוקלם אקטיב קרם לחות, סבוקלם בין לילה וסבוקלם סבון


סבוקלם אקטיב קרם לחות –  קרם לחות עדין ולא שומני לפנים שמתאים להרגעת עור מגורה, אדמומי יבש הנוטה להתקלף. הקרם עשיר בויטמין A, באלוה-ברבדנסיס ותמציות צמחים מרגיעות. הקרם מתאים לכל סוגי העור ולכל הגילאים!
סבוקלם בין לילה –משחה מרוכזת להרגעת העור וטיפול באדמומיות בעלת פעולה מהירה שמיועדת לטיפול מקומי באיזורים אדמומיים. המשחה מכילה תמציות ייחודיות עולל שמן עץ התה, שמן אורן סיבירי עשירה בשמנים איכותיים כמו חמאת שיאה ותמציות צמחים שמרגיעות את העור ורכיבי אבקה לספיגת עודפי לחות.
שני הקרמים מגיעים במשאבות היגייניות נוחות לשימוש. הם אינם שומניים, אנטיאלרגנים, ללא פראבנים ולא נוסו על בעלי חיים!
הקרמים הגיעו אלי בדיוק כשנחתתי מטיסה אחרי שעות של יובש במטוס. אני מאוד סובלת מיובש בכלל (בעיקר בחורף בגלל החימום) ובטיסה במיוחד – בנשימה וגם בעור. לוקח לי כמה ימים להתאושש מהתנאים ולחזור לעצמי. בכלל, העור שלי מאוד דק ורגיש.
אחרי מקלחת חמה מרחתי את משחת סבוקלם בין לילה. כבר למחרת הרגשתי שיפור ברמת הלחות והאדמומיות. למרות הצורה של הבקבוק שמזכיר סרום מדובר בקרם לחות סמיך בצבע לבן אך לא שומני.

ניסיתי בינתיים את שני הקרמים. לשניהם יש ריח ייחודי של צמחי מרפא ותה והם בעלי צבע לבן, סמיכים מאוד ואינם שומניים. הם נספגים די מהר והעור מרגיש כאילו נמרחה עליו שכבת מגן נעימה שאינה מרגישה שומנית.
את סבוקלם אקטיב קרם לחות נתתי לבת המתבגרת שלי שהתחילה למרוח משחה נגד התחלת אקנה וסובלת באדמומיות ליד האף עם יובש כתוצאה מהמשחה. היא מרחה את קרם לחות סבוקלם אקטיב וכבר תוך יום הרגישה הקלה ברמת היובש והאדמומיות.

לטיפול מקיף, למי שיש עור רגיש או שסובלת מאדמומיות, או בכל מי שמחפשת, לסבוקלם יש סבון פנים לעור רגיש. זהו סבון עדין המבוסס על קוקוס ותירס, חומרים טבעיים הידועים בתכונות הניקוי וההסכה שלהם. בנוסף, התכשיר מכיל תמציות של אצות ים לריכוך וקמומיל להרגעה. יותר מכך, הוא אינו מכין SLS, פראבנים או כל חומר אחר שידוע כמזיק.  הסבון מתאים לניקוי עור עדין ולהסרת איפור, לכלוך ועודף שומניות. נעים מאוד ומומלץ!
לסיכום, זו לי פעם שניה שאני מנסה מוצרים של סבוקלם וגם את מוצרים אלו אני מאוד אוהבת וממליצה עליהם במיוחד למי שיש עור רגיש.
אם תרצו לנסות את המוצרים, תוכלו להרשם לקבלת דוגמית עד הבית בקישור הבא:http://bit.ly/1ZedJ21המוצרים נמכרים בבתי מרקחת ובסופרפארם. קרם אקטיב עולה 99.100 ש"ח וסבוקלם בין לילה עולה 79.20. יש כרגע 20%% הנחה על כל מוצרי סבוקאלם בסופרפארם.
הכתבה עודכנה בתאריך 1.12.2016 – התווספה סקירה של הסבון.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr