יום חמישי, 21 בינואר 2016

איפור חורף עדכני אצל יוסי ביטון

איפור חורף עדכני לשנת 2016 הוא חתולי ובגווני ניוד שזופים. בביקור התעדכנות אצל יוסי ביטון בגבעתיים התאפרתי בגווני חורף 2016 והצטיידתי במספר מוצרים. כל הפרטים כאן!
איפור חורף עדכני אצל יוסי ביטון


המראה הטרנדי לחורף 2016 כולל עיניים חתוליות בשימוש בצלליות עם מראה שזוף של צבעים חומים וצבעי אדמה וצבעי ניוד חוורים מעושנים ושפתיים חוורות. להתנסות במראה הגעתי לסניף גבעתיים של יוסי ביטון שם איפרו אותי צוות המאפרות המקצועיות של הסניף וייעצו לי בבחירת המוצרים המתאימים לי. אמנם כפי שהזכרתי המראה כולל צבעי ניוד חוורים, אך כאן נוספת ההתאמה האישית של הגוונים האהובים וההופעה האישית. אני מעדיפה שפתיים ורודות יותר וטבעיות יותר. הטרנד יפה לפלקטים אבל במציאות אנחנו מתאימים אותו.

וכך השגנו את המראה (בסוגריים המוצרים) שלב אחרי שלב.
לבסיס מריחת קרם לחות ופריימר כבסיס לאיפור. אחר כך קונסילר/קורקטור.
התחלנו עם העיניים. העיניים שלי קטנות יחסית (מלוכסנות), עם צניחת עפעפיים/גבות קלה וקצת אסימטריה ביניהן.
השתמשנו בפלטה לעיניים (פלטה מס' 14). הנחת צללית שמנת בזוית הפנימית של העין מתחת לעצם הגבה. זה נותן הארה ומראה של עיניים גדולות יותר.
הנחת צללית על כל גלגל העין – עוברים מעבר לגלגל כדי להבדיל את העין. הוספת צללית חום בקפל העין ליצור מראה של עין גדולה יותר. ואז הארכת הצללית מעבר לקפל ליצור עין חתולית. בזוית החיצונית של העין הנחת צבע חום כהה כדי ליצור מראה עין מלוכסנת ולהרים עין נפולה.
לבסוף, עיפרון בצבע שמנת בתוך העין נותן אשליה של עין יותר גדולה (עיפרון שמנת מס' 15).
מריחת מסקרה ווליום שחורה להארכת הריסים עיבויים ועיצובם.
מריחת מייק אפ מזין 07 – תוך טפיחה ליד העין ומריחה מטה בצדדי הפנים.
יצירת קו עצם הלחי בשימוש בהצללות רטובות ואז הצללה יבשה (ברונזר BL06). השימוש בהצללות גם בצידי האף להקטנתו (ומריחת הצללה בהירה במרכז האף ליצירת הניגוד) ומעט סביב הפנים ליצירת עומק והארת הפנים.
מתן גוון חי ב"תפוח הלחי" (סומק CP02).
ליפסטיק ליפ קליק 06 – פיגמנט ורדרד טבעי של השפתיים. מעניק לחות לשפתיים עם מעט ברק ומראה טבעי.
עיצוב הגבות (עם פיגמנט גבות )02 – צביעת גבות להשלמת חורים בגבות, עיבוי הגבה והארכתה. זה מראה אופנתי נותן טון לפנים.
זו ההזדמנות להסתכל שוב על התמונה ולשים לב להדגשת העיניים והריסים המחוזקים, המסגרת שנותנות הגבות המעוצבות ועצמות הלחיים הגבוהות שהתקבלו בהצללות.

ואם נראה לכם שהתוצאה היא משהו בסגנון אשת עסקים אז תראו כמה זה נשי עם שיער פזור.

אם תגיעו לסניף, המאפרות של יוסי ביטון יעזרו לכן ליצור את המראה המתאים לכן, יתאימו לכן את המוצרים וגם ילמדו אתכן איך משתמשים במוצרים. איזה כייף זה לשבת מול שולחן איפור מעוצב מלא אור וגדוש מוצרי איפור נהדרים מכל הסוגים והגוונים! שכחתי להגיד קודם כמה זה כייף להגיע לסניף ולהתאפר.
אני בחרתי 2 מוצרים מסדרת המוצרים של יוסי ביטון שנקראת B COSMIC.
אחד הוא השפתון, ליפ קליק 06 עם פיגמנט ורדרד, טבעי. השפתון מעניק לחות לשפתיים שזה חשוב לי (השפתיים שלי תמיד יבשות, רואים את זה בתמונות) ומקנה מראה טבעי ולא דרמטי שזה הסגנון שלי לשימוש יומיומי.
המוצר השני שבחרתי הוא מסקרה ווליום – מסקרה שמעבה ומאריכה את הריסים בזכות המברשת המעוגלת שלה. המסקרה הזאת עושה עבודה נהדרת עם הריסים העדינים הקצרים יחסית שלי. היא אינה עמידה במים לחלוטין אלא Water resistant מה שאומר שהיא לא תיזל כשיורדת דמעה או לחות בעין אך אינה מתאימה לרחצה בים למשל. 

רוצים לראות את האיפור של 2015? הנה פרטי האיפור אצל יוסי ביטון בשנה שעברה. ועוד בבלוג בקטגוריות איפורטיפוח ולייפסטייל.
גילוי נאות: הייתי אורחת המקום והמוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr