יום ראשון, 7 בפברואר 2016

ערכת טיפול באקנה מבית חוה זינגבוים Rest N' Treat

Rest N' Treat היא ערכת טיפול באקנה מבית חוה זינגבוים בשיתוף פעולה עם חברת קופרון. הערכה מכילה ציפית אנטיבקטריאלית וחומרי טיפול יעילים לטווח ארוך בבעיות של אקנה ללא הבעיות ותופעות הלוואי של טיפול תרופתי אגרסיבי. הערכה מתאימה לטיפול הוליסטי באקנה אצל נוער וגם אצל מבוגרים הסובלים מהבעייה לאורך זמן. 
ערכת טיפול באקנה מבית חוה זינגבוים Rest N' Treat

אקנה הוא לעתים קרובות בעיה כרונית וגנטית. אמנם רבים מבני הנוער סובלים מזה בגיל ההתבגרות, אבל כיום יודעים שמדובר בבעיה שנשארת גם אצל חלק מהמבוגרים. לעתים מופיע אקנה גם בגב במחשוף ובחזה ובמקומות אחרים בגוף. יש לטפל בזה באופן רגיל כחלק משגרת הטיפול והטיפוח של העור, אחרת מעבר לאי נעימות שבפצעים זה גורם להזדקנות מהירה יותר של העור.
הרבה מהטיפולים באקנה עם תרופתיים מה שהופך אותם לאגרסיביים יותר, עם תופעות לוואי ובעיות נוספות (למשל, ברואקוטן יש בעיה של חשיפה לשמש, איסור שימוש בהריון, פגיעה בכבד, וכו'). לכן צריך טיפול הוליסטי יותר, רצוי כזה שאינו תרופתי ואגרסיבי. הטיפולים של חוה זינגבוים, וגולת הכותרת שלה שהיא הערכה החדשה Rest N’ Treat הם טיפולים בריאים ולא פוגנים בעור ובגוף, כאלו שאפשר לשלבם בשגרת הטיפוח לאורך שנים. הם מתאימים לגברים לנשים ולנוער. התכשירים בערכה נחקרו קלינית והראו הפחתת מאפייני אקנה ברמה של 42.9-100% לכל מאפיין.
ערכת טיפול באקנה Rest N’ Treat היא יוזמה של חוה זינגבוים לשילוב מוצרי טיפול באקנה עם טכסטיל אנטי בקטריאלי בפטנט ייחודי של חברת קופרון, המתמחה בטכסטיל אנטי בקטריאלי. כחלק מהמלחמה באקנה יש צורך לנקות את העור וסביבתו מחיידק הפץ אקנה, חלק מההמלצה של חוה לטיפול באקנה כוללת החלפת הטקסטיל הבא במגע עם איזור האקנה, כמו הציפית במקרה של הפנים, כל יום, במטרה למנוע התרבות של החידק באיזור הנוגע בפנים. מתוך כך נולד השילוב של טכסטיל אנטיבקטריאלי של קופרון – ציפית אנטיבקטריאלית, בערכה לטיפול באקנה.


הערכה כוללת: סבון אקטיב עדין, אקטיב ג'ל, אקטיב מי פנים טיפוליים וציפית אנטי בקטריאלית.
 מרכיבי הערכה והשימוש בה, כולל חוות הדעת בשימוש
ההתייחסות כאן היא לאקנה בפנים, אולם ניתן להשתמש בערכה לכל איזור בו מופיע אקנה.
סבון אקטיב עדין – סבון אנטי בקטריאלי אנטי דלקתי מניעתי וטיפולי. משמש לניקוי הפנים וכהכנה לכל התכשירים האחרים  (פעמיים-שלוש ביום). למרוח ולעסות על עור יבש, להזהר ממגע בעיניים, לשטוף בעדינות. חווית השימוש: הסבון נעים, אין לו ריח והוא נעים. במריחה מקציף באופן מועט ומייצר שכבה לבנה על הפנים שיורדת בשטיפה. הוא משאיר את העור נעים למגע.


אקטיב ג'ל – זהו חומר אנטי בקטריאלי אנטי דלקתי מניעתי וטיפולי לטיפול באקנה. ניתן להתמש בו עד שלוש פעמים ביום, למרוח ולהספיג  כמות קטנה על עור נקי ויבש  באיזורים הנגועים בלבד ולהזהר ממגע בעיניים. להשאיר על העור. חווית השימוש: התכשיר שקוף צהבהב. הוא נספג בקלות.הוא קצת שורף בהתחלת השימוש אולי בגלל שהוא מחטא אך זה עובר כעבור רגע.

אקטיב מי פנים טיפוליים – "נוזל עוצמתי ופעיל המשמיד את חידק הפץ אקנה. מחדיר לעור אנטיאוקסידנטים ורכיבים מרגיעים, אפקטיבי, מבצע השלת תאי מתים חידוש והבהרת העור". לשימוש בערב, על עור נקי ויבש, לטפטף 4-55 טיפות על פד ולמרוח עדינות לא באיזור העיניים. להשאיר על העור. חווית השימוש: למי הפנים ריח אלכוהולי וקצת שורף בהתחלת השימוש אולי בגלל שהוא מחטא ונרגע מיד. 

ציפית – ציפית משמידה חידקים, בקטריות ווירוסים בטכנולוגיה של קופרון, בטוחה לשימוש ויעילותה אינה "מתעייפת". הוראות השימוש:  לכבס לפי הצורך ללא שימוש במרכך, ללא ייבוש במייבש וללא גיהוץ. אם הפצעים באיזור החזה או הגב ניתן להניח על הסדין באיזור הפצעים ולישון ללא חולצה. חווית השימוש: הציפית נהדרת, היא מתאימה לכל סט מצעים (גם לבן, גם לבת וגם למבוגרים כי צבעה נייטרלי ועדין, בתמונה נראית הציפית על המצעים הכחולים של המתבגר). מגעה נעים כמו סאטן למרות שלא השתמשנו במרכך.

בנוסף, כדאי להשתמש בקרם לחות נטול שומן ובמקדם הגנה בחשיפה לשמש.
בשימוש בציפית, הסבון והג'ל במקרה קל מאוד של אקנה חל שיפור מהיר ומרשים, תוך יומיים-שלושה, בהשוואה לתכשירים הקודמים שהיו בשימוש. למרות שהתכשירים לא מייבשים שילבנו עם קרם לחות אקטיב של סבוקלם ליתר בטחון למתן לחות לעור. מי הפנים, כמו כן כמות קטנה של התכשירים, נמסרו לקרובה שמצבה דורש טיפול יותר רציני ואעדכן בהמשך.
התכשירים מתאימים לעור שומני ועבה יחסית וברמת דלקת גבוהה יחסית אך יתאימו גם לעור מעורב. לפני תחילת הטיפול מומלץ להגיע לחוה לאבחון להתאמת התכשירים (מינון, כמות ואופן המריחה- נקודתי או על כל הפנים). ישנם תכשירים אחרים לעור יבש דק ורגיש. מחיר הערכה 760 ש"ח כולל הציפית וניתן לרכוש את התכשירים באופן בודד לפי הצורך (מחירם 121-273 ש"ח).
קצת רקע
חברת קופרון פיתחה טכנולוגיה ייחודית, שהוכחה מחקרית המוגנת במספר פטנטים, לשילוב נחושת בסיבי בד וכך יצרה  טקסטיל אנטיבקטריאלי תוך שימוש בתכונה הידועה (עוד מימי ההיסטוריה) של הנחושת – המשמידה חיידקים, בקטריות ווירוסים. הטכנולוגיה, המוגנת באמצעות פטנט, משולבת במגוון מוצרים המשווקים בתחום הרפואי, הצבאי והפרטי.
חוה זינגבוים  היא קוסמטיקאית רפואית שרכשה את השכלתה בארה"ב ב-Wilferd Acadamy ולאחר מכן התמחתה בבית החולים Scott and White Texas. חוה הייתה שותפה למחקרים רבים בתחומי האסתטיקה הרפואית כולל אוניברסיטת בר אילן במחקר פורץ דרך בתחום הננוטכנולוגיה שיתפרסם בקרוב. לחוה זינגבוים מכון הכשרת אנשי ונשות מקצוע המציע טיפולי קוסמטיקה רפואית ומספר סדרות של מוצרי טיפול וטיפוח ייחודיים הנמכרים בארץ ובחו"ל.
לסיכום, נראה שיש פה בשורה של ממש לסובלים מאקנה ואני ממליצה בחום לנסות את הערכה.
 גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr