יום רביעי, 30 במרץ 2016

נעלי K-Swiss – כשאופנה וספורט נפגשים

חדש בארץ – נעלי K-Swiss האמריקאיות עם שיק ואופנתיות בנעלי ספורט וסניקרס. הקולקציה כוללת נעלי נוחות אופנתיות, נעלי הליכה וריצה. הנעלים עשויות ברמת גימור גבוהה ובעיצובים מרהיבים בשלל צבעים עם דגמי עור מעוצבים שלא ישאירו אף חובב וחובבת אופנה אדישים.
נעלי K-Swiss – כשאופנה וספורט נפגשים

K-Swiss היא מותג של חברה אמריקאית שקיימת עוד משנות ה-50 שבין המותגים שלה אפשר להזכיר את פלדיום המפורסם. המותג עצמו החל את דרכו בשנות ה-60 כמותג של נעלי טניס, אבל העיצובים היפים של הנעלים הפכו אותן לנעלי קז'ואל לצעירים ואוהבי השיק המחפשים נעלי נוחות אופנתיות. את ליין הפרימיום של החברה מעצב בילי ריד שזכה בפרס העיצוב היוקרתי של ווג ב-2010.
הקולקציה של נעלי K-Swiss כוללת נעלי נוחות אופנתיות, נעלי הליכה וריצה. הנעלים משלבות עיצובי עור אמיתי, בדים איכותיים והקפדה על תיפורים ורפידות בגימור ברמה גבוהה. הסוליות מיוצרות בטכנולוגית צינורות מוקצפת ייחודית לנעלי K-Swiss שמחלקת את מרכז הכובד לאורך כף הרגל, רפידת ג'ל עבה ורשת תפורה לגפה לאוורור ונידוף זיעה. חלק מנעלי ההתעמלות בעלות תכונה של יצירת טביעה של כף הרגל בנעל שמתאימה את עצמה לצורת הרגל. הנה מבחר דגמים מקולקציית נעלי ההתמלות. ניתן להתרשם שהנעלים, מעבר לפונקציונליות והאיכות מעוצבות בטוב טעם וחן.


לארץ מיובאות כרגע נעלי גברים ונשים ובקרוב יתווספו ליבוא בגדים ונעלי ילדים. פעמיים בשנה נוסעים היבואנים ללוס אנג'לס למטה העולמי של החברה להביא את כל דגמי הקולקציה של נעלי K-Swiss ומהם בוחרים את הקולקציה שתימכר בארץ תוך התאמה לטעם הישראלי. נעלי K-Swiss נמכרות בכ-50 חנויות מולטיברנד ומותגים פרטיות, ביניהן סטורי וג'יפה. מחירי הנעלים בין 249-699 ש"ח.
הנה הצצה לקולקציית נעלי K-Swiss לקיץ 2016. מיותר לומר שהקולקציה פשוט מקסימה ולכל נעל יש חן משלה בצבעים שלא ישאירו אף אחד אדיש, כזה שהפך את המשימה לבחור נעל מהקולקציה לקשה במיוחד.
יש נעלים בצבע, מבד, זמש וחלקן בשילוב עור.


יש נעלי עור עם גימור בצבעי מתכות זהב, כסף. 

שילוב של שחור, לבן וכסף. התמונה צולמה בתצוגת האופנה באולם התצוגה של המותג שבבית פנרמה בתל אביב. 

הנה מבחר עיצובים של נעלי K-Swiss בשלל צבעים.
והדגם אותו בחרתי – נעלי עור שחור עם פסים כסופים, אחד הדגמים שכיכבו בתצוגת האופנה. 

מידע נוסף ניתן למצוא בדף הפייסבוק של K-Swiss Israel ובאתר האינטרנט של המותג K-Swiss. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr