יום חמישי, 21 באפריל 2016

מדפסת משולבת של ברדר – קניה חכמה

מדפסת משולבת של ברדר היא קניה חכמה. המדפסת הקומפקטית ומדפיסה עד גודל של A3 וגם תמונות! יש בה גם סורק ופקס והכל מהסלולרי ברשת אלחוטית בקלות שימוש ובזול!
מדפסת משולבת של ברדר – קניה חכמה
 חברת Brother מוכרת לנו עוד מתקופת מכונות התפירה שלה. כיום היא בעיקר מייצרת מדפסות לכל המגזרים – העסקי והפרטי, עם מגוון מדפסות: לייזר, דיו, מדבקות. החברה מקפידה לתת פתרונות עדכניים ואיכותיים במחיר נוח.
כיום העולם משתנה מהר. הכל אלחוטי, נמצא בענן והכל זמין בכל רגע ובכל מקום ודרך הסמארטפון.  המון אנשים עברו לעבודה מהבית וצריכים להקים משרד ביתי ולהצטייד במדפסת, פקס, סורק וכו ושיהיה קומפקטי. Brother מספקת את זה במדפסת משולבת תוך הקפדה על אמינות, קלות שימוש, איכות הדפסה ועלות נמוכה. הסדרה קומפקטית אך מגיעה עד גודל A3 עם הדפסה דו צדדית וראש דיו גדול במחיר זול במיוחד גם של המדפסת וגם של הדיו.
 הנה כמה יתרונות של המדפסת המשולבת הביתית של Brother:
– מדפיסה מסמכים ותמונות, מצלמת, סורקת ושולחת פקסים
– המדפסת קומפקטית ולא גדולה יחסית
– הדפסה מהרשת האלחוטית וישר מסמארטפון
– מחסנית דיו גדולה שמספיקה להרבה הדפסות – עד 550 דף
– הדפסה עד גודל של A3 – בזכות הזנת דפים לרוחב
– איכות הדפסה צבעונית גבוהה עד רמה של תמונה Photo
– הדפסה דו צדדית לחסכון בנייר
– מחיר זול של המדפסת ושל ראשי הדיו (מ-429 ש"ח למדפסת, 30-40 ש"ח לראש דיו)
 הנה דוגמא להדפסה במדפסת משולבת מהנייד. מפעילים את האפליקציה ויש אפשרות לבחור סריקה, הדפסה או פקס. אני בחרתי תמונה מהתמונות באייפון והדפסתי. בתמונה מימין רואים את התמונה שבחרתי בתהליך ההדפסה.
והנה  המדפסת המשולבת של Brother עם ההדפסות לידה. התמונה על נייר מבריק אחרי שיצאה מהמדפסת באיכות צילום! 
המדפסות של Brother עולות בין 400 עד 1500 ש"ח. המדפסת הביתית שהתחדשתי בה עושה הכל מהדפסה, סריקה ושליחת פקסים, עם כל היתרונות שהזכרתי לעיל והמחיר שלה 429 ש"ח.
 קצת על החברה. Brother היא חברה יפנית שקיימת כבר מ-1908. היא התחילה מתיקון וייצור מכונות תפירה ונקראה אז יאסוי-ברודרס. בשנות ה-30 הם שינו את השם לBrother (ובדרך ירד גם ה-S וזה הפך ל-Brother). בשנות ה-50 הם הפכו לחברה בינלאומית ופתחו בין השאר מפעל באנגליה שפעיל עד היום. בשנות ה-80 וכ-90 נכנסו לתחום המדפסות ולא במקרה, יש קשר הגיוני בין תנועת המחט בתפירה לתנועה ראש הדיו בהדפסה. כיום החברה מייצרת לכל המגזרים מדפסות לייזר, דיו וניידות (כאלו שתתיקלו בהן במשטרה ובאמבולנס). היא מייצרת בכל טכנולוגית ומתאימה את המדפסות למשתמש עם מבחר גדול של מוצרים שמתאימים עד למשרד הביתי ולעסק הקטן. היא נמצאת בחזית הטכנולוגיה עם הדפסה איכותית, אמינות וחסכון בעלויות.
רשף פתרונות הדפסה משווקת את Brother משנת 1973 ומקיימת שיתופי פעולה עם פתרונות תוכנה מקומיים. לדוגמא, תכנת ניהול הדפסה של חברה מקומית שנוצרה כאן משווקת היום באירופה על ידי Brother.
גילוי נאות: המדפסת ניתנה לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr