יום שישי, 15 באפריל 2016

נעלי גלי לקיץ 2016

גלי היא רשת לכל המשפחה. בנעלי גלי מגוון רחב של נעליים אופנתיות עם דגש על נוחות ומחירים נוחים. קולקציית נעלי גלי לקיץ נרחבת ומגוונת וכוללת גם מותגים שהחברה מיבאת כמו האש פאפיס וקטרפילר.
רוח חדשה נושבת עם טרנדים של שימוש בפרינטים קלוגים (שילוב עץ) וגוונים. השראת שנות ה-70 בצבעים קלאסיים דגש על נוחיות סוליות מרופדות ופרחוניות.
נעלי גלי לקיץ 2016

בקולקצייה יש שימוש ברפיה ועיצובים המזכירים רפיה ופלייסאפים רכים ונוחים. הרבה שימוש בצע טבעי קלאסי ובפרינטים מנומרים ונחש. טרנד הפרנזים חוזר כשחלקו בעיצוב נקי עם מעט פרנזים רק בחלק מהנעל, בעדינות. יש שימוש בפלטפורמות ויש גם נעלים שטוחות.

נעלים וסנדלים עם פרינטים של פרחים, נעלי בובה וסירה.

גלי מיבאת את מותג האש פפיז Hash Pappies האמריקאי שהיה מחלוצי נעלי הנוחות. מעבר לתמיכה והרכות יש בסנדלים רפידה אנטיבקטריאלית עם חורים לזרימת אוויר. בנעלים הספורטיביות יותר יש סוליה עם טכנולוגית memory foam שמרפדת את הרגל ומקבלת את הצורה שלה. גם בהאש פפיז יש מגוון דגמים קלאסיים ופרינטים.

גם בקולקצית הגברים של נעלי גלי יש נעליים של האש פפיז casual comfort. שימוש בטכנולוגית Body gel של בועה בעקב לריכוך, עם בולם זעזועים בסוליה שעוטפת את הרגל בנוחות. גם סנדלי הגברים בעלות סוליה גמישה מאוד וסופחת זעה עם טכנולוגית ה- memory foam ושימוש בסקוץ׳ עם עור וזמש איכותי. מבחינה עיצובית יש נעלים למגוון מטרות. נעלים לחליפות עסקים וערב, נעליים מוקפדות עם צבעים קלאסיים בווריאציות.

מותג נוסף שגלי מיבאת הוא Caterpillar או בקיצור, Cat. הוא אחד מ-100 המותגים המובילים בעולם בהנעלה. הקולקציה החדשה של Cat מתאפיינת בטכנולוגיית itech בה הגפה תפורה לנעל להקנות לה חוזק וסוליה נשלפת ובלימת זעזועים עורות איכותי במיוחד. סולית Ease עם תמיכה בעקב (בתמונה אמצעית מימין). בקולקצייה שנקראת street הנעליים קלות במיוחד עם גומי לאחיזה, והקצפה של הסוליה שתורמת למשקל הקל של הנעלים.

בדומה לקולקציית המבוגרים, גם לילדים יש נעלים וסנדלים עם עמידות גבוהה, גמישות סוליה ועור בטיפול טבעי . לילדות ונערות יש גם הרבה קליעה, פרחוני, הדפסים, חלקם מטאליים, ועיצובים כמו של האמהות, כולל טרנד התחרה, הפרנזים והנחש. כך שגם הילדות יכולות לנעול "כמו אמא". בסנדלי הנערות המידות מגיעות עד 38 כדי שגם נערות תוכלנה לנעול סנדלים בדגמים המותאמים לילדים ונוער.

גלי מייצרים בארץ במזרח באיטליה וספרד.
מעבר למחירים הנוחים שלהם, יש מבצעים שמתאימים למשפחות כמו 50% הנחה על הזוג השני. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr