יום שלישי, 12 באפריל 2016

קולקציית טימברלנד לאביב-קיץ 2016

קולקציית טימברלנד לאביב-קיץ 2016 מציגה גזרות מחמיאות וצעירות יותר בביגוד בצבעים ודגמים שמתאימים לאקלים הישראלי ומגוון נעלים, סנדלים ומוקסינים לגברים, נשים וילדים עם טכנולוגיות סנסורפלקס ושימוש בחומרים אקולוגיים.
קולקציית טימברלנד לאביב-קיץ 2016

בתחום הביגוד השנה יש הצערה של המותג. החל שינויי גזרות לעדכניות ומחמיאות יותר וצעירות יותר. המכנסיים יותר צרים וקצרים עם regular fit וחולצות פולו עם גזרת slim fit, חולצות טישירט עם צווארני V

השילוב בקולקציית טימברלנד הוא של בדים איכותיים בד אוקספורד ובד פופלין עם צבעים מתאימים לאקלים עם או בלי כיס עם בלי צווארון, בשילובי אלגנט שמתאימים אפילו לחתונות ולעסקים. החולצות נוחות ומתאימות ללבוש מעל טישרט ללוק מתוחכם יותר. הרבה יותר דגמים של ג'ינס.

בתחום הנעלים, מעבר לבוטס והנעלים למטילים התחזק הליין המעוצב. אחד הטרנדים לקיץ השנה הוא מוקסינים “Boat shoes” המגיעים בצבעים רבים ושילובי גוונים. המוקסינים של טימברלנד עשויים מעור רך מאוד ומשובח וסוליה איכותית סנסורפלקס תלת שכבתית שאפשר ללבוש בנוחיות כל היום, אפילו בלי גרביים. למוקסין יש אחיזה ותמיכה לרגל. צבעי העונה מגיעים בפלטת צבעים רחבה המורכבת מגוונים של: ירוק, אדום, בורדו, כחול, תכלת, רויאל, אפור, אופוויט.

טנרד נוסף של קולקציית טימברלנד השנה הוא סניקרס עם בדי קנוואס אורגניים. נעליים נוחות ומעוצבות במיוחד עם שילוב עור ובד, נעלי קנבס ושילובי בדים וגוונים אופנתיים במראה אורבני קליל. לטימברלנד יש נעלים לכל מטרה – גם לטיול, לעבודה וליציאה (ואפילו לחתונה) ובעיצובים ושילובים טרנדיים חדשים. 

בגזרת הנשים, מעבר למוקסינים, יש מגוון נעלים, גם נעלי בובה, גם סנדלי פלטפורמה מעור רך וגם נעלי עקב עם קפיץ לנוחות מכסימלית.

מעבר לנעלי גברים ונשים יש קולקצייה רחבה לילדים בטווח מידות ועיצובים, עם מגוון דגמי וצבעי סנדלים. 

קולקציית טימברלנד שמה דגש על ידידותיות לסביבה בשימוש בחומרים ממוחזרים בטכנולוגיות מתקדמות. מעבר לשימוש בבדים של 100% כותנה אורגנית, קופסאות ממוחזרות, וחנויות מועצבות באביזרים אקולוגיים, בנעלים יש שימוש בסוליות ובדים אקולוגיים:
סוליית EarthKeepers מכילה 50% גומי ממוחזר.
סוליית Green Rubber עשויה מצמיגים ממוחזרים.
בד Re-Canvas מכיל חומר מבקבוקים ממוחזרים המשולבים בבד. חזק במיוחד, עמיד ונושם.
רפידת Ortho-lite איכותית המיוצרת מצמח הקיקיון (שאינו צמח למאכל) במקום מנפט.
עוד על סוליית סנסורפלקס Sensorflex המהפכנית של טימברלנד בסקירת קולציית טימברלנד לסתיו-חורף 2015-2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr