יום שלישי, 12 באפריל 2016

קולקציית קיץ 2016 של נאוטיקה

קולקציית קיץ 2016 של נאוטיקה Nautica מציגה: אורבניות ניו-יורקית לצד הים. קולקצייה המתאימה לקיץ חם ולח לצד הים לעיר בהשראת ניו יורק, מה שמתאים בדיוק למישור החוף ולתל אביב – העיר ללא הפסקה!
קולקציית קיץ 2016 של נאוטיקה מתחברת לעיר. זהו מותג אורבני של עיר ליד הים שמגיע מניו יורק. ההשראה של חיים תוססים בין ריצה לעבודה ולעסקים ולשעות הפנאי, עם פונקציונליות והרבה מוטיביים ימיים בפרשנות עירונית יותר. תל אביב, כמו ניו יורק, עיר תוססת הצמודה לים!
קולקציית קיץ 2016 של נאוטיקה

אופנת נאוטיקה מאופיינת בשילובים מתוחכמים עם רמיזה גם בצבע וגם במוטיבים, לים. למשל, בתמונה, ניתן לראות את הדוגמנים. ניתן לראות אצל הגבר את התחכום בחולצת צווארון מכופתרת עם מיקרופרינט (מאוד אופנתי עכשיו) בדוגמת עוגנים. הבדים הם אל קמט ויש בהם שילוב כותנה עם טנסל, חומר  אקולוגי ששומר על הבד ונותן לו תכונות של אל קמט ומנדף זיעה. חשוב מאוד חשוב בלחות של הארץ. בנאוטיקה יש ג'ינסים גם בקיץ, אלו ג׳ינסים בגזרות חדשות דקים ואווריריים. אצל האשה ניתן לראות את הפסים המסורתיים. בחולצה יש פסים דקים שקופים, בנאוטיקה משחקים עם שקיפות לקיץ. 

אחד המוטיבים הנוספים הוא שילוב של צבעים נועזים, חלקם ברמת כל הבגד וחלקם ברמת שילוב עדין (למשל בצווארון) של צבעים עזים כמו אדום וצהוב שמשתלב עם הכחול במידה נכונה למראה מתוחכם. תמונה ניתן לראות את הדוגמן בכותנת בייסיק כמו פולו שיש שילוב של הדפסי מיקרופרינט מתוחכמים, צווארונים בצבעים שונים ועם בנגיעת צבע קלה בצווארון. הבחורה בשמלה צהובה (שמגיעה גם באדום וכחול) עם גזרה אוורירית ונושמת, כזאת שמחמיאה למגוון גזרות ונשים גם כשהגוף לא מושלם ויש מה להסתיר. יש כיסים גדולים והטרנד הכללי כאן הוא הגזרות ללא תפרים "סליפ-און". 

המשבצות ופסים חוזרים למסלול בתצוגות האופנה. בד פיקה בעיבוד אוקספורד יוצר ענין. לראשונה, נאוטיקה משיקה ליין אקסקלוסיבי פרימיום בשילובי כותנה מיוחדת, איכותית ונעימה במיוחד. גם בטישירט למשל, בעוגנים רקומים הדפסים ייחודיים בטכנולוגיות הכי מתקדמות שלא מתקלף בכביסה ולא נדבק לגוף כשמזיעים.
 בתמונה הבאה ניתן לראות את מוטיב הצבעים הנועזים. אצל הגבר יש רמז לכחול בפריט בייסיק חלק עם אלמנט צבעוני בצווארון עם תחכום וייחודיות המאפיינים את נאוטיקה. אצל האשה טרנד הלינג׳רי בסגנון של הלבשה תחתונה עם לוק שכבות עם עליונית חושני-נשי, קליל ואוורירי הדפסים שונים שנותנים תנועה. זה מסיח דעת מאיזורים שרוצים להסיח הדעת מהם, אלו שאנו רוצות להסתיר.

גם קולקציית הילדים במוטיב ימי כשמככבים בה הדפסי עוגנים, גם בשמלות הפסים. לראשונה יצאה נאוטיקה עם ליין נעלים לראשונה החל מצעד ראשון גם לבנים וגם לבנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr