יום ראשון, 3 באפריל 2016

קולקציית קפסולה של נעלי סקופ לקיץ 2016

קולקציית נעלי סקופ לקיץ 2016 מככבת קולקציית קפסולה של ליאת אשורי. קולקצית הקפסולה, בכמות מוגבלת, כוללת שיש זוגות סנדלי קיץ בשחור בעיצובה של הסטייליסטית ליאת אשורי שהקו המנחה שלה בעיצוב הקולקציה היה שבכל דגם של הקולקציה יש אמירה וייחודיות מבלי להתפשר על נוחות.
קולקציית קפסולה של נעלי סקופ לקיץ 2016

קולקציית קפסולה היא קולקצייה קטנה וממוקדת, יחסית לא יקרה, בעיצוב של מעצב על עבור רשת אופנה. במקרה זה קולקציית הקפסולה של סקופ היא בעיצוב הסטייליסטית המוכרת ליאת אשורי.
קולקציית הקפסולה של סקופ בעיצובה של ליאת אשורי היא קולקציה של נעליים שחורות בלבד, 6 במספר. ליאת מסבירה שגם בקיץ צריך נעל או סנדל שחור, זה הזוג הראשון שצריך בעונה, היא מסבירה, ואחר כך עוברים לצבעוני. אבל שחור הוא ה"בייסיק" והרב עונתי. בקולקציה הסנדלים עם עקב גבוה. לפי דברי ליאת  – העקבים לא מוגזמים ונותנים מראה מחמיא לכף הרגל. ליאת מסבירה שהעקב גבוה אבל במידה שניתן ללכת איתו. יש אפילו סנדל שטוח בסגנון "סנדל חיילת". כל נעלי קולקציית הקפסולה אווריריות ובכולן רואים את האצבעות (קולקציית קיץ אמרנו?!). מה שאומר שצריך לדאוג ולטפח את הרגליים והציפרניים.
ליאת בעד טיפוח תמידי. אם ממהרים בבוקר – אפשר כבר להתכונן בערב. לק מושלם, כף רגל מטופחת ומשוייפת. גם כשלא רואים – להיות יפה זה קודם כל מבפנים. כשאת יפה מבפנים, גם איפה שלא רואים, ומרגישה טוב עם עצמך – תקרני ותהיי יפה גם מבחוץ!
ליאת ממליצה לכולנו לקחת קצת זמן לעצמנו. כל אישה צריכה זמן לעצמה!

ליאת אשורי היא סטייליסטית מפורסמת, ובעבר אף יצא לי לשמוע הרצאה ממנה על סטיילינג. היא מעצבת אופנה מעל 15 שנה ובעלת נסיון רב בהלבשת אומנים, תצוגות אופנה, עיצוב קולקציות וגם במדיה, בקטלוגים, שערים לעיתונים ובטלויזיה. ליאת מאמינה שאנחנו מרגישים טוב יותר עם עצמנו ומצליחים יותר כשאנחנו לבושים טוב, מטופחים, ונראים טוב, ובעיקר, כשאנחנו אוהבים את עצמנו!

ליאת אשורי ונעל מקולקציית הקפסולה
כמקובל אצל סקופ,  מבחר הנעלים לקולקציית קיץ 2016 נרחב וכל אחד ואחת ימצאו שם משהו בשבילם. בקולקציה יש נעלי נשים, גברים וילדים. אך באופן טבעי קולקציית נעלי הנשים היא המעניינת אותי בעיקר. יש בה נעלים, סנדלים וכפכפים בגבהי עקב שונים, ליומיום, קז'ואל ואלגנט.

גם בגזרת נעלי הגברים של סקופ יש מגוון פריטים עם צבעי ג'ינס, בז' ושחור במבחר דגמים בספורט אלגנט.

מחירי הנעלים נעים בין 69.90-199.90.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr