יום שבת, 2 באפריל 2016

Urban קולקציית קיץ 2016 של סנדלי שורש מתחדשת עם סנדלי

קולקציית קיץ 2016 של סנדלי שורש מתחדשת עם סנדלי Urban. סנדלים אופנתיים, צבעוניים וקלים במיוחד עם אחיזת קרקע טובה ונוחיות הליכה. הסנדל מצטרף למגוון הסנדלים של שורש כמו קרוסר האופנתיים, גובי המקצועיים, סטרים וקלאסי הרב שימושיים וכפכפי דג'יבוטי האיכותיים. מבחר סנדלים איכותיים ועמידים לכל מטייל ולכל מטרה! 
Urban קולקציית קיץ 2016 של סנדלי שורש מתחדשת עם סנדלי
לסנדלי אורבן Urban מראה קייצי וצבעוני. הם קלים במיוחד, יותר מהדגמים האחרים של סנדלי שורש. הם  עשויים מחומר עמיד במיוחד לשחיקה ונותנות אחיזת קרקע טובה. והייחוד שלהם הוא במראה אופנתי עם גיוון צבעים גם בסוליות, גם ברצועות, וגם בטבעות. אורבן הוא הסנדל לטיולים עירוניים שמאפשר גם לטייל בנוחות מחוץ לעיר.
סנדלי אורבן מיוצרים לנשים, גברים וילדים. מחירם: 259 ש"ח לסנדלי מבוגר (ממידה 36 עד 42 לנשים ו-47 לגברים), 189 ש"ח לסנדלי ילד (מידות 26-35). 

הסנדלים של שורש מתאפיינים באיכות גבוהה ועיצוב וייצור המבוסס על מספר טכנולוגיות עם פטנטים:
– סוליה מגומי עם אחיזת קרקע מעולה
– רפידה מונעת החלקת הרגל במשטח הסנדל עם אוורור למניעת הזעה וחומר אנטיבקטריאלי למניעת ריחות
– רצועות במבנה מיוחד עם 6 נקודות חיבור לסוליה לתמיכת הרגל ניתנות לכוונון והתאמה לרגל
– עמידות בפעילות במים עם ייבוש מהיר
– ניתן להתאים את הרצועות למצב של כפכפים
– קלות משקל
– שקית נשיאה אקולוגית
 דגמי סנדלי שורש לקיץ 2016
דגמי הסנדלים של שורש נרחבים גם מבחינת הדגמים וגם הצבעים והדוגמאות. כל הסנדלים מתאפיינים בסוליה איכותית עם אחיזת קרקע טובה. בנוסף לסנדלי אורבן החדשים, בין הדגמים ניתן למנות את:
קלאסי Classic – הסנדל המפורסם של שורש שעוצב לפני 20 שנה! זהו סנדל ליומיום ולטיולים "רגילים",  רב שימושי ומתאים גם למקלחת, בעל רפידה אנטבקטריאלית למניעת ריחות ורצועה מתכווננת. נמכר גם בנעלי ילדים. מחירו 279 ש"ח.
סטריםStream  – לטיול אינטנסיבי יותר, בעל מראה ועיצוב מגושם יותר עם עמידות גבוהה. מחירו – 369 ש"ח.
גובי Gobi – סנדל "מקצועי" למיטיבי לכת ומטיילים בטיולים, כולל טיולי אקסטרים. סנדל מגושם יותר, עם  אחיזת קרקע מקצועית ואחיזת רגל מושלמת, רצועות מרופדות ורפידה אנטי-בקטריאלית למניעת ריחות. מחירו 419 ש"ח.
קרוסר Crosser – זהו דגם מיופיף עם רצועה שמושחלת בסוליה מקצועית (כבדגם הסטרים). זהו הסנדל לאלו שרוצים את התכונות של סנדלי שורש אבל עם מראה אופנתי. מחירו 369 ש"ח.
דג'יבוטי Djibouty  – כפכפים איכותיים עם סוליה סופר-רכה ומונעת החלקה. תואמים לסנדלים אך גם עם סוליה בהירה. מחירו 149 ש"ח. 
מימין למעלה עם כיוון השעון: גובי, קרוסר, דג'יבוטי וקלאסיק
הסנדלים מגיעים במגוון דגמי רצועות: אוריינטאלי (בהשראת ריקמה מסורתית בצבעי ורוד וטורקיז לנשים, חום עם כחול או אדום לגברים), משולשים (בכחול, ירוק, אדום, צהוב וסגול)  ומלאנג' (בכחול לנשים). 

הסנדלים של שורש ארוזים בשקית נשיאה מיוחדת שיכולה לשמש לאריזת הסנדלים במזוודה, כתיק כלי רחצה, או מארז לפינג'ן. לילדים יש אריזה של תיקים קטנים חמודים! זה גם אקולוגי וגם שימושי. 

והנה הסנדלים שלי – גובי באדום. מתאים לי?!

בנוסף לסנדלים של שורש, החברה התחילה ליבא את סנדלי Uneek של חברת Keen. הסנדל הוא שילוב בין נעל לסנדל שמספק אחיזת שטח טובה, תמיכה לרגל, אווריריות, משקל קל במיוחד ומראה אופנתי. הסנדל ארוג כולו מחוט אחד וניתן להידוק בשיטה ייחודית. מחירו 489 ש"ח והוא נמכר ברשתות ריקושט, למטייל וחנויות לציוד טיולים. 

את הסנדלים ומוצרי שורש ניתן להשיג במבחר חנויות בארץ. בנוסף, בחנות המפעל בטירת כרמל ניתן לרכוש עודפי ייצור ב-30% הנחה.

כדאי גם לדעת שחברת שורש היא עסק חברתי, חברה עם אג'נדה חברתית. החברה תומכת בשוויון הזדמנויות בתעסוקה, בתמיכה בקהילה ובידידותיות לסביבה. החברה פועלת רבות לקידום הקהילה המקומית בטירת כרמל. אם תרצו לקרוא עוד על זה ולראות איך מייצרים את הסנדלים, קראו את המאמר ביקור במפעל שורש – עסק עם אחריות חברתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr