יום שלישי, 24 במאי 2016

קולקציית הגרה לקיץ 2016

קולקציית הגרה לקיץ 2016 הושקה השבוע. הקולקצייה רחבה ועדכנית עם דגמים קלאסיים מחמיאים ובדים רכים ונופלים בגזרת סילואט, משלבת טרנדים של דנים, הלינג'רי, וודסטוק, רומנטיקה, ספרדי לטיני, ועוד.
קולקציית הגרה לקיץ 2016

תמיד התלהבתי מהעיצובים של אופנת הגרה. הגרה פופולרית מאוד בקרב הנשים במשפחתו של בעלי ופעמים רבות אני מתפעלת מהבגדים של הגרה שגיסתי לובשת. תמיד חשבתי שהגרה היא אופנה לנשים מבוגרות ומלאות יותר ממני. השבוע המיתוס נופץ כשמצאתי כמה פריטים יפיפיים שמתאימים למידתי הצנועה ולגזרתי ואפילו לסגנון הצעיר יותר שלי. מה שלימד אותי שבביגוד, כמו בתחומים אחרים – להפסיק עם דעות קדומות ולהיות עם ראש פתוח. אז עם ראש פתוח – הנה מה חדש בקולציית הגרה לקיץ 2016.
נתחיל במאפיינים. אחד הדברים שמאפיינים את הגרה הוא השימוש בבדים בעלי נפילה רכה וטבעית ובדרך כלל אינם צמודים. הם מאפשרים להדגיש את הצללית של הגוף, מה שמחמיא לנשים מלאות וגם לרזות. אני מאוד אוהבת את זה ומרגישה מאוד נעים כשהבד לא צמוד, גם מבחינת נעימות ורכות וגם מבחינה אסתטית. הבדים בקולקציית הגרה לקיץ טבעיים ברובם כגון, כותנה ולייקרה, טנסל, ויסקוזה, ועוד. מאוד מתאים לאקלים הישראלי! בנוסף, יש בהגרה מגוון של עיצובים שגם צמודים יותר לגוף ומחוייטים יותר.
הצבעים בהגרה השנה מאוד ססגוניים. הבסיס כמובן משלב הרבה שחור ולבן שהם רב עונתיים. בנוסף, צבעי אדמה וטבע טבעיים עם צבעי ניוד וירוק. 

מה עוד? הנה כמה מהקוים בקולקציה:
שיט תענוגות – בהשראת עולם הים והשיט עם כחול, נייבי, לבן עם נגיעות צהוב.
גיאומטרי – הדפסים גיאומטריים, נקודות, פסים (עם פסי אורך), אסימטריה ורמז לאופנת MOD של שנות ה-600.
ספרדי לטיני – קייצי וטרופי עם שילוב הדפסים צבעוניים, משחקי שקיפות וגזרות עם כתפיים חושפניות. מאוד  נשי ואקזוטי.
רומנטי פסטל – בצבעי לבן ושמנת עם גזרות של בדים בנפילה רכה עם גזרות עטלף ושילוב תחרות ובטנות  סקסיות.
וודסטוק – כאן בולט הטרנד האתני שרואים חזק מאוד השנה.
Ladies night out – קו לבוש לערב – בדי לורקס עם בדים נוצצים וכסופים-זהובים, בדי שיפון שילוב  שכבתי של גופיות על חולצות דקיקות, ועוד. הרבה שחור!
Bedroom Style – טרנד הלינז'רי מופיע עם בדי שיפון, תחרות ודנטלים, שמלות ברך מבדים דקים ורכים,  שמלות דמויות חזיה עם כתפיות דקיקיות וגימורי דנטל.
Denim Time – מבחר נרחב של ג'ינסים/דנים במכנסיים, שמלות ועוד. בשילוב שפשופים וגימורי cut out  מגוונים. 

ספרדי לטיני עם כתפיים בחוץ. צילום גיא זלצר
הפרזנטורית החדשה של הרשת היא שירז טל המקסימה שמייצגת את האשה הישראלית העוצמתית שלה הרבה תפקידים ופעילויות. היא אשת קריירה, רעיה, אם ואשת חברה רבת פעלים. היא מראה את הפנים המגוונות של אופנת הגרה שמשתלבת בכל פעילות וכסמל לנשיות עוצמה והצלחה. שירז התחילה ללמוד עכשיו באוניברסיטה הפתוחה לתואר במדעי ההתנהגות. בהצלחה! בתמונה שירז עם מעצבות הבית של הגרה.

 מימין לשמאל: מגי בן דוד, שירז טל, אסתי ברוך

מה לגבי המידות והמחירים? המידות נרחבות מ-38 ועד 54. ומחירי הפריטים מ-59 ועד 499.
להגרה 30 חנויות ברחבי הארץ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr