יום שלישי, 17 במאי 2016

מוצרים חדשים במייבלין – מייקאפ ושפתונים

שני מוצרים חדשים במייבלין לקראת קיץ 2016 – מייקאפ Maybelline SuperStay Better Skin ושפתוני Maybelline Creamy Mattes by Color Sensational. 
מוצרים חדשים במייבלין – מייקאפ ושפתונים

הראשון בין מוצרים חדשים במייבלין הוא המייקאפ SuperStay Better Skin שמהווה בסיס וכיסוי וגם מטפח את העור בטכנולוגיות חדשות: Actyl C עם Micro-Flex. Actyl C (סוג של ויטמין CC, פטנט של לוריאל) הוא נוגד חימצון שעוזר בטשטוש כתמים כהים ואדמומיות וה- Micro-Flex נותן אלסטיות וגמישות למייקאפ כשהוא נצמד לעור.
מרחתי את ה המייקאפ. הוא נטול ריח (יש לו ריח בסיס לא בושם), לא שמנוני. יש לו כיסוי בינוני עם פיגמנט חזק מאוד אך קל מאוד על הפנים. בתמונה ניתן להתרשם מהסמיכות והכיסוי. ניתן למרוח אותו ביד או עם מברשת או ספוג באופן יעיל. הוא בעל גוון מט-יבש ואין צורך בתוספת פודרה. הגוון 05 Light Beige קצת בהיר ומתאים לבהירות מאוד (מזכיר פורצלן) בהיר יותר מהמייקאפים שלי אבל עדיין מתאים. הוא מתאים לבהירות מאוד. ניתן להתרשם מהגוון על היד שלי. 

מחיר מומלץ לצרכן – 164 ש"ח ל-30 מ"ל. במבצע החל מסוף חודש מאי 206 ב-70 ש"ח.
השני בין מוצרים חדשים במייבלין הוא סדרת השפתונים החדשיםCreamy Mattes by Color Sensational הם שפתונים עשירים  בעלי נוכחות עם צבעים בולטים ובעלי אימרה אופנתית, אפילו קצת "חצופים". יש להם גוון עמוק ואטום ופיגמנטים חזקים. השפתונים עשירים בלחות ומכילים שמן שומשום הידוע בתכונות העשרת העור.
השפתונים מגיעים ב-6 גוונים (בתמונה מימין לשמאל):
 Daring Ruby אדום כהה
Rose Rush ורוד
Nude Embrace ניוד
 Divine Wine אדום-בורדו
Magnetic Magenta ורוד סגלגל
Siren in Scarlet אדום
מבין השפתונים ניסיתי שניים:
Sirene in Scarlet – אדום מספר 965
Nude Embrace – צבע ניוד מספר 930 

מבחינת הגוונים שניסיתי, ניתן לראות את הגוון של כל אחד מהצבעים בתמונה הבאה. משמאל (ומימין למעלה) כיצד הוא נראה באריזה. מימין במרכז – הגוונים על היד שלי (היד מאופרת בבסיס SuperStay Better Skin) ומתחת השפתיים – חצי ימני האדום, חצי שמאלי הניוד (שפה תחתונה טבעית). בתמונה מימין למטה הגוון האדום Siren in Scarlet כשאני מאופרת במייקאפ בגוון בהיר יחסית.
לפי ההמלצות של הגוונים (אני בהירה) – האדום יתאים לי יותר בשעות הערב וכמובן בכל שעה שזה יתאים למצב הרוח שלי. גוון הניוד הולך לאיבוד אצלי ואם אשתמש במייקאפ קצת יותר כהה השפתיים יעלמו לחלוטין, לכן הוא מתאים לכהות עור יותר.
השפתונים נמרחים בקלות, הם מעשירים את השפתיים בהמון לחות וצבע עם הרבה פיגמנט וקצת ברק אך לא גלוסי מבריק. מצד שני, כמו בכל השפתונים בעלי הלחות, הם קצת פחות עמידים ונוטים להמרח. בסוג כזה של שפתון אני ממליצה על שימוש בעפרון תוחם לפני המריחה שיעזור בדיוק המריחה ובתחזוקה במשך היום/הערב ולחדש את המריחה אחרי האוכל. אבל הוא נהדר לנשים כמוני שסובלות מיובש כרוני בשפתיים ומעדיפות לחות גם ב"מחיר" מריחה חוזרת.


מחיר מומלץ 101 ש"ח, במבצע השקה לחודשי מאי יוני 2016 – 61 ש"ח.
לסיכום, מוצרים חדשים במייבלין שמצטרפים למוצרים אהובים עלי.
מוצרי מייבלין נמכרים בסופרפארם, ניופארם, המשביר, H&O, מגה, שופרסל ובפארמים.
בבלוג יש עוד על איפור, על לוק של מייבלין מהקיץ שעבר ובכלל על טיפוח.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr