יום שני, 16 במאי 2016

טיפים וקרמים של סבוקלם לקיץ

כשמגיע הקיץ, מחליפים את הקרמים הפעילים בקרמים עדינים שמגנים מלחחים ומרגיעים, וסבוקלם מצטיינת בתחום הזה. קבלו שלושה מוצרים של סבוקלם לקיץ שכדאי להצטייד בהם: קרם הגנה, קרם לחות וג'ל הרגעה, וטיפים של הרמן וויס, רוקח מומחה בדרמו-קוסמטיקה, להתמודדות עם מצבי יובש, כוויות, גרד ועוד שנלווים לשמש, לבריכה, לטיולים ולקיץ.
בקיץ, כשנחשפים לשמש החזקה ולכלור, צריך להתאים את שגרת הטיפוח. להפסיק שימו במוצרים פעילים כמו סבוקלם אינוביישן שעושים הנשלה (פילינג) וגורמים לרגישות גבוהה בחשיפה לשמש. במקומם, עוברים לתכשירים עדינים, פחות שומניים, שמאזנים את הלחות, מרגיעים ומגנים מפני השמש. לאחרונה ניסיתי שלושה תכשירים כאלו של סבוקלם לקיץ : קרם הגנה SPF30, קרם לחות, וג'ל הרגעה. התכשירים עדינים מאוד ומתאימים במיוחד לעור רגיש. להלן פרוט של תכונות הקרמים וחוות דעתי מהשימוש.
טיפים ומוצרים של סבוקלם לקיץ

סבוקלם קרם הגנה SPF30  Sebocalm Sunscreen
קרם ההגנה של סבוקלם לקיץ הוא ברמה של SPF30. הוא מבוסס על הגנה פיזיקאלית ובעל אפקט המראה. הוא מכיל מינימום חומרים פעילים שיגרו את העור. בהשוואה לקרמי הגנה הוא בעל מרקם דל שומן, הוא נמרח ביעילות ונספג בקלות ואינו נשטף במים. בקרם יש שילוב של חומרים מזינים ומרגיעים את העור כגון אלוורה, תמצית תה ירוק, ויטמין E ומינרלים מים המלח. הקרם מתאים מגיל חצי שנה ולכל סוגי העור. בין המרכיבים בקרם: Cinnamate – מסנן קרינה עדין, אבץ שעוזר נגד גירויים, שמן מקוקוס וגליצרין הידוע בהענקת לחות ושיקום העור, אלוורה, תה ירוק, מלחים מים המלח. אינו מכיל פראבן או אוקסיבנזן.

הקרם מיועד לבעלי עור רגיש והוא היפואלרגי. יש לו רמת ההגנה טובה (SPF30, והוא חוסם 90% מקרני ה-UVA). במריחה כפולה ניתן להשיג כיסוי מצויין. מתאים מאוד גם לים ולבריכה בגלל העמידות במים.  התכונות המרגיעות שלו מקנות לו פעולה משולשת – הגנה, הזנה והרגעה.
חוות דעתי: הקרם בעל הגנה בינונית-גבוהה והוא עדין במיוחד ולא מגרה. בהשוואה לקרמי הגנה שנוטים להיות שומניים ודביקים הוא דליל ומבוסס על מים ולכן נמרח בקלות ונספג מהר. ההרגשה באופן כללי היא של קרם לחות ולא של קרם הגנה כבד. גם הרכיבים שלו תורמים ללחות של העור ולטיפוח העור, בדומה לקרם לחות. למרות שאינו מוגדר כקרם יום בסיסי, הוא מרגיש כזה. לסיכום, זהו קרם עדין מאוד ולא אגרסיבי שמקנה הגנה טובה– והרגשה טובה בפנים.
טיפ: לשימוש יעיל: יש למרוח חצי שעה לפני החשיפה לשמש ולחדש מריחה כל שעתיים ואף בתדירות גבוהה יותר במים.
הקרם מותאם במיוחד לפנים אך ניתן לשימוש גם לגוף.
מחיר: 81.50 ש"ח, 70 מ"ל. 100 ש"ח ל-200 מ"ל.
סבוקלם קרם לחות Sebocalm Moisturizer
קרם לחות של סבוקלם לקיץ מכיל כמות גבוהה של אלוורה שמרגיע את העור. בנוסף, הוא מכיל שמן מקוקוס וגליצרין הידוע בהענקת לחות ושיקום העור. הוא לא שומני ועוזר לאזן את רמת הלחות והשומניות של העור, נספג בקלות ושומר על מאזן הלחות (כי מבוסס על תמציות צמחים אוגרי לחות) למשך שעות רבות אחרי השימוש. הקרם מתאים לכל סוגי העור ולכל הגילים. מכיל פראבנים.

חוות דעתי: הקרם עדין מאוד, לא סמיך ולא שומני. נמרח בקלות רבה ונספג מייד. העור מרגיש מאוד נעים אחריו. קרם טוב מאוד ומרגיע  שאימצתי בחום. אני מתקלחת בזריזות כל פעם שאני חוזרת הביתה בקיץ והקרם  לא כבד ואידיאלי בשבילי אחרי המקלחת. הוא יהפוך מעתה לקרם הקבוע של המתבגרת שסובלת מנטייה קלה לאקנה.
טיפ: אחרי ים חשוב מאוד לשטוף את הפנים היטב ובמהרה עם מעט סבון עדין ללא SLS. מי הים והכלור מייבשים את העור. גם אחרי טיולים בגלל האבק. אחרי הניקוי מומלץ להשתמש בקרם לחות עשיר. כך גם בטיסות בגלל היובש!
מתאים גם לתינוקות וילדים.
מחיר: 96 ש"ח, 70 מ"ל.
חלופה נוספת דומה לקרם לחות זה הוא קרם לחות לתינוק סבוקלם בייבי המתאים גם לכל המשפחה ויש לו תכונות דומות של לחות ללא  שומן והרגעה עדינה.
סבוקלם ג'ל הרגעה Sebocalm Soothing Gel
ג'ל הרגעה של סבוקלם לקיץ מכיל אלוורה ותמציות גרניום ומשכך גירוי של העור במצבים של כוויות וקילוף העור בעקבות חשיפה לשמש, עקיצות, גרד, ועוד. הג'ל מכיל ריכוז גבוה במיוחד של אלוורה ומזרז הרגעה של העור. יש בו אלנטואין שמזין את העור. אין בו פראבנים. מתאים גם להרגעת סבוריאה.

מומלץ לשמור אותו במקרר כדי להשתמש בו קר.
יש לג'ל הוראות שימוש, מה שמאפשר שימוש יעיל: למרוח שכבה נדיבה למשך 20 דקות, להוסיף עוד ג'ל אם הוא התייבש, ולהסיר עם צמר גפן או מגבון.
חוות דעתי: הג'ל נעים ובעל ריח טוב. לא נדרשתי לטיפול בו עדיין, אך אעדכן כאן אחרי השימוש.
טיפ: אם נשרפתם, לא מומלץ לשים חומרים שומניים על העור (פרט לשמן חוחובה). השומנים גורמים לאפקט חימום ומחמירים את המצב.
מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש, ולכל הגילים.
מחיר: 55 ש"ח, 70 מ"ל.
ואם אתם רגישים ויש לכם נטייה לאדמומיות, השתמשו בסדרת סבוקלם אקטיב.
 אם תרצו מאוד לראות את הרכיבים בקרם הנה תמונה שלהם. מימין: קרם ההגנה (אריזה צהובה), במרכז קרם לחות ומשמאל ג'ל הרגעה.
מרכיבי הקרמים
וכמה טיפים נוספים
תרופות מסויימות מגבירות רגישות: תרופות רבות כמו גלולות נגד הריון, אנטיביוטיקה, נורופן, ועוד, מגבירות את הרגישות לשמש. אם  אתם לוקחים תרופות הקפידו להגן על העור מהשמש במהלך כל שעות היום.
תזונה עוזרת: מאכלים ירוקים, כמו חסה ועשבי תיבול (פרט לסלרי שמגביר רגישות) ומאכלי ים ודגים מחזקים את ההגנה הטבעית של העור. פירות אדומים כפירות יער מכילים אנטיאוקסידנטים ועוזרים לעור להתמודד עם הסביבה.
המנעו מפילינג חזק: ותרו עליו או השתמשו בפילינג עדין בערב בלבד. הוא מסיר שכבה עדינה מהעור ומגביר את הרגישות.
לטסים: אריזה של 70-100 מ"ל אידיאלית לטסים ללא מזוודה כי היא עומדת בדרישות הביטחון בשדות התעופה (עד 100 מ"ל למיכל).
לרוחצים בבריכה ובים: החליפו את הסבון בשמן אמבט לתינוק של סבוקלם. הוא יעזור במלחמה ביובש שהכלור והמלח יוצרים ולא משאיר שאריות שומן על העור.
 כל המוצרים של סבוקלם נבדקו קלינית ולא נוסו על בעלי חיים
המוצרים ניתנים לרכישה ברשת סופר-פארם (באיזור מוצרי הטבע ליד בית המרקחת) ובבתי המרקחת. המחירים שצויינו הינם מחירי מחירון ויש הנחות ומבצעים. מידע נוסף באתר סבוקלם.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr